MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2012. január 24., kedd
Nagyon-nagyon régen volt egy álmom. Újságírás és társai :-)

Istenem, mintha egy másik élet lett volna. Más közeg, más érzések és más test és minden más volt. Mára az életem nem kicsit változott...

De ez az álom, most újra előkerült. Az irodalom mindig a szívem csücske volt. Már általános iskolában is. Szakközépben, pedig a titkolt kedvenc... akkor döbbentem rá, hogy számomra ez az út lenne az ideális... újságírás, majd a tanári karrier (persze angol-magyar szakot szerettem volna)

Szóval ahogy írogatom a blogjaim- rávezetett arra, hogy talán most. Talán így fogom én kifejezni magam... Mert mindig imádtam olvasni. Egyszer neki fogok ülni és összeírom a könyveket, amiket olvastam... száz? vagy talán már ezer is? Meg sem lepődnék, hisz én voltam az, aki még a kötelezőket is élvezte :-)) De komolyan! Az ember tragédiáját le sem tudtam tenni. Mert nem véletlenül jó könyv...
Hisz egy jó könyv attól jó, hogy mindenki talál benne valamit, amit szerethet... és mert az irodalom mindenkié!!!

Ja és az álom... egyelőre maradjon titok. Nem szeretném lelövetni a poénom mások által :-)

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum