MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. augusztus 8., péntek

MFKata Hárem...
sokaknak ismerős lehet a rovatcím, mert már egy ideje én is gyűjtögetem az én kis könyves pasijaimat. Molyos polcot megnézem >>
Aztán látva pár külföldi blogot és Reelka rovatát, gondoltam én is bemutathatnám nektek,
hogy kik is pontosan az én háremem tagjai és mi az ami megfogott bennük.
Viszont már annyian vannak,
hogy én lassan nem is tudok választani, hogy kivel kezdjek, kit mutassak be,
így minden pénteken random randi lesz ;-)


Valami felsőbbrendű dolog vezeti a random.org-ot, amikor sorsolok 

A következő sorok alkalmasak lehetnek a nyugalom megzavarására...

Pár idézet, hogy miért is lett háremtag:

Nehéz léptek koppantak a másik oldalon, aztán feltárult az ajtó, és szembenézett velem… egy széles, napbarnított, izmos mellkas. Meztelenül. Lesütöttem a szememet, és a lélegzetem is elakadt. A srác csípőre eresztve hordta a farmerjét, és kivillant a köldöke alól induló vékony szőrcsík, amely a nadrág dereka alá futott. A hasa tökéletesen kockás volt, érintésre termett. Nem az a has, amit egy tizenhét éves fiútól vártam – feltételeztem, hogy ennyi idős– de a fene fog panaszt emelni.
– Nincs egy pólója? – kérdezem, ásót ragadva. – Sajnos, azt hiszem, nincs. Állandóan félmeztelenül mászkál. Még télen is. – Dee felnyögött. – Nagyon zavaró, hogy ennyit kell látnom a… bőréből. Fújj!
Neked fújj. Nekem meg átkozott hőhullám.
– Máris beadod a derekadat, cica? – Beadni? – nevettem érzés nélkül. – Csak nem akarom tovább nézni a fejedet.
– Mondogasd ezt magadnak sokáig, cica! – mosolygott Daemon.
– Te meg csak szedjed az egónövelőidet!
A szerénység a szenteknek vagy a lúzereknek való. Én egyik sem vagyok.
– Kérsz kekszet? – nyújtott felém egy doboz csokis rágcsát. Gyomorpanaszok ide vagy oda, ezt nem lehetett visszautasítani.
– Persze.
Félmosoly ült ki az arcára, felém hajolt, a szája most csak centikre volt az enyémtől.
– Akkor gyere és vedd el!
Gyere és vedd… Daemon a sütemény felét telt, csókolnivaló ajkai közé szorította. Ó, ti földönkívüli aprószentek…
Úgy nézett rám, mintha én volnék a világon az utolsó darab csoki.

Innen ismerheted: 


Név: Daemon Black
Életkor: 18 éves
Státusz: 100% luxen
Szem: smaragdzöld
Haj: sötétbarna
Tulajdonságai: "Szép arc. Fantasztikus test. Rémes modor. "
És nagyszerű humor!



Bármikor hívhat Cicának, majd csokis kekszet majszolunk és
közös vlogvideót készítünk a blogra!


2 megjegyzés:

  1. Szia ne baj, h viszem ezt a Team Daemönös képet? :) Kiraknám én is a háremembe...

    VálaszTörlés
  2. Nem :-) Csak kérlek jelöld be forrásként az oldalam, köszi :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum