MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. október 11., péntek
Sorozat: Beaumont #1
Kiadó: Ulpius-ház
Oldalak száma: 300
Borító: füles, kartonált
ISBN: 9789632548319
Fordító: Rákócza Richárd
Várható megjelenés: 2013. szeptember 30.
Eredeti ár: 3 499,- Ft 
MFKata: 4,5


Sosem hittem volna, hogy rocksztár lesz belőlem. Az egész életem előre eltervezett volt. Futballozás a főiskolán. Bekerülni a Nemzeti Futball-ligába. Házasság a középiskolai szerelmemmel, majd boldogan élni, míg meg nem halok.

Mindkettőnk szívét összetörtem aznap, amikor közöltem vele, hogy elmegyek. Fiatal voltam. A magam szempontjából jó döntés volt, ám kettőnket illetően nem volt az. Lelkem bánatát zenében sírtam el, de őt soha nem feledtem. Az illatát… A mosolyát…

Most hazafelé tartok.

Tíz év telt el.

Remélem, képes leszek mindezt elmagyarázni neki ennyi idő után.

Még mindig utána sóvárgok. Ő az én örök szerelmem…


Véleményem

Sokan tudjátok közületek, hogy nem szoktam kritikákat és véleményeket olvasni könyvről. Általában ajánlásra olvasok, vagy figyelem a hangulatot, amit kivált az emberekből. Viszont most önkéntelenül is belefutottam pár véleménybe a könyvvel kapcsolatban és megijedtem - máris előítéleteim lettek: erős kezdés után gyenge visszaesés... aztán arra gondoltam, hogy csaknem???


A könyvet bár NA kategóriába sorolják, én mégis meglepődtem, hogy teljesen más, mint amit a hasonló kategóriájú könyvek. Először is inkább 30as, korombeli szereplőkről beszélünk és nem egyetemistákról, bár ez engem egyáltalán nem zavart. Másodszor pedig nem annyira az erotikán volt a hangsúly. Ami bevallom inkább előnye a könyvnek.

A történetet váltott szemszögből ismerjük meg. Az egyik a szexi, tetovált és mindigelérhetetlen rocksztár Liam Page szemszöge. De rögtön meg is tudjuk, hogy az elérhetetlenségének valami, vagyis valaki fájdalmas oka van.
A másik szemszög Josie, aki egy kisvárosban éli hétköznapi életét.

Liam és az ő mocija
A közös bennük Mason. Aki most halt meg és ez a hír mindkettejüket lesújtja. Az emlékeiken keresztül ismerjük meg Masont, akit én ismeretlenül is megsirattam. Olyan érzelmi állapotba kerültem, hogy úgy éreztem Liamat és Josie-t régóta ismerem és a fájdalmuk az enyém is. Így a boldogságukra is azonnal vágyni kezdtem. Ahogyan visszaemlékeznek, apránként megismerjük a történetüket, amiben semmi különleges nincs. Elkövetnek hibákat, amiket megbánnak, de kapnak az élettől egy második esélyt a kérdés, hogy észreveszik-e és tudnak-e vele élni, hogy elérjék a legnagyobb álmot, a tipikus amerikai álmot.

Szeretném megemlíteni, hogy nagyon tetszett ahogyan az írónő a gyermek összetartó erejét használja arra, hogy Liam és Josie újra egy család legyenek, képesek legyen megbocsátani és új lappal kezdeni. Magukért, de legfőképpen a gyermekükért. Feltárja, hogy milyen szülőnek lenni és mit tesz egy gyermek a családdal. Áldásként élik meg és összehozza az embereket, a családot és már nem számít régen miért haragudtál a másikra a fontos csak az, hogy a gyermeked nevetni és boldognak lásd. Sokszor mosolyogtam, hogy mekkorákat les Josie és Liam a fiúk hozzáállásán és beszólásain. 

Josie (bár a könyvben sötétebb a haja)
Igen, a történet ennyi és nem több, mégis van benne valami plusz, valami érzelmi töltet és persze nem kevés forró pillanat és vágy, ami képes volt engem egy egész estére (igen ennyi idő alatt olvastam ki a könyvet) a fotelba tapasztani. Akad benne bonyodalom is, de nincs túlspírázva. Nincsenek fatális félreértések és tévedések. csak egyszerű emberi érzelmek és reakciók. Akadnak akadályok és rosszindulatú emberek, de mégis kezelni tudják őket. 
Örülök, hogy hagytam magam csak elmerülni a történetben és nem gondolkozni, egyszerűen csak kikapcsolódni.

Az ellenérzéseim ellenére nekem tetszett a könyv és kíváncsian várom, hogy a következő részben vajon sikerül-e Harrison-nak meggyógyítani Katlyn szívét. Ahogyan a külföldi oldalakat néztem, szintén egyestés könyvre számíthatok! A sorozat második része múlt hónapban jelent meg My Unexpected Forever címmel. 

Kedvenc idézeteim

Testem dalol, s csak ő ismeri a melódiát.
...
... emlékek, pillanatok, amelyek egyszer történnek meg egy életben, az emberi emlékezet kapja őket lencsevégre, s zárványként maradnak meg az idő folyamában. 
... 

Életem szerelme nem halt meg, pusztán úgy döntött, a továbbiakban nem kellek az életébe, és odábbállt. Nem kellett eltemetnem, vagy kipakolnom az irodáját. A szívemet magával vitte, amikor becsukta mögöttem az ajtót.
... 
Sosem hittem volna, hogy még egyszer találkozom a sráccal, aki ellopta a szívem, és elfelejtette visszaadni.
... 
Lehet, hogy a sírás terápiás hatású, talán a testnek van rá szüksége, hogy megszabaduljon a felgyülemlett feszültségtől.
... 
...az emlékekkel néha nehéz megbirkózni.
... 
...majd beindítja a motort. A vibrálástól hideg futkos a hátamon, s egyszerre megértem, miért imádják a nők a motoros pasikat.
... 
Hogy érted azt, hogy már tudtad? – kérdezem.
– Emlékszel arra a napra a múzeumban? – Bólintok.
– Hát egy képet néztem, amin Masonnel voltál, s egy tanár azt mondta, tisztára úgy nézek ki, mint te, aztán megláttalak a mosdóban, és amikor anya nevét mondtam, elég furcsán néztél rám. Úgyhogy simán kitaláltam. – Nem akartál szólni róla? – kérdezem.
– Nem tudtam, hogy bírsz-e, vagy hogy akarsz-e egyáltalán az apukám lenni.
... 
Szeretem a fiamat. Ő a legjobb dolog, ami történhetett velem.
...
Továbbra is önző vagyok, de csak ha rólad és Noah-ról van szó. Számos elrontott évet kell jóvátennem, s az a tervem, hogy életem minden további napját úgy töltöm, hogy ti ketten biztosak lehessetek abban, mennyire szeretlek benneteket.
... 
Életem minden napján téged kerestelek az óta, hogy ott hagytalak a kollégiumi szobádban. Minden koncert, kocsmai fellépés és egyéb megmutatkozás alkalmával, amiben csak részem volt – biztosra vettem, hogy felbukkansz valahol.
...

Annyi mindent akarok kérdezni tőle, de a szavak üresnek tűnnek a testek meginduló párbeszédéhez képest.

Ha még nincs meg, rendeld meg most 25% kedvezménnyel!!!


Nyereményjáték

1) Csak töltsd ki a Rafflecopter dobozt, lájkolj minket és már nyerhetsz is.
2) Még egy esély a nyereménykönyvre. Keresd minden nap a kiemelt betűket a blogturnéban résztvevő blogok posztjaiban. Ha mindet megtaláltad, egy nevet tudsz kirakni. Ezt kell beírnod az utolsó Rafflecopter mezőbe!

A blogturné állomásai


10/13 Roni olvas
10/15 Kristina blogja
10/17 Dreamworld


MFKata a Blogturné Klub csoport tagja

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum