MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. október 21., kedd


Nem igazán szoktam szösszeneteket gyártani, mert úgy gondoltam a blog kezdetén, hogy ez a blog a könyvekről szóljon. Arról, amit nem tudok másnak elmondani. Arról, ami a könyv olvasása után bennem ragad. Biztos vagyok benne, hogy többen is érzitek olvasás közben és főleg utána, hogy ki kell adnod valamennyit abból, amit a könyv adott. Legyen szó örömről, fájdalomról vagy egyszerűen csak arról, hogy annyira jó a könyv és annyira megfogott valamelyik része, hogy tudatnod kell a világgal. 
A blog anno ezzel a céllal készült és tény, hogy közben kicsit kinőtte magát. Én igyekszem ezt kellőképpen is kezelni, mindezt úgy, hogy megmaradjak benne ÉN.

De azt is látom, hogy vannak bizonyos olvasói igények, illetve ti vagytok azok, akik kívülről szemlélitek blogot. Igyekszem folyamatosan ötletelni és keresni mindenféle megoldást arra, hogy változatosabb legyen a blog, illetve áttekinthetőbb is legyen számotokra, ezért néhány változást már most eszközöltem a blogon.

A szemfülesek bizonyos változásokat már észrevehettek, mégis szükségét érzem annak, hogy megemlítsem, mert ez visszamenőleg módosíthat pl értékeléseket.
Szeptember elején átírtam az értékelési rendszert. Ennek egyszerű oka van, mégpedig az, hogy a két év alatt változik az ember és nem biztos, hogy ugyanúgy értékelek most egy könyvet mint két évvel ezelőtt. Régóta kerestem azt a rendszert, amivel úgy gondolom, hogy hosszútávon tudok nagyjából azonos szinten értékelni... aztán jött az újraolvasás, mint mérce. Vagyis ezek után ez lesz a mérce. Ezt itt láthatjátok is és érthetővé válik szerintem az új szisztéma is.

A másik pedig gombosítok :D Annyi információ kerül már az adatlapra, hogy lassan átláthatatlanná válik, így a régi gomb-rendszert kaptam elő és ezt helyettesítettem. Kicsit szellősebb és átláthatóbb lett, remélem ez is elnyeri tetszéseteket.

      

Az írók sorba rendezése is megtörtént, valamint a sorozatokat is igyekeztem rendbe szedni. Sőt ezentúl az könyvek saját adatlapján is elérhetőek lesznek a sorozatok. 

És most mit kérnék tőletek? Hozzászólásokat, javaslatokat, hogy ti mit változtatnátok a blogon, miből szeretnétek többet, esetleg mi az, amin változtatni kéne vagy mi az, amihez inkább ne nyúljak! :-D

Én mit ígérek még? Hogy megfontolom a tanácsaitokat, illetve az elfeledettnek hitt rovatokkal visszatérek :-)


0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum