MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2017. április 12., szerda

A Könyvmolyképző kiadó jóvoltából hazánkban is megjelenik Colleen Hoover világsikerű regénye, a Maybe Someday - Egy nap talán, melyhez Peter Griffin saját dalokat is írt. A Blogturné klub nyolc bloggere ennek örömére bemutatja Sydney és Ridge dallamokon és szövegeken átívelő, szenvedélyes történetét barátságról, megcsalásról, szerelemről és zenéről. 
Tartsatok velünk, ismerjétek meg a történetet, annak főszereplőit, Peter Griffint, és vigyétek haza a kiadó által felajánlott három nyereménykönyv egyikét.



SzerzőColleen Hoover

Kiadói sorozat: Rubin pöttyös


BesorolásfelnőttNew Adultzene

Oldalak száma: 392

ISBN: 9789633999387

Fordító: Barthó Eszter

Megjelenés: 2017. könyvfesztivál

Eredeti ár: 
3 399,-Ft

MFKata: ★★★★★(kedvenc)

Moly Goodreads   Blogturné Klub  Olvass bele! Rendeld meg!

A huszonkét éves Sydney élete maga a tökély: egyetemre jár, jó állása van, stabil kapcsolatban él egy remek sráccal, Hunterrel, és a legjobb barátnőjével, Torival közösen bérel lakást. De minden megváltozik, amikor rájön, hogy Hunter megcsalja, és egyik pillanatról a másikra el kell döntenie, hogyan tovább. 
Sydney egyszer csak vonzódni kezd a titokzatos, jóképű szomszéd sráchoz, Ridge-hez. Nem tudja levenni róla a szemét, és valósággal megbabonázza a fiú szenvedélyes gitárjátéka esténként az erkélyen. Ridge sem közömbös iránta, és hamarosan ráébrednek, hogy több szempontból is szükségük van egymásra. 
Az Egy nap talán egy szenvedélyes történet barátságról, megcsalásról és szerelemről, ami az első oldaltól kezdve beszippantja az olvasót Sydney izgalmakkal teli világába.

Véleményem

Colleen Hoovert már egy ideje a kedvenc írónőim közé sorolom, ezért igyekszem minden magyarul megjelent könyvét elolvasni. Tény, hogy mostanában minimálisra csökkent az olvasásra jutó időm (erről hamarosan egy másik postban), de a Maybe Someday annyira kiabált nekem hogy olvassam el, hogy mindent félretettem. 

Mondjuk nem volt nehéz 😀

Aki ismeri az írónő könyveit és stílusát, ami nagyon könnyed, humoros és rendkívül könnyen olvasható, az tudja, hogy miről beszélek. Például kádban nem javaslom az olvasást, mert az olvasás-lapozás-olvasás-lapozás közben csak azt veszed észre, hogy fázol, mert kihűlt a vized 😜 Én legalábbis így jártam a könyv első harmadával 😊

Szerintem én még nem olvastam olyan főszereplőről, aki halláskárosult, ami egy kicsit meglepett. Főleg azért, mert így a párbeszédeket innetől kezdve főként SMS vagy FBchat formájában olvashatjuk. Rendkívül érdekes volt és nagyon intenzív. Mert azt tudtam eddig is, hogy a kimondott szavak mennyire bántóak tudnak lenni, de jobban belegondolva vagyis Ridge szemszögéből nézve, a nonverbális jelek ugyanannyira bántóak és fájdalmasak képesek lenni, ha jobban odafigyelünk ezekre is. Vagy éppen szívbemarkó és gyönyörű. Imádtam, ahogyan bocsánatot kért Sydneytől, amikor megbántotta. Egy hang nélkül, csak a tetteivel (és most nem egy snassz csokor virágról beszélek) 

A másik nagy meglepetés a könyvben azok a dalok. Már az is elég meglepő, hogy Ridge gitározik, de még dalokat is ír... ráadásul nagyon jó dalokat! A könyv előszavában említett dalokat a történet szerinti sorrendben érdemes meghallgatni, és én is ezt javaslom. Olvasás közben hallgattam meg ezeket a dalokat és valami teljesen új dimenziót ad a történetnek. Viszont nem bírom ki és meg kell mutassam a kedvencem. Egész délután ezt dúdoltam. Figyelem! Mindenki saját felelősségre hallgassa meg, mert angoltudással rendelkezőknek akár spoileres is lehet! 

Azt tudtam, hogy Hoovernél számíthatok valamilyen mentális betegségre- szörnyű gyermekkorra és/vagy halálos betegségre. De jelen esetben a legfőbb hangsúlyt a szerelmi háromszög adta. Amit én annyira nem szeretek, mert nem szeretem a felesleges köröket. Általában már az első pár oldalon én már tudom, hogy kinek szurkolok és onnantól kezdve sokszor csak időfecsérlésnek érzem az egészet. Most is tudtam, hogy Sydney és Ridge lesz a nyerő, de azt nem tudhattam, hogy milyen úton-módon lesznek ők egy pár, hisz Ridge már elkötelezte magát Maggie mellett. Syd és Ridge érzéseit, gondolatait váltott szemszögön keresztül végig követhetjük és egyre bizonytalanabb lettem, hogy valaha is egymáséi lesznek. Egyikük sem a csalfa vagy a "mindnkinátgázoló" típus, mi több nagyon hamar megkedveltem őket. És sajnos Maggiet is. Nem tudtam, hogy melyik párosnak szurkoljak. Életemben először tudtam elképzelni, hogyan lehet valakibe akaratlanul is beleszeretni, még akkor is ha elméletileg a szíved másé. Teljesen átéreztem mindhármuk vívódását, de semmilyen kiútat nem láttam belőle, úgy hogy ne sérüljön senki véglegesen. 

Colleen! Miközben a szereplők szívét törted össze, az enyémet is darabokra zúztad. 
Eddig is tudtam, hogy imádom a könyveid és most a Maybe Someday ebben csak megerősített. A Confess könyvheti megjelenése előtt, még elolvasom a Never, nevert is! 

Slammed és/vagy Hoover rajongóknak ez kötelező olvasmány. Illetve ha szereted a Rubin pöttyöst, azaz a New Adult könyveket, a zenészekről szóló könyveket, a verseket, akkor feltétlenül olvass bele ebbe a könyvbe is!
Olvass bele az ikonra kattintva>>  Olvass bele!
Rendeld meg a könyvet az ikonra kattintva>> Rendeld meg!

Top 5 idézet

A vágyat könnyen le lehet küzdeni, főleg, ha csak testi vonzalmon alapul. A szív ellen harcba szállni már sokkal nehezebb feladat.
Szia, szív! Hallasz? Te és én mostantól hivatalosan is harcban állunk.
Hiszem, hogy az életben találkozunk néha olyanokkal, akiknek a lelke teljesen kompatibilis a miénkkel. Egyesek lelki társaknak nevezik őket, míg mások igaz szerelemnek.
Senki sem ura a szívének. Csak a tetteinket irányíthatjuk.
A mai nap nagyon gáz volt, Syd. Nagyon, nagyon, nagyon gáz. De néha szükségünk van egy-egy ilyen napra, hogy értékelni tudjuk a jókat.

Játsszunk!



Játékunk során a zenéé és a jelnyelvé lesz a főszerep. Minden állomáson találtok egy képet, rajta egy dal címével és annak előadójával, nektek pedig nincs más dolgotok, mint megfejteni őket, és a helyes megoldást beírni a rafflecopter megfelelő sorába (pl.: Avril Lavigne: Bad Girl). Ha segítségre lenne szükségetek, a www.blogturneklub.com oldalon találtok egy daktil abc-t.
Ahhoz viszont, hogy tiétek legyen a kiadó által felajánlott három nyereménypéldány egyike, mind a nyolc állomást teljesítenetek kell!
Figyelem! A sorsolásban azok vesznek részt, akik minden kérdésre helyesen válaszoltak, valamint felhívjuk a figyelmeteket, hogy a válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta. A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk
04/10 Angelika blogja
04/11 Deszy könyvajánlója
04/12 MFKata gondolatai
04/13 Könyvvilág
04/14 CBooks
04/15 Dreamworld
04/16 Sorok Között
04/17 Kristina blogja



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    A játékkiírás biztos, hogy ehhez a turnéhoz tartozik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Játékunk során a zenéé és a jelnyelvé lesz a főszerep. Minden állomáson találtok egy képet, rajta egy dal címével és annak előadójával, nektek pedig nincs más dolgotok, mint megfejteni őket, és a helyes megoldást beírni a rafflecopter megfelelő sorába (pl.: Avril Lavigne: Bad Girl). Ha segítségre lenne szükségetek, a www.blogturneklub.com oldalon találtok egy daktil abc-t.
      Ahhoz viszont, hogy tiétek legyen a kiadó által felajánlott három nyereménypéldány egyike, mind a nyolc állomást teljesítenetek kell!

      Törlés

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum