MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2016. november 18., péntek
Két évvel ezelőtt született meg az első Book Tag a blogon.
Azóta is nagy sikernek örvendenek a mindenféle Book Tagek,
ezért úgy döntöttem, hogy pénteki rovatként hozok én is egy-egyet.
Így született meg a BookTag PénTek!
Egyenlőre magamtól és tovább "taggelés" nélkül,
de ha bárkinek van kedve csatlakozni,
akkor szívesen várom!

A mostani booktag-et AniTiger blogján találtam

és jó volt "megismerni", 
így gondoltam ismerjetek meg engem is egy kicsit ;-)



1. Mikor és miért kezdtél el blogolni?

A könyves blog ötlete 2011-ben 😱 fogant meg. Az ok pedig az önkifejezés volt. Nem mondhattam el senkinek, hát elmondtam mindenkinek 😀

2. Van/volt több blogod is? Ha igen, azok milyen témájúak?


Az első blogom még gportal-os volt, 2008-ban alakult és a családnak készült, aztán lett gasztroblogom mellette. Volt kifakadós blogom is a világ egy része ellen. Van a régi házunk építésével blog és most az újjal is. Ha végre túljutunk a nehezén, megmutatom nektek 😉

3. Miért pont könyves blogot írsz?

Szerintem erre nagyjából az első kérdésnél válaszoltam. Régen, amikor még nem voltak ilyen blogok senkivel nem tudtam megbeszélni a könyves élményeket. Ez most nagyszerű platform erre.

4. Honnan jött a blogod nevének az ötlete?

A saját nevem egyértelmű. Aztán nem akartam beszűkíteni a blogot csak könyvekre, hogy MFKata olvas vagy MFKata Könyves Kuckója és egyebek. Ezt az oldalt arra szántam, hogy itt osztom meg a gondolataimat könyvekről, filmekről, sorozatokról és minden olyan dologról, ami foglalkoztat.

5. Álnéven vagy sajáton írsz? Ha álnéven, akkor miért éppen ezt a nevet választottad?

Igazából a nevemből adódik az MFKata, már eleve a férjezett nevemet is rövidítve használom, ezért amikor nicknevet kellett keresni, automatikusan jött.
Bár néha jól esett volna anonimnek maradni, de ma már bátran felvállalom magam. Ez vagyok én, nincs rejtegetnivalóm 😊

6. Milyen szempontokat veszel figyelembe egy bejegyzés megírása során?

Régen támadtak a postok rövidsége miatt és ismétlem magam, de a saját örömömre írtam. Mindenféle követelmény nélkül. Most már igyekszem egy magam által előirányzott minimumot elérni. 
Leginkább a saját benyomásomat, véleményem szeretném leírni. Ami nem mindig tartalmazza az alapkövetelményeket egy könyvajánlóban/recenzióban, de úgy gondolom, hogy az nem is én lennék.

Amit fontosnak tartok, az a spoilermentesség. Én is utálom, ha belefutok, ezért ügyelek arra, hogy én se írjak olyat, de pont ezért írok alig a történetről is.

7. Mi alapján keresel képeket a bejegyzéseidhez?

Egyszerűen rákeresek a szereplőkre és a google csodája határtalan. Órákat el lehet böngészni a karakterképeket, válogatásokat nézegetve.

8. Mi a véleményed a nyereményjátékokról?

Minden évben egy könyvet nyerek. Ha többet játszom, ha kevesebbet 😀
Szeretem a kreatív, gondolkodtató játékokat. A lájkgyűjtőkkel nem vagyok kibékülve, mert nincs mögötte tartalom és hosszú távon sem kifizetődő.

9. Szoktál recenziós könyvet olvasni?

Igen, a blogturnésok azok.

10. Hogyan reagálnak az emberek, ha elmondod, hogy könyves blogger vagy?

Ritkán mondom el, a férjem és a gyerekeim hamarabb.
Bevallom, hogy nagyra nyílt szemekkel találkozom . Ilyenkor nem tudom eldönteni, hogy az olvasást nem nézik ki belőlem vagy azt, hogy blogot vezetek 😁


0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum