MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. február 2., szombat
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalak száma: 266
Borító: puhatáblás
Kiadás éve: 2010 
Sorozat: Vörös Pöttyös
Fordító: Farkas Veronika


„Szerelmi történet ínyenceknek… 
az örök romantikusok a világ minden részén élvezni fogják” 
– Anette Curtis Klause, a Vér és csokoládé szerzője.

Szörnyeteg vagyok

Egy szörnyeteg. Nem farkas vagy medve, gorilla vagy kutya, hanem egy teljesen új faj, ami két lábon jár – egy karmos-agyaras teremtmény, akinek minden testrészét sűrű szőr fedi. 
Azt hiszed, ez egy tündérmese? Nincs olyan szerencsém. 
New York Cityben vagyunk. És a jelenről beszélek. Nem baleset ért, és nem valami betegség támadott meg. De örökre ilyen torz maradok, hacsak meg nem sikerül törnöm az átkot. 
Igen, az átkot, amit az irodalomórámra járó boszorkány bocsátott rám. Hogy miért változtatott szörnyeteggé, aki nappal elrejtőzik, éjszaka pedig az utcákon settenkedik? 
Elárulom. 
Elmesélem, milyen voltam Kyle Kingsburyként, olyasvalakiként, aki mindenki lenni szeretne, gazdagon, tökéletes külsővel és tökéletes élettel. Utána elmesélem, hogy váltam tökéletesen… szörnyeteggé. 
Akarod hallani? Mered hallani?

Véleményem

Lehet, hogy én vártam el túl sokat a könyvtől, de nekem nem lett akkora szerelem. És még a filmet sem láttam. Pedig nagyon akartam szeretni, hisz A Szépség és a Szörnyeteg nagy kedvencem - de mégsem éreztem a varázst!

A Szépség és a Szörnyeteg a jelenbe, konkrétan New Yorkba történő áthelyezése nagyszerű ötlet! Kyle Kingsbury egy tipikusan elkényeztetett szépfiú, akit Kendra a boszorkány jól megleckéztet, mert Kyle csak a külső szépséget látja, a belső értékekkel nincs tisztában.
Az elején rettenetesen idegesített ez a Petúniafej (thx Mazsidrazsi), de végéré én is éreztem, hogy változik. 
Amúgy lehet, hogy ez volt a probléma forrása is, hisz ugye Kyle szemszögéből látjuk a történetet. 
A chat-et sem mindig tudtam hova tenni... először nem igazán értettem, hogy mit is keres ott, de a végén tetszett :-)

Lindában azt szerettem, hogy átlagos kinézetű lány és nem a bombanő hercegnő. 
Az abszolút kedvencem mégis Will volt. Örültem a karakternek, a beszólásaink, humorának és az ő saját heppiendjének!!! 

Aki meserajongó, annak tényleg el kell olvasni, csak senki ne várjon tőle túl sokat. Könnyed, gyorsan olvasható, kellemes kikapcsolódásra tökéletes :-)


0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum