MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2016. szeptember 30., péntek
Szinte napra pontosan két évvel ezelőtt született meg az első Book Tag a blogon.
Azóta is nagy sikernek örvendenek a mindenféle Book Tagek,
ezért úgy döntöttem, hogy pénteki rovatként hozok én is egy-egyet.
Így született meg a BookTag PénTek!
Egyenlőre magamtól és tovább "taggelés" nélkül,
de ha bárkinek van kedve csatlakozni,
akkor szívesen várom!

1. Van külön olvasókuckód?

Nincs. Viszont pár hét és beköltözünk az új házunkba, ahova már okosan olvasósarkot is terveztem 😁

2. Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz a könyvben? Könyvjelzők, vagy papírfecnik?

Imádom a könyvjelzőket, de sajnálom a könyvekbe tenni (Micsoda beteg elme vagyok én? 😝 )
Zsebkendővel vagy post-ittel jelölöm, hogy éppen hol tartok.

3. Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni bárhol?

Le tudom tenni bárhol, de jobban szeretem a fejezet végén abbahagyni, akkor "nem maradok le semmiről"!

4. Szoktál nassolni vagy inni olvasás közben?

Sajnos igen. Iszom és eszem is. De nincs is jobb, mint egy forró teával a kezedben olvasgatni, vagy reggel/délelőtt egy fini cappuccinoval sziesztázni!

5. Szoktál zenét hallgatni, esetleg TV-t nézni?

Nem. Vagy TV vagy olvasás. Ők ketten nem "barátok". Még a zene belefér, de én inkább csendben olvasok. Szó szerint beleveszek a történetekbe.

6. Egyszerre hány könyvet szoktál olvasni?

Jelenleg vagy 5 könyvbe kezdtem bele. Amit nem igazán szeretek, de valljuk be, hogy az Outlander nem tartozik az "egydélutános" könyvek közé! Illetve én így keresgélem, hogy éppen milyen könyvhöz van hangulatom.

7. Otthon vagy máshol olvasol szívesebben?

Kizárólag otthon. Szerintem vendégségbe nem illik könyvvel a kezedbe menni. Megpróbáltam már szüleimnél olvasni, de rájöttem, hogy olyankor jobban esik egy kis anya-lánya csacsogós délután. Szóval én az az otthonülős-bevackolós-olvasó vagyok.

8. Hangosan, vagy csak magadban olvasol?

Csakis magamban olvasok. Viszont hangosan kacagok, azt nem bírom bent tartani.

9. Szoktál előre olvasni, vagy kihagyni oldalakat?

Réges-régen mániám volt, hogy elolvastam az utolsó oldalt. Aztán leszoktam erről a káros szenvedélyemről, mert rájöttem, hogy nincs jobb annál, mint végigizgulni egy könyvet! 
Oldalakat sem hagyok ki, mert nem tudhatom soha, hogy milyen fontos infó bújik meg a sorok között!

10. Megtöröd a könyvek gerincét, vagy úgy vigyázol rájuk, mintha újak lennének?

Jesszus! Dehogy töröm meg! Kész vétek úgy bánni egy könyvvel! Soha! Vigyázok rájuk, ahogy tudok!

11. Szoktál írogatni könyvekbe, vagy kivagy a gondolattól is, hogy firkálj beléjük?

Ettől is kiráz a hideg! Erre van a blogom, ha gondolatom van, akkor ide írom 😉


12. Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyveket a szoba másik sarkába, ha idegesítő regényt olvas?

Nem. Én a pattogós típus vagyok. Lerakom a könyvet, felpattanok és fel-alá rohangálok a lakásban és mondom a magamét 😄Akkor is, ha rettegek vagy dühös vagyok, így vezetem le a feszkót!

13. Ha szembejön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel?

Igen, mert idegesít, hogy esetleg olyan dologról van szó, ami nagyon fontos a történet szempontjából.

14. Mit olvasol most?

Ma este terveztem beleolvasni a Silber második részébe. Jó kis éjszakának nézünk elébe...

15. Milyen könyvet vettél legutóbb?

Lebuktam... Brittainy C. Cherry Lebegés c. könyvét rendeltem ma meg és a Stephenie Meyer A vegyész c. könyvét rendeltem elő. Mindkettőért már most a falat kaparom!

16. A sorozatokat, vagy az egyrészes köteteket szereted jobban?

Elég ritka ma már az egyrészes kötet és azok is jók, de kár tagadnom, hogy szeretek jó sokáig a szereplőkkel maradni!

17. Van olyan könyv, amit mindig előrehozol, és szeretettel ajánlasz mindenkinek?

A nagy kedvenceket biztos, hogy a barátoknak addig tolom, amíg el nem olvassák! Úgy szeretem, amikor ők is kedvenccé avatják és együtt áradozunk a könyvről olvasás után... És különben is osszuk meg egymással a jó dolgokat!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum