MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2016. október 14., péntek
Két évvel ezelőtt született meg az első Book Tag a blogon.
Azóta is nagy sikernek örvendenek a mindenféle Book Tagek,
ezért úgy döntöttem, hogy pénteki rovatként hozok én is egy-egyet.
Így született meg a BookTag PénTek!
Egyenlőre magamtól és tovább "taggelés" nélkül,
de ha bárkinek van kedve csatlakozni,
akkor szívesen várom!

A mai BookTag-et ismét K_A_Hikari meghívására töltöttem ki, köszönöm!

Ez a nő lesz lassan a BookTagEllátóm 😂


FEKETE KÁVÉ
Egy sorozat, amibe nehéz belerázódni de utána nem tudod letenni

Ezért kapni fogok, de nekem a Csontváros volt ilyen 😃 Az első rész valahogy nem győzött meg. Ma már imádom azt is, de akkor képtelen voltam annyira elvarázsolódni, mint mások.
Viszont akad még pár ilyen sorozat, amiről tudom, hogy jó. Már ki tudja hányadik résznél tartanak, de én még csak az elsőnél járok (FTT, Napernyő Protektorátus, Bíborhajú)

BORSMENTÁS MOKKA

Egy könyv, ami a téli időszakban nagyobb népszerűségnek örvend

A téli könyvek. Pl, a fentiből kiindulva a Shiver nálam pont téli időszakra várós, mert szintén jó könyv, de a nyár kellős közepén nem volt az igazi.

FORRÓCSOKI

A kedvenc gyerekkönyved

Nem, nem mondom a Disneyt, de az alap 😃
Fazekas Anna: Öreg néne őzikéje... még most is hallom, ahogy anyukám meséli ❤

DUPLA ESZPRESSZÓ

Egy könyv, ami az elejétől a végéig izgalmas volt

A disztópiák és a zombis könyvek előnyt élveznek 😃
Az éhezők viadala. Nem új könyv és talán már lerágott csont, de nekem az a könyv etalon. Minden téren!

STARBUCKS

Egy könyv, amit mindenhol látsz

Lebegés és A lány a vonaton. Az előzőt pont ezért szereztem be, mert mondtam, ha egy nap ötször jön fel, hogy ismerős olvassa, akkor kénytelen leszek megvenni. Kénytelen voltam 😃 Értékelés érkezik... hamarosan... mindjárt...
A másik a mozi miatt nagyon húzza a fantáziám, kíváncsi vagyok rá nagyon!

HIPSTER KÁVÉZÓ

Egy alulértékelt könyv

Kristin Hannah: Út az éjszakába. Nem pont alulértékelt, de nem is annyira felkapott, pedig valami brutál jó könyv!

A TÖKÉLETES KEVERÉK

Egy könyv vagy sorozat, ami keserédes volt, de mindeközben tökéletes

Amit utoljára olvastam és mély hatással is volt rám az a Lélekvesztők. Ha egy könyv ketté tudja szakítani az ember belsejét, akkor ez az!

HOPPÁ! VÉLETLENÜL KOFFEINMENTESET KAPTAM!

Egy könyv, amitől többet vártál

Jamie McGuire: Gyönyörű áldozat
A Maddox fiúkat nem tudom nem szeretni, de ez a könyv nem hozta a szokásos katarzist. És egy kicsit félek is a folytatástól...

... és egy kávé tőlem 😉

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum