MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2017. december 22., péntek
Avagy bontsuk ki együtt a csomagokat,
amik hozzám érkeznek!



Kiadói sorozat: Vörös Pöttyös

Megjelenés: 2017. december 12.

Eredeti ár: 11 899,- Ft

MFKata: ★★

  Rendeld meg!

Még több öröm szenvedélyes olvasóknak!
Kreatív könyves meglepetésdoboz.
Elbűvölő ajándék szeretteidnek és magadnak,
korlátozott példányszámban! Most bevezető áron.Mi az a Reader Surprise?
Egy csinos csomag egy nagyszerű könyvvel, mellette pedig sok szuper meglepetés. Garantáltan mosolyt csalnak az arcodra és gazdagabbá teszik a gyűjteményedet. Egyedi könyves ajándékok, olvasói ereklyék, csak neked!

Véleményem

Amikor először megláttam a Book A Sloth dobozait, akkor arra gondoltam, hogy egy dobozt én is kipróbálnék, de a könyvekben nem voltam olyan biztos, hogy azokat szeretném-e. 

Aztán jött az infó, hogy a Könyvmolyképző is készít hasonló dobozokat és akkor eldöntöttem, hogy azt nem fogom kihagyni!
Mondjuk az árától egy kisebb sokkot kaptam. Közel 12 ezer forint? Na jó, akciósan 10ezer, de biztos, hogy akarom én ezt? Ez közel 5 normál áras könyv ára!!!
(amennyiben a 30%os kedvezményem veszem és 3500Ftos könyvvel számolok)
Látta a férjem is a vívódásom, ezért azt mondta, hogy rendeljem meg bátran, hisz itt a karácsony és megérdemlem és amúgy és miért is ne?!

Szóval próba-cseresznye alapon megrendeltem és nagyon-nagyon kívácsian vártam.

Aztán az első pofon a Molyon ért, amikor megtudtam, hogy Vörös Pöttyös könyv lesz benne, ami persze a megrendelés pillanatában sehol nem volt feltüntetve. Viszont több, mint 100 VP van a tulajdonomban és amit szerettem volna, azt már réges régen megvettem, sőt! Párat el is adnék helyhiányában (ld eladós molyos polcom)

De nyugtattam magam, hogy majd a csomag kibontása után ráérek kattogni... amikor megláttam, akkor sajnos nem kellemesen csalódtam.
Úgy tűnik, hogy 30+ már nem az a korosztály, akinek jár a meglepetésdoboz vagy nekem voltak irreálisan magas elvárásaim?
Nézzük csak!

Aki még nem kapta meg a csomagját, annak spoileres lehet!!!


Az első ami a kezem ügyébe akadt az egy "szütyiő-szatyoár". Bevallom, hogy a kocsiban van pár hasonló, de nem vagyok egy nagy vászontáskás típus, de ezt ugye senki sem tudhatta. (1500Ft)

Aztán amit kivettem még, az a gyertya és a sült tea. 
Úgy éreztem, hogy na most végre jó irányba haladunk. A sült teára mindig is kíváncsi voltam, a gyertyákat imádom, szuper!!! (1000Ft)

Aztán persze a Alex Flinn- A Kiss in Time c. könyvét húztam ki. Még mindig azt mondom, hogy ajándék lónak ne nézd a fogát, még akkor sem, ha ezt a könyvet 2009-ben adták ki és egy kicsit raktárürítés feelingje van. (2500Ft) És milyen érdekes, hogy most már el is fogyott a raktárból is...

A másik könyv, ami valószínű, hogy az eredeti csomag tartalma az a White Hot Kiss, ami mondjuk nem volt sem kívánságlistás vagy várólistás, viszont Armentrout. És őt szeressem, szóval ez jóóó! Köszönöm szépen! És még új megjelenésnek is számít, szóval egy szavam sem lehet ezzel a könyvvel kapcsolatban. 😍 (3000Ft)

Aztán volt még a csomagban egy rúzsnak álcázott toll, ami gondolom a Kiss=csók miatt került a dobozba, de a kibontás pillanatában nagyon öregnek éreztem magam... Kiöregedtem én már ebből Valljuk be, hogy eléggé kínos lenne, ha bárhol ezzel a tollal kéne aláírnom- felírnom bármit. (150Ft)
Még fotózni is elfelejtettem...

A könyves fülbevaló viszont szintén a tuti csecsebecsék közé sorolható. Ezt már hamarabb eltudom magamon képzelni, mondjuk a könyvfesztiválon, még akkor is ha ritkán hordok fülbevalót. De inkább ez, mint a rúzstoll! Szintén piros pont. (1350Ft)

Könyvjelzők
Imádom őket jöhet bármennyi, de azért hozzáteszem, hogy én valami nívósabbra gondoltam. Ma már annyi félét lehet látni-kapni-csinálni, ami mondjuk árban is belefért volna és az ember lánya ránézésre is azt mondja, hogy ez igazi meglepetés!

Képeslapok
Szintén könyvjelző lesz belőle, bár egy időben ezt is gyűjtöttem, de ma már azt sem és nem is nagyon küldök senkinek.

A csoki tesztelés előtt 😋

A kitűzőt beteszem a könyves csecsebecsék közé, nem tartom valószínűnek, hogy én valaha is hordani fogom.

A kuponok
Még azt mondom, hogy a Fortuna Kártyát felhasználom, de a Happy Reader-es kuponokat biztos tallonba teszem, hátha a BaS-hoz hasonlóan a KMK-s könyvdoboz is fejlődésnek indul.

De jelen pillanatban úgy érzem, hogy nekem nem érte meg ez a doboz és főleg nem a Luxury. Még akkor sem ha ár-érték arányban eléri a bevezető/akciós árat a csomag értéke. 
Persze értékelem én az egyedi ajándékokat és nem lehet teljesen személyre szabni, de akkor is becsapva érzem magam.

Illetve nem gondolom, hogy a fiatalabb (14-18 éves) lett volna az, aki megveszi a legdrágább kategóriát, vagyis bőven belefért volna, hogy kicsit felnőttesebb meglepik legyenek benne. 
Olyan, mintha nem lett volna rendesen átgondolva ez a csomag összeállítás.

Karácsony környékén Fagyöngy jeligével például több karácsonyi hangulatot vártam volna.
Nem könyves fülbevalót, hanem mondjuk könyves karácsonyfadíszt például. 
A könyves kitűző és csoki helyett mondjuk egy forralt csokit, amit olvasás közben szürcsölhetek.
A vászontáska helyett is bőven belefért volna valami más
Ha már Armentrout, akkor egy dedikált könyvjelzőtől biztos dobtam volna egy hátast, na akkor éreztem volna a luxust igazán.
De az is igaz, hogy ez elég nehezen kivitelezhető, viszont a Komor Elemek sorozatnak van egy előzmény novellája, amit biztos szívesen elolvastam volna.
Vagy valami beleolvasó a még nem megjelent kötetekből hasonlóan anno az Oppostion beleolvasóhoz. 

Egy csillag jár a könyvekre és egy csillag a piros pontos termékekre.
Valószínű csak én vagyok ilyen szőrös szívű, mert ahogy láttam másoknak közelebb állt az ízléséhez, de hamarosan hozok egy másik Dobozbontás-t, hogy lássátok nekem is lehet ám örömet szerezni 😜




0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum