MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2012. január 13., péntek
Könyvek tekintetében még nem tudok listázni tavalyra, mert a gyerekek oltási könyvén és az én kismama-könyvemen kívül nem olvastam nagyon mást ;) Jaj nem igaz! A gyerekek meséskönyveit igen :) Benedek Elek: Többsincs Királyfi, Kisgyermekek nagy mesekönyve, Álomba ringató mesék volt a sláger :)

Szóval én egy film és egy sorozatlistát hoztam.
Ahogy gyűjtögettem rájöttem, hogy a top listám, vagyis az első 5 jó film az egyenlő az 5 filmmel amit láttam tavaly :S) Így úgy érzem nem túl hiteles a lista ;-P

2011 Sorozatok
1. TVD – ezen nincs mit magyaráznom. Hatalmas kedvenc volt-van és lesz :D
2. Dr. Csont- valami egészen újra bukkantam ezzel a sorozattal. Imádom. Még ha össze-vissza is látom a részeket, akkor sem tudok betelni vele
3. Miaimi Helyszínelők- A helyszínelők közül most ők az ászok. Mázli, hogy 3 csatornán is megy :)
4. Két pasi meg egy kicsi- nem is tudom hogyan bukkantam rá. De imádom a humorát!!!
5. Gyilkos Elmék- mindig szerettem a krimiket. A gyilkosok közt a sorozatgyilkosok azok akiktől a legjobban ráz a hideg…


De a jövő évre igencsak vannak tervek. Ugyanis tuti lesznek kiesett óráim… főleg, ha elköltözünk. Akkorra gyűjtögetem a könyveket, hogy „halljak” magyar szavakat.
Vámpírakadémia, Stephenie Meyer könyvek, Halál ereklyéi, Stiefvater könyvek, Vámpírvadász sorozat, ÁImmortals After Dark Series, Tündérvilág sorozat és még sokan mások... Találtam egy VámpírVilág nevezetű oldalt ♥ Iron könyvek- bár ha jól láttam ezek angol könyvek lesznek

Újraolvasós listámon a Harry Potter az első helyen szerepel. Ugyanis szeretném egymás után elolvasni és ízlelgetni. Aztán megnézni persze a filmet is. Sokakkal ellentétben nekem ez nagyon tetszett. Persze a könyv jobb, mint általában mindig  De nem tehetek róla. Imádom, ha egy elvarázsolt világba kerülök. Legyen az a varázslóvilág, vámpírvilág, tündék világa, földönkívüliek világa, krimi világa vagy a múltbéli történetek… Ez van: mindenevő vagyok ;-)

Aztán a Twilight Saga. A nagy kedvenc. Illetve, ami visszaadta az életem (erről később). Nagyon szeretnék egy jó kis Twilight kiruccanást. Mindenképp a BD PartII bemutatása előtt ;-) És of course in english :-P

A pöttyös-csíkos könyvek pedig elkezdtek már sorakozni a polcomon, várva az újraolvasást.

Filmek, amiket meg szeretnék nézni:
A negyedik, A rocker csajok, Beastly, Boszorkányvadászat, Emlékezz rám, Monte Carlo (legalábbis a végét),Szex és New York 1-2, Step up 3, Verdák2, Vizet az elefántnak, Thor

2012es mozipremierek:
Bel Ami, Bosszúállók, BD PartII, Hófehér és a vadász, Step up4, Underworld4

Szóval, ha nem lenne elég dolgom, akkor majd ezek közül választok XD

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum