MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2016. november 11., péntek
Két évvel ezelőtt született meg az első Book Tag a blogon.
Azóta is nagy sikernek örvendenek a mindenféle Book Tagek,
ezért úgy döntöttem, hogy pénteki rovatként hozok én is egy-egyet.
Így született meg a BookTag PénTek!
Egyenlőre magamtól és tovább "taggelés" nélkül,
de ha bárkinek van kedve csatlakozni,
akkor szívesen várom!

Most kicsit szembe megyek az elvárásokkal, nem a kihívott BookTaggel jövök,
mert az alábbi NoName jött velem szembe és meghozta a kedvem!

1. Nem szoktál „tengeri beteg” lenni a kocsiban való olvasástól? 

Amikor iskolába jártam sokat utaztam és akkor nagyon sokat olvastam a buszon. Még emlékszem, hogy takargattam a Harry Pottert, mert milyen már ilyen "idős" fejjel olvasgatni 😆
Aztán később, amikor kismama lettem, akkor minden megváltozott. Már nem tudok lehajtott fejjel utazni, még a telefont sem bírom sokáig nézni. Marad a hangoskönyv. 😉

2. Melyik író stílusa tetszik a legjobban, és miért?

Jelenleg Colleen Hoover a nagy favorit, de Kylie Scott is nagyon tetszik. Stephenie Meyert éppen tesztelem A vegésszel, Rowlinggal együtt. Viszont Agatha Christie pl örök kedvenc.

3. Harry Potter vagy Alkonyat?

Az előző kérdésből kiindulva, melyik kezemet vágjam le? 😁

4. Van könyves táskád?

Van ám! Minden összefügg, már érzem. @scheszti-től kaptam egyik karácsonyra, gyönyörűszép SK Twilight táska! A táskát itt láthatjátok, de hamarosan készítek róla képet >>>https://moly.hu/karcok/476213

5. Meg szoktad szagolni a könyveket?

Nem kell szagolgatni, olvasás közben szoktam érezni és olyankor sóhajtok nagyokat!

6. Melyik könyved imádtad, miközben olvastad, de aztán rájöttél, hogy mégsem annyira jó?

Olyan van, hogy imádtam egy könyvet, de mások kevésbé. 
Illetve az évek múlásával, az olvasott könyvek számának növekedésével jövök rá, hogy az értékelési rendszer nem mindig egyforma (pl. nem mindegyik 3as csillagozású könyv egyformán közepes)

7. Vannak vicces könyves történeteid gyermekkorodból?

Biztos van, de most egy sem jut eszembe. 

8. Melyik a legvékonyabb könyv a polcodon? 

A mesekönyvek között van pár oldalas, de abból van azért pár 😉

9.Melyik a legvastagabb könyv a polcodon?

Az Outlanderek. Szerintem már önvédelmi fegyvernek minősül, még jó, hogy nem kell hozzá fegyvertartási engedély 😃

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum