MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. december 18., szerda
Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából december 17-én megjelent
Katie Alender: A rossz lányok nem halnak meg című könyve. Ennek örömére a Blogturné Klub kilenc bloggere egy blogturné keretein belül bemutatja Alexis, Kasey és az ő babájának kalandjait!

2013. december 10-től minden nap egy-egy blogger teszi közzé a véleményét a könyvről, illetve rengeteg, a történethez kapcsolódó érdekességgel is találkozhattok majd, ha velünk tartotok. 

Érdemes követni a turnét, ugyanis nem csak plusz információkat tudhattok meg a könyvről és szereplőiről, hanem ahogy az lenni szokott, nyerhettek is!


Sorozat: Bad girls don't die #1
Oldalak száma: ?
Borító: kartonált
ISBN: 9789633733738
Megjelenés: 2013. december 17.
Fordító:Szabó Krisztina
Ár: 2 990,- Ft
MFKata: 4

A szenvedélyt csupán egy hajszál választja el a megszállottságtól…

Alexis kishúga, Kasey megszállottjává válik egy antik babának, de Alexis nem igazán foglalkozik a dologgal, mert Kasey egyébként is elég fura. Ami azt illeti, Alexist is furának tartják az iskolatársai és a szülei, sőt, még a saját goth haverjai is. A dolgok egyre különösebbek lesznek, amikor a régi házban, ahol a lányok laknak, különös dolgok történnek: ajtók nyílnak ki és csukódnak be maguktól, a víz felforr a meggyújtatlan gázon, és a kikapcsolt légkondicionáló úgy lehűti a levegőt, hogy látszik az ember lehelete is.

És Kasey is megváltozik. Kék szemei zölddé válnak, elkezd régiesen beszélni és több óra is kiesik az emlékezetéből. A legnyugtalanítóbb azonban Kasey ellenséges viselkedése: az addig kedves, babaszerető kislány eltűnik, az új Kasey pedig dühös. Alexis az egyetlen, aki megállíthatja a húgát – de mi van, ha a zöldszemű lány már nem is Kasey?

Mit tennél, ha a várost halálos veszély fenyegetné, de senki sem hinne neked?

Véleményem

Már a fülszöveg elolvasása után éreztem, hogy ez a könyv,az a típusú könyv, amitől a hideg is kiráz. Nincs félelmetesebb számomra, mint a babák, amelyek életre kelnek vagy megszállja őket valami. Vagy valaki.

Viszont vannak az embernek olyan ismerősei, akik bizony meg tudják győzni egy-két elejtett mondattal, hogy márpedig ezt olvasni kell. Az én ismerősöm most Roni volt, aki bizony az olvasása közben bizony jól felcsigázott... én is rettegni és félni akartam.

És ezekben az érzésekben a könyv nem szenved hiányt. Bizony engem is elkapott a félsz. Javaslom az éjszakai olvasást és akkor bizony nem marad el a hatás. Én így tettem és minden apró nesztől frászt kaptam.  Példának okáért biztos mindannyian láttunk olyan filmet, ahol valami tragikus halált szenvedett egyén úgy dönt, hogy visszajár és megszáll ezt azt, hogy bosszút álljon. Kísértetház, recsegő padló, ajtócsapkódás, hirtelen felbukkanó személyek, hideg fuvallat, riasztó szemek, katatónikus állapot, természetfeletti erő. Mindezt olyan személyben, akit nagyon szeretünk és soha az életben nem viselkedett még furcsábban. És nem tudod mit tégy ellene, de már az életedre és mások életére tör. Ehhez jön, hozzá, hogy a szeretett személy szenvedélyesen gyűjti a babákat, amik bizonyos mennyiség és állapot után inkább félelmetesek, mint cukik.
Alexis a rózsaszín hajú lány, aki a lázadás mintaképe lehet, kerül ilyen helyzetbe. Minden feltétel adott és arra döbben rá, hogy bizony az ő szeretett húgát megszállta valami és minél többször találkozik szembe vele, annál biztosabb, hogy itt már az élete a cél...
és akkor egy ilyen találkozás olvasása közben elkezd nyikorogni a parketta és egy sötét árnyék jön feléd... Nem kívánom senkinek azt a félelmet, pedig csak a fiam jött ki WC-re az éjszaka közepén...

Igen, a könyv a szokásos horrorelemeket vonultatja fel, melyeket már kívülről fújhatunk, a történet is kiszámíthatónak mondható engem mégis elkapott a hangulata.
Nagyon élveztem a borzongást a félelmet, a nyomozást, hogy ki lehet az a szellem, aki megszállja a Kaseyt. Az én egyetlen egy problémám a könyv lezárása, mert szerintem kicsit összecsapott, kicsit többet vártam. Persze olvastam már félelmetesebb és durvább könyvet is, viszont azokat már nem sorolnám az ifjúsági kategóriába. Ezért azt mondom, hogy ebben a besorolásban viszont az elsők közt van félelemkeltésben.

A könyv végén én azt hittem, hogy lezárt történetet láttam, így meglepve tapasztaltam, hogy ez sorozat és jelenleg három része is megjelent már külföldön. Kíváncsian várom, hogy milyen rémálmokat talált még ki az írónő Alexis és Kasey számára.


Nyereményjáték

Járjunk végig kísértetjárta házakat! Kitaláljátok, hogy melyik kísértetház van a képen? Segítségképpen elrejtettük a betűket a blogbejegyzésekben. A lenti rafflecopter dobozba írjátok be minden állomáson a szellemjárta hely nevét, és máris nagyobb eséllyel indultok a nyereményjátékon!

a Rafflecopter giveaway



A blogturné állomásai


12/10 Deszy Könyvajánlója - Kérdés-válasz az írónővel
12/11 Insane life - Szellemek
12/14 Roni olvas - Hangulatfokozó dalok
12/15 Kelly&Lupi olvas - Dreamcast
12/16 Dreamworld - Kísértetházak
12/17 Könyvszeretet - Alexis sötét szobája
12/18 MFKata gondolatai - trailer


MFKata a Blogturné Klub csoport tagja

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum