MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. január 13., vasárnap

Szilvamag blogjának születésnapja kezdett el azon gondolkodtatni, hogy vajon nekem, vagyis a blognak mikor van születésnapja. Ma szépen visszakerestem és 2012. január 13-án, azaz 1 éve volt az első érdemleges bejegyzésem. Szóval ma 1 éves kisblogom. Ennek hátterében több, mint 100 bejegyzés készült, napi 30 látogató és több, mint 6000 oldalmegjelenítés...

Ha karácsonykor nem éreztem a visszajelzést, akkor ezen most elgondolkodtam. Úgy érzem, hogy felelősséggel tartozom felétek és a terveimben csak megerősítettetek. Mik ezek? Nem szeretnék elkiabálni semmit vagy túlságosan előre haladni, de változásokra készülhetünk....

De még maradjunk a jelenben és egy kicsit tekintsünk még vissza...

2012-ben még nem igazán volt lehetőségem könyves értékelésre 2011-re, de most  2012-re már aztán egy szavam nem lehet. Közel 100 olyan könyvet olvastam el, ami legalább 100 oldalas és leginkább a magam okáért olvastam.
111 könyvet sikerült a magam örömére beszereznem ehhez jön még hozzá a karácsonyi 19 könyv... Leírva is gyönyörűség! Ezekután tényleg úgy kell terveznem a felújítást, hogy jó sok könyvespolc legyen!!!

Remélem legalább ilyen évem lesz, de ugye ez azt jelenti, hogy idén is legalább 100 könyvet kell olvassak, ami azért 3 gyerek mellett teljesítmény :-D

Nézzük csak, hogy tavaly mit sikerült olvasnom!

Az év legizgalmasabb könyve/sorozata számomra az Éhezők Viadala volt. Akárhányszor eszembe jut, csak arra tudok gondolni, hogy annyira izgalmas volt, hogy nemhogy letenni nem tudtam... nem tudtam elég gyorsan olvasni :-D

Az év legrosszabb könyve Adornetto: Lázadó vagy a Viskó. Sajnálom, de ezekről még csak konkrét véleményt sem tudok alkotni, mert képtelen voltam a negyedénél tovább olvasni. :-( A gyönyörű borítók ellenére....

Az év csalódása a Twilight képregények voltak. Amennyire Twilight fan-nak tartom magam, annyira nem tetszett a történet képregény formája.

Az év legszórakoztatóbb könyve/sorozata számomra az Időtlen szerelem volt. Nem tudom a három könyvet szétbontani, ezért is írok inkább sorozatot. Ennyit nevetni és szórakozni egy könyvön, illetve sorozaton és közben izgalmas és romantikus. Abszolút kedvenc!!! Az értékelést is pótolom, hamarosan olvashattok róla ;-)

Az év borítója Cynhtia Hand Angyalsors. Lila, egész alakos ruhás, angyalos és indás, keménykötéses... no comment :-)

Az év sorozata Nightshade. Sok jó könyvet és sorozatot olvastam. De ez az, ami végigvitt és az érzelmi skála minden pontján mozogtam: nevettem, sírtam, ízgultam, aggódtam, csalódtam és végül mégis imádtam. Nem véletlen ugye, hogy márciusban újraolvassuk Lupival :-)

Az év könyve nem egyszerű, de szerintem KMM Rossz hold kelt fel című könyve. Bár az egész sorozat nagyszerű, de ez volt ami a legjobban megfogott. És mégsem mertem elkezdeni, amíg az utolsó könyv nem jelenik meg. Utólag azt mondom, hogy még jobban is tettem. Az év legjobban várt könyve és a legnagyobb függővéggel zárult. Szó szerint elvonási tüneteim lettek a végével...

Nem is tudom mit írhatnék még... köszönöm, hogy velem vagytok és kíváncsiak vagytok rám és engem olvastok. Én pedig igyekszem ezt minél jobban meghálálni és viszonozni!!!
Reméljük még sok szülinapot élünk meg együtt!!!




0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum