MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2012. február 22., szerda

Hogy megmentse édesanyja életét, Clarynek el kell utaznia az Üvegvárosba, az Árnyvadászok ősi otthonába – még ha engedély nélkül belépni a városba a Törvénybe is ütközik, márpedig a Törvény megszegése halált jelenthet. Ha ennyi nem lenne elég, Jace nem akarja, hogy ott legyen, Simont pedig börtönbe vetették az Árnyvadászok, akik igencsak gyanúsnak találnak egy vámpírt, akinek nem árt a napfény.
Ahogy Clary egyre többet tud meg családja múltjáról, szövetségesre lel Sebastian, a titokzatos Árnyvadász személyében. Valentine minden erejével azon van, hogy örökre megsemmisítsen minden Árnyvadászt, nekik pedig csak akkor van esélyük vele szemben, ha összefognak örökös ellenségeikkel. De félre tudják-e tenni gyűlöletüket az Árnyvadászok és az Alvilágiak, hogy együttműködhessenek? Miközben Jace rádöbben, mi mindent hajlandó kockára tenni Claryért, vajon a lány újonnan meglelt képességeivel segíthet-e megmenteni az Üvegvárost – bármilyen áron?
A szerelem halálos bűn, és a múlt titkai is végzetesnek bizonyulnak, amikor Clary és Jace szembenéz Valentine-nal a New York Times nagysikerű sorozatának, A Végzet Ereklyéinek utolsó darabjában.

Vélemény

Ha lehet kellemesen csalódni egy könyvben sorozatban, akkor ez az. Az első részt átlagosnak mondanám. A másodikat már érdekesnek, de ezt... izgalmasnak-érzelemdúsnak-humorosnak-rejtélyesnek-imádnivalónak. Tényleg nem értettem, hogy miért van mindenki úgy oda ezért a sorozatért. Hát most már értem és jelentem a Végzet Ereklyéit Imádók táborába tartozom :-)

*SPOILER*

Kezdeném Sebastian-nal. Ugyanis ő volt a kulcs rengeteg titokhoz és rejtélyhez. Először is köszönöm neki, hogy Jace és Clary egy pár lehetnek :-) Őszintén lenyűgözött a karakter. A lehetőségek tárháza, amit ő hozhat e világra. Mivel holtest nem volt., ezért kíváncsian várom a folytatást.

Jocelyn... nos rá vártam végig. A miértjeire. És természetesen el voltam ájulva tőle. A karaktert nem ismerhettük meg igazán, de amit eddig láttam belőle az nekem nagyon tetszik. Igazi AmazonAnyuka.

Alicante és a világ. Na ez az, ami teljesen lenyűgözött. Egy olyan világot volt képes leírni a C.C. hogy néha a lélegzetem is elakadt... sőt! Szívem szerint az első portálon át mentem volna kis kirándulásra! Ilyen helyet képzel el magának minden kislány, mint a csodák városa :-)
 



0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum