MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2012. február 19., vasárnap


Clary Fray másra sem vágyik, csak hogy végre ismét normális életet élhessen. De vajon mi számít normálisnak, ha valaki démonokat pusztító Árnyvadász, az édesanyja varázslattal előidézett kómában fekszik, és egyszerre vérfarkasok, vámpírok meg tündérek nyüzsögnek körülötte? Clary szívesen töltene több időt legjobb barátjával, Simonnal, csakhogy az Árnyvadászoktól nem szabadulhat – főleg nem jóképű, ámde bosszantó, újonnan megtalált bátyjától, Jace-től. Clary csakis úgy segíthet édesanyján, ha felkutatja a rossz útra tért Árnyvadászt, Valentine-t, aki talán őrült, bizonyosan gonosz – ráadásul az édesapja. Amikor a Végzet Ereklyéi közül a másodikat is ellopják, a félelmetes Inkvizítor Jace-t gyanúsítja. Lehet, hogy a fiú tényleg elárul mindent, amiben hitt, és az apja mellé áll?

Vélemény
Azt hiszem jól tettem, hogy vártam két könyv között. Szerintem olyan típus vagyok, akinek kell két könyv között egy kis pihenő (kivétel ha van folytatása) hogy megemésszem az előzőt és a következőre felkészüljek.
Ugyanis most a Végzet Ereklyéi sokkal jobban tetszenek. Vagyis a második rész kifejezetten tetszik! És most már más fényben látom az első részt is, de tény, hogy ez a rész nagyon megfogott!

*SPOILER*

Imádtam a humorát... Magnustól kezdve a Tündérek népénél zajlott Jace-Simon csókvitán át az "aquafurgonig".

Tetszettek a (váratlan) fordulatok és nagyon tetszett, hogy pörögtek az események...

Nem gondoltam volna, hogy Simon nem marad mondén. Én azt hittem szépen lemorzsolodik mondén létére a sorozat végére, így tényleg meglepett, hogy átváltozott alvilágivá. Örülök, hogy a könyv végére rájött, hogy Claryvel nem működik. Nekem már kezdett a szánalmas kategóriába tartozni a "járásuk". Viszont kíváncsi vagyok mi várható Maia-val...

Az egyetlen, ami nagyon morbid számomra az a testvér-szerelem. Ez nagyon megnehezítette számomra a könyv elkezdését. Végül úgy döntöttem, hogy nem hiszem el, hogy Jace és Clary testvérek. Muszáj, hogy ne legyenek azok! És végülis kaptam pár hírmorzsát, hogy hátha igazam van... Már csak ezért neki is kezdek a következő résznek!

Miért kap 4 könyvecskét? Mert nem bírtam letenni (a hosszú olvasási idő nem a könyv miatt van), de a testvérszerelem miatt kénytelen vagyok lejjebb húzni.



0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum