MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. március 13., csütörtök
Nancy postja után szabadon...
KAPZSISÁG

Melyik a legolcsóbb könyved? Melyik a legdrágább?

A legolcsóbb könyvem egyben az egyik kedvenc íróm könyve is volt, Dean R. Koontz-tól a Halottlátó. Egy utcai kirakodós vásárban találtam rá, 300 Ft-ért lett az enyém, és az egyik kedvencemmé vált. Azóta sem kaptam ennyi pénzért ennél jobbat, többet :) 
A legdrágább pedig Max Brooks World War Z c. könyvének bőrkötéses, exkluzív kiadása volt, azonnal beleszerettem, ahogy megláttam, és bizton állítom, hogy megérte az árát.



HARAG
Melyik szerzővel állsz utálom / szeretem viszonyban?

Talán Cassandra Clare az egyik olyan író, akivel kapcsolatban a legvegyesebbek az érzéseim. Az Árnyvadász sorozat első 3 része teljesen magába szippantott, az Üvegváros-t egyenesen imádtam! De ezt a történetet ott kereknek, lezártnak éreztem, és emiatt sokáig ódzkodtam attól, hogy folytassam a Bukott angyalok városával. Sajnos bekövetkezett, amitől tartottam, elég nagy csalódás volt számomra, és erősen elgondolkoztam azon, hogy a többi részt elolvassam-e, de úgy gondolom, kap még egy esélyt, mert bízom abban, hogy az a fantasztikus világ, amit felépített az elején, még ott van valahol elrejtve a lapok között.



FALÁNKSÁG
Melyik könyvet faltad örömmel újra és újra minden megbánás nélkül?

Talán ez a legegyszerűbb kérdés, amire sokan már kapásból tudják a választ, akik egy kicsit is ismernek: Justin Cronin-tól a Szabadulás :) Ez az a könyv, amit a 900 oldala ellenére nemrég olvastam el harmadjára, és még mindig tud meglepetéseket okozni, még mindig tud újat mutatni, még mindig végig tudom izgulni, és még mindig imádom. A legkedvencebb sorozatom, bizonyos részeit már fejből tudom, a szereplők pedig az első olvasástól kezdve ott vannak a szívemben, és nem is engedem el őket onnan, jó helyen vannak. Hamarosan angolul is sorra kerül :) Ezen kívül Dean Koontz, Dennis Lehane, Tom Harper és Karen Rose könyveit bármikor befalom, minden megbánás nélkül :)




LUSTASÁG
Melyik az a könyv, amelyiket elhanyagoltad lustaságból kifolyólag?

Egyértelműen az Időtlen szerelem trilógia a válasz. Az első két részt még 2012-ben olvastam, és bár mindkettő tetszett, a harmadik, befejező kötetre egyszerűen nem bírom rávenni magam. Pedig vártam anno, hogy megjelenjen a Smaragdzöld, és folytathassam, de aztán valahogy elmúlt ez a lelkesedés, és már nem is vagyok rá különösebben kíváncsi. Vajon hová tűnik el csak úgy hirtelen egy sorozat szeretete?




BÜSZKESÉG

Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni?

Nem szeretnék különösebben intellektuális olvasónak tűnni, ahhoz sajnos túl kevés klasszikus könyvet olvasok. Ha mégis a komolyabb irodalomból kellene példát hoznom, akkor 2 olyan írót tudnék mondani, akik igazán hatással voltak rám, és műveiket a mai napig nagyon szeretem, Ők pedig Milan Kundera (A lét elviselhetetlen könnyűsége, Búcsúkeringő) és Daniel Keyes (Virágot Algernonnak, Az ötödik Sally).




Mely tulajdonságot találod a legvonzóbbnak egy férfi / női karakterben?
BUJASÁG

Férfi karaktereknél azt szeretem, amikor igazi férfit képzelhetek magam elé, és ezt nem feltétlenül a testi adottságokra értem. Legyen magabiztos, titokzatos, lehengerlő, mint Jericho Barrons, vagy védelmező típus, aki képes küzdeni azért, ami fontos neki, mint Peeta Mellark. De a „bunkó vagyok, hódítani akarok” típusú Daemon Black, vagy Travis Maddox is meg tudja hódítani a szívem, akárcsak a csendesebb, nyitott, őszinte, érzelmesebb Andrew Parrish…

Pasikból mindig könnyebb mazsolázgatni, mint lányokból, de azért itt is lehet olyat találni, akit kedvelek :) Első, és legfontosabb, hogy a leányzónak legyen sütnivalója, még akkor is, ha épp tinilány. Legyen meg a magához való esze, legyen kitartó, küzdjön, ha kell. Számomra jó példa erre Kira Walker (Partials), Tris Prior, Alicia Donadio (Szabadulás), vagy Pippa Kenn. Mindannyian erős, független női karaktereket testesítenek meg, akik azért mégiscsak esendők, és ettől válnak igazi nővé.


IRIGYSÉG

Mely könyveket szeretnéd a leginkább megkapni ajándékba?

Egy igazi könyvmoly minden könyves ajándéknak szívből örül, ezzel én is így vagyok. Ami mégis a legnagyobb álmom, az Justin Cronin és Dean R. Koontz összes létező könyvének birtokba vétele, magyarul-angolul, dedikálva is. A Szabadulás-trilógia angol verziójának minden borítóverziós változatát beszerezném szívem szerint, és a polcom díszei lennének :)





Képek forrása: deviantart.com




0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum