MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2012. február 1., szerda


A félvámpír Catherine Crawfield és élőhalott szerelme, Bones az izgalmakban és véres csatákban bővelkedő évek után némi pihenésre vágyik. Párizsba utaznak, hogy végre gondtalanul élvezhessék egymás társaságát, ám közbeszól a múlt… Cat egy éjjel lidérces álomból ébred. Egy nagy hatalmú vámpír, Gregor furakszik be az álmaiba, olvas a gondolataiban, s ami a legijesztőbb: azt állítja, Cat az ő felesége, s Bones elrabolta tőle. A vámpírtörvények rendkívül szigorúak. Ha egy házasság megköttetett, az immár felbonthatatlan. De hogyhogy Cat nem emlékszik semmire? Mi ez a nyomasztó őrület? Gregor hajthatatlan, és semmi sem tántoríthatja el, hogy visszaszerezze, ami az övé… Őrületes hajsza veszi kezdetét, s persze Cat nem tagadja meg önmagát – jó szándékú, ám gyakran hebehurgya akcióival végveszélybe sodorja mindkettejüket… Jeaniene Frost nagy sikerű Cat és Bones vámpírvadász-sorozatának ez újabb, sodró lendületű, izgalmakkal és váratlan fordulatokkal teli, akciódús folytatása ezúttal sem okoz csalódást az olvasónak. E remek humorral megírt, érzékiséget sem nélkülöző sorozat méltán vezeti a sikerlistákat.


Hogyan akadtam rá
Sorozat negyedik része

Időpont
2012.január 30-31.

Vélemény
Tegnap este fejeztem be és csak néztem magam elé… nem akartam, hogy vége legyen. Én még olvasni akartam. Imádom Cat és Bones macska-egér játékát… remélem hamarosan folytathatom! A könyvről annyit még, hogy teljesen elvarázsolt az új világ. A vámpírvilág, amit az írnő lefestett elém. A hierarchikus felépítése, a vámpírok életmódja- életvitele-területféltése. Ezenkívül teljesen átéreztem Cat vívódását és fájdalmát Bones elvesztésében. De mint kívülálló tudtam (ahogyan Spádé is) hogy Bones- az én hős szerelmes vámpírvadászom- nem lenne képes elhagyni-megcsalni-megalázni hősnőnket. Vlad új oldala szintén elvarázsolt. Ahogy utána néztem, hogy van/lesz az írónőnek róla is egy könyve, amit fel is vettem a várólistámra!



0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum