MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2016. szeptember 23., péntek
Szinte napra pontosan két évvel ezelőtt született meg az első Book Tag a blogon.
Azóta is nagy sikernek örvendenek a mindenféle Book Tagek,
ezért úgy döntöttem, hogy pénteki rovatként hozok én is egy-egyet.
Így született meg a BookTag PénTek!
Egyenlőre magamtól és tovább "taggelés" nélkül,
de ha bárkinek van kedve csatlakozni,
akkor szívesen várom!



1. Mit szeretsz legjobban az őszben?

A színeket. Nem szeretek az elmúlásra és egyéb dolgokora gondolni, én inkább igyekszem a színeit élvezni, én az a kirándulós-avarbanrugdosós típus vagyok. Ráadásul újra előjönnek a teázós-bevackolós-olvasós délutánok... 

2. Melyik az a könyv, ami emlékeztet az iskolás napjaidra?

A new adult könyvek általában. Pont azért szeretem őket, mert eszembe juttatják a régi szép emlékeket,

3. Melyik az a borító, ami őszi hangulatot idéz számodra?

Erre a kérdésre az előző BookTagben találjátok a választ ;-)

4. Melyik a kedvenc horror/halloween történeted?


Konkrét Halloween-es történet nem ugrik be. Viszont életem legfélelmetesebb olvasmánya Stephen King Ragyogás. Még a zombikon is túltesz, pedig higgyétek el, ha rosszat álmodom, akkor tuti zombik is vannak benne.
Viszont Stephen King ezzel a könyvével elnyert nálam a Rettegéskeltés Mestere címet. Nem is vettem még rá magam, hogy olvassak tőle, pedig tuti biztos, hogy zseniális lenne!

5. Melyik a kedvenc horror/halloween filmed?

Ritkán nézek horrort, mert utána tényleg nem tudok aludni. Mint egy gyerek. Ez van, a harmadik X után is parás vagyok :D Ezért a kedvenc Halloweenes filmem is Disney :-P

6. Melyik őszi megjelenésű könyvet várod a legjobban?

Lessünk egy picit>> Őszi könyvesőre várva
Mondjuk Sara Raasch Jég, mint Tűz vagy Kim Holden Gus című könyve. Na ezeket most izibe el tudnám olvasni. Viszont semmi hír róluk. Viszont Brittainy C. Cherry: Lebegés c. könyve megjelent, szóval ő biztosan listás lesz!

7. Melyik őszi megjelenésű filmet várod a legjobban?

Az oldalsávban látod... nem film, hanem sorozat, de ez a kép elmond mindent :D

8. Melyek azok a könyvek, amiket ősszel tervezel elolvasni?

Sarah J. Maas: A Court of Thorns and Roses – Tüskék és rózsák udvara c könyvét szeretném befejezni, illetve az új Meyer könyv is kötelező. Ellenben októberben még egy hatalmas költözés vár rám de egy könyvmoly mindent megtesz egy olvasósarokért így nem tudom, hogy mennyi időm lesz rá, de iparkodni fogok!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a rovat, én személy szerint szeretem olvasgatni az ilyen jellegű bejegyzéseket. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum