MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. május 15., csütörtök

Véget ér a Párválasztó sorozat.
A Gabo Kiadónak köszönhetően alig pár nappal a világpremiert követően a magyar olvasók is végre megtudhatják, hogy kit választ Maxon herceg, miként zárul a Párválasztó, és mi történik Illéa népével.
A hat állomásos blogturnén értékelések és extrák formájában búcsúzunk a Párválasztó sorozattól.

Sorozat: Párválasztó #3
Kiadó: Gabo
Oldalak száma: 346
Borító: puhaborítású/
ISBN: 9789636898830
Megjelenés: 2014. május 13.
Fordító: Gázsity Mila
Ár: 2 990,-Ft
MFKata: kedvenc
A párválasztó kezdetekor a lányok még harmincöten voltak, de közülük csak egy nyerhet. 
Eljött az idő, hogy a korona végre a győztes fejére kerüljön. 
Amikor beválogatták a Párválasztóba, America még csak nem is álmodott arról, hogy valaha eljuthat a korona közelébe – vagy Maxon herceg szívéhez. Ahogy azonban egyre közeleg a versengés vége, és a palota falain túl fokozódik a fenyegető veszély, America rádöbben arra, hogy mennyi mindent veszíthet – és hogy milyen keményen kell küzdenie a vágyott jövőért. 
"Egyik kezem Maxonéban pihent, arcomat a mellkasára fektettem. Ő a fejem tetején nyugtatta az állát, így forogtunk az eső zenéjére. 
Abban a pillanatban biztosra vettem, hogy van közös jövőnk. Ha ilyen érzés, amikor együtt vagyunk, akkor valahogy rá fogunk találni az útra, amely visszavezet bennünket egymáshoz."

Véleményem

Mint azt már sokan tudjátok, hogy A Párválasztó az egyik kedvenc sorozatom. Nemcsak a csodás borítói varázsoltak el, hanem a történet is a kezdetektől. Az első részről írt véleményem >> és a második részről, az Elitről írt véleményem itt olvashatjátok >>. A továbbiakban felhívom a figyelmet arra, hogy aki az első két részt nem olvasta, az mindenképpen tegye meg a véleményem elolvasása előtt...

Bár az előző részben nehezteltem Maxonra, mert úgy éreztem, hogy változik, azért én is tűkön ülve vártam, hogy vajon kit fog választani. Na és America? Hisz tudjuk ő is kétségek közt tengődött és bizony akadtak furcsa cselekedetei is...
... America, neked főként szörnyű ötleteid vannak. Csodálatosak a szándékaid, de az ötleteidről inkább ne is beszéljünk.
Bár úgy érzem, hogy America megváltozott. Talán felnőtt a feladathoz, de most már nem éreztem olyan meggondolatlannak a cselekedeteit. Persze ettől függetlenül nem tudja magát meghazudtolni és az igazságérzete még mindig erős! 

Hála az égnek nem kellett sokat várnom, hogy megbizonyosodjak arról, hogy Maxon még mindig igazi herceg. Még mindig ő az, akire titkon egy lány vágyhat. A hibái ellenére, mert ettől ember, de mégis udvarias és kedves...

Ellenben az édesapjával. Akit már az előző könyvben elkezdtem utálni, de a kegyetlensége és könyörtelensége ebben a könyvben a tetőpontjához ért! Többször gondoltam, hogy csak 3 percet adjanak vele kettesben... *gonosz mosoly*

Egyetlen apró hiányosságom van, hogy a disztópia szál, a lázadásokról és felkelőkről elindított izgalmasnak ígérkező történések, hamar véget érnek. Láttam benne fantáziát, vártam volna valami nagy és eget rengető titkokat, meglepetéseket, de ezek elmaradtak.

A történetről... olyan nehéz spoilermentesen írni, de annyit elárulhatok, hogy akárhányszor azt éreztem, hog most már tudom kit választ, akkor mindig történt valami, amitől kétségeim támadtak! De ez nem az az idegesítő játék volt az írónő részéről, hanem az amitől izgalmadban a falat akarod kaparni. Én balga azt hittem, hogy a kommentekből, reakciókból tudom mi lesz a könyv vége... bevallom töredelmesen, hogy még a könyv 90%nál is felsikítottam, hogy nem hiszem el, hogy még mindig van izgalom és meglepetés... sőt! Olyan fordulatot kaptam a végére, hogy lecsordult egy-két könnycsepp az arcomon!

Mindettől függetlenül imádtam az egészet. Illea hangulata és lakói, a palota vendégei (Nicoletta, Georgia) vagy a szobalányok (Anna, Lucy) mind a szívembe lopták magukat. A történet olyan zárást kapott, hogy mostantól, ha A párválasztóra gondolok molyogni támad kedvem. És újraolvasni a történetet, mert ahogy egyszer egy kedve ismerős mondta, az "én meséken felnőtt gyermeki lelkem" odavan az ilyen modernkori hercegnős mesékért!!!


Idézet-gyűjteményem

Kigyűjtöttem pár idézetet nektek, többet nem mertem, mert lehet nem lenne már spoilermentes :-P
Nem az számít, hogyan ítéled meg a saját jellemedet, hanem egyedül az, hogy mit kezdesz vele.
A hibák azt jelentik, hogy valódi a kapcsolatotok. 
Amikor vele vagyok, akkor Americának érzem magam. Akkor nem egy kaszt tagja vagyok, nem is valami program résztvevője. Sőt, rá sem úgy szoktam gondolni, mint aki messze fölöttem áll. Ő egyszerűen csak ő, én pedig én vagyok.
Talán nem azokért a dolgokért küzdesz majd, amiért mások szoktak, pénzért vagy hírnévért, de azért te csak harcolj tovább. Ha vágysz valamire, akkor minden erőddel küzdj meg érte!
Éld az életed! Légy olyan boldog, amennyire csak lehetsz, ne foglalkozz olyan dolgokkal, amik nem számítanak, és ne szűnj meg harcolni. 
 Akarom az ünnepeket és a születésnapokat, a szorgos időszakot és a lusta hétvégéket. Szeretném mogyoróvajas ujjacskák nyomát látni az íróasztalomon. Kellenek nekem a családi viccek, a viták, minden. Azt akarom, hogy közös életünk legyen.
America, szerelmem, te vagy a lehulló falevelek között átszüremlő napfény. Nevetésed a bánat falán is áttör. Szellő vagy egy kánikulai napon. Te agy a káosz fölött is uralkodó értelem. Nem te vagy az egész világ, de tőled lesz jó a világ. Nélküled is élnék, de ennél többre nem lennék képes. 
Annyira jól ismertem, hogy pontosan tudom, hogyan fogalmazna, és remélem, ez már mindig így marad, hogy sosem tűnik el az életemből. 

Megtetszett?

A képre kattintva 20% kedvezménnyel megrendelheted!



Nyereményjáték

Akárcsak máskor, így természetesen most is tiétek a lehetőség, hogy megnyerhessétek Az Igazi c. könyvet. Három példányt sorsolunk ki köztetek, és azt szeretnénk, igazi Párválasztó-rajongók győznének, olyan olvasók, akik nagyon szeretik a Kiera Cass által megteremtett világot.

A mostani játék nem lesz egyszerű, de az igazi rajongók számára gyerekjátéknak tűnhet. Az alábbi idézetek alapján találjátok ki, hogy melyik, a Párválasztóból már kiesett lányra gondoltunk, és írjátok be a Rafflecopter doboz megfelelő sorába. 
Sok sikert!
„Miss … Palomából, Hármas. – Ezúttal parázsló tekintetű, kreol lányt láttunk. Olyan korú lehetett, mint én, csak valahogy… tapasztaltabbnak tűnt.”


A blogturné állomásai


05.13. Roni Olvas 
05.15. MF Kata gondolatai 


MFKata a Blogturné Klub csoport tagja

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum