MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. február 8., péntek

A mai rész előzetese

Eljött a péntek, a fiúk alszanak én pedig bekészítettem a kis pattogatott kukoricám és a fincsi teácskám az én jól megérdemeltem péntek esti műsoromra. Közben azon gondolkoztam, hogy vajon mi tart még mindig a képernyő előtt, hisz sok rosszat olvasni mostanában a TVD-ről és arról, hogy már nem a régi és egyre unalmasabb. Arra jutottam, hogy igazából mindegy is, hisz még mindig ez a péntek esti programom...

Aztán elkezdődött...
Végre valahára kiderült, hogy a mi drága Shane professzorunk egy rosszarcú ember (jaj de szépen fogalmazok). Mégiscsak az első benyomás az igazi. Aki rondának és gonosznak látszik, az is marad :-P

A szigeten történtek tetszettek. Végre újdonság. Nemcsak az ősök és nemcsak a szokásos Stefan-Elena-Damon és Elena hibridváltó vére volt a téma. Végre mindenki kezd visszatérni a helyére: Damon újra a gonosz rosszfiú (én így szeretlek), Elena kezd visszatérni és végre Stefanba is kezd visszatérni a büszkeség...
De maga a történet. Ezek a szigetlakók, a kút, meg Caitlin (kicsit hazajátszva, de nekem szimpi a nő) és a vége....
Újdonság és izgalom a köbön. Nagyon tuti. Kíváncsi vagyok, hogy mi sül ki ebből...

Közben otthon zajlik az élet. Klaus-Tyler-Caroline... a mi újdonsült kedvenc hármasunk. Bár bevallom a frankót, hogy már ez is kezd uncsi lenni. Sajnálom farkas- és Tyler-rajongók, de alig várom, hogy koppanjon egyet a drága és végre Klaroline csókokat lássak mindenütt!!! Szóval és tettekkel ugye várható volt, hogy valami eszement őrültség fog történni. Klaustól pedig nem is vártam mást, mint azt, hogy azt bántja, meg akit a legjobban szeret... és Caroline is hozza a formáját a halálos ágyán és persze Klaus reakciója... imádom őket!!! Még! Még! Még! De könyörgöm Caro ne verje már át megint Klaust, no... mégiscsak van szíve ennek a rosszfiúnak. És jöjjenek a vallomások: ki könnyezett Klaus-szal???
Én...majdnem...

Mert ugye akkor váltottunk újra a szigetre. Egy kicsit haragszom is ezért, DE! Nagybetűs DE! Olyan zárójelenetet kaptam, amire hosszú részek óta vágyom. Miért is? Ugyanis, csak néztem a DVD kék képernyőjét, hogy most van vége? Mi van? Bolondok vagytok? A legizgalmasabb résznél??? Ezt nem hiszem el... ááá...

És akkor visszatérnék a rész előtt gondolatmenetemre... ugye megérte várni? ;-))


Nézzük meg, hogy mi várható jövő héten:



0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum