MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. január 10., csütörtök

Az új Abby tökéletes. Nem iszik, kerüli a káromkodást, a pólói kifogástalan rendben sorakoznak a szekrényében – azt hiszi, elegendő távolság választja el a múltjában rejlő sötétségtől. De amikor megérkezik a legjobb barátjával, Americával a főiskolára, az új élet felé vezető útja gyorsan megváltozik.

Travis izmos testét tetoválások borítják, tipikus laza srác, azt testesíti meg, amire Abbynek szüksége van – és amit szeretne elkerülni. Abby távolságtartása felkelti a kíváncsiságát, és cselhez folyamodik egy egyszerű fogadás segítségével: ha ő veszít, önmegtartóztató marad egy hónapig, ha Abby marad alul a játszmában, Travisnél fog lakni ugyanennyi ideig. Travis nem is sejti, hogy a párjával hozta össze a sors, akármelyikük is nyer.

Szerelem és játék keveredik a népszerű írónő, Jamie McGuire regényében, amely a fiatal olvasók körében nagy népszerűségre számíthat. Ne hagyd ki, játszd meg te is a tétjeidet! Szerinted Abby nyer vagy Travis? Vagy ebben a játékban nincsenek vesztesek?

Véleményem

A könyv borítójával réges régen találkoztam a GR-en. Bár nem gondoltam, hogy én ezt magyar kiadásban is fogom látni. Ezért meg is lepődtem, amikor megláttam a magyar megjelenések közt. De valamiért úgy gondoltam, hogy ez nem nekem való könyv lesz. De a kritikákat olvasva elkezdtem vágyni rá... és láss csodát a Lupi Jézuskája a fa alá tette nekem egy csodaszép angyalkás telefondísszel együtt...

Teltek a napok és körbe vett a sürgetés, hogy olvassam el a könyvet, mert ő annyira jó... tudni akartam miért.

Körülbelül a 13. oldalon már hangosan nevettem és tudtam, hogy én is imádni fogom...

A könyv olvasásával, amiben biztos nagy szerepet játszott az E/1 újra 19 évesnek éreztem magam és szinte Abbynek éreztem magam. Tetszett, hogy az írónó nem kertel és nem állít elénk valótlan világot. Vad buli, verekedések, alkohol, szerencsejáték. Mert ilyen a való élet és ez nagyon tetszett.

Tetszett, hogy Abby minden féle túlzott allűrtől mentes. 
Nincs önbizalomhiány, amit egyáltalán nem bántam. Végre jó olyan könyvet olvasni, ahol nem olvasom folyton, hogy rútszőke, fakóvörös, uncsibarna stb...
Nincs öncsajnálat.
Nem kezd el az élete tragédiáján órákat hisztizni és az egész életét hazavágni. Eltitkolni és menekülni előle ez rendben van és mint kiderül ésszerű is. Én is így tennék. Bár én lehet, hagytam volna apámat Benny elékerülni. Egy szónak is száz a vége, Abby egy igazán szerethető karakter.

Először azt akartam írni, hogy nincs szerelmi háromszög. Mert valójában nincs is. Én legalábbis sosem hittem, hogy komoly lesz Parkerrel a dolog :-) És kellemesen csalódtam, amikor erre Abby is rájön mindenféle komolyabb külső erőltetés nélkül. És nem húzza-halassza a dolgot. Amikor le kell rázni Parkert, lerázza. Szó nélkül!

Travis 'Mad Dog' Maddox az első pillanatban elvarázsolt... Igazi rosszfiú, tüsi séróval izmos tetovált testtel, kontrollproblémákkal és még esze is van. Veszélyes párosítás, nem véletlen hogy a lányok is imádják velem az élen! Viszont Abby nem. Vagyis először nem rögtön. Megpróbál barátságot (haha) ápolni Travis-szel, aztán persze rájön, hogy ez nem olyan egyszerű. Főleg, ha Travis is megváltozik és szerelmes lesz! Bár Travis sem tökéletes, mindent az öklével old meg és ha egyszer dühbe gurul, akkor mindent rommá ver maga körül - de ettől függetlenül egy aranyszívű. Tipikus. Bár kitalált karakter, azért valljuk be őszintén, hogy mindenki akar magának egy ilyen rosszfiút...

A mellékszereplők is rögtön belopták magukat a szívembe. Tetszett, hogy az ő történekükből (Shep és America kapcsolata)  is kapunk ízelítőt és az ő életük mellett sem megyünk el egy az egyben. Illetve Finch. A meleg barát, aki mindig mellettünk áll és nagyszerű barát... 

És a tetoválások. Imádom őket és végre egy könyv, ahol tetoválnak... Abby, üdv a klubban!!! :-D Most én is akarok menni tetováltatni. 

A könyvnek nem is tudom, hogy van-e mondanivalója vagy alaptörténete... Őszintén megmondom nem is érdekel. Egy nagyszerűen kikapcsoló könyv, ami magával ragad és képtelen vagy belőle kiszállni. Látod az élet rossz oldalát is, de mégis happyend a vége. Szerintem őt fogom úton útfélen ajánlgatni és nem kizárt hogy újraolvasni is fogom

Ahogy a történet haladt, minden vágyam az volt, hogy csak most legyen még egy része, mert én akarok még többet Travisből. De az eszemmel tudtam, hogy az már túlzás lenne. Ha a történet happyend, akkor itt már nincs értelme tovább húzni. Pont és vége. Ettől függetlenül a könyv végén, elkezdtem kutatni és hatalmas sikollyal vettem észre, hogy igen van második rész. Még több Travis!!! Ugyanis a könyv ugyanezt a nagyszerű sztorit meséli el Travis szemszögéből... a könyv idén jelenik meg külföldön. Remélem a Maxim Kiadó is megjelenteti itthon, mert én most előrendelem :-D

És még egy kis csemege! Hamarosan a mozikban is találkozhatunk a Veszett kutyával!!!
Több lehetséges Travist találtam a neten a bloggerek által...
Channing Tatum
???

Jay Ryan

Sean Faris

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum