MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. augusztus 23., péntek

*Hatalmas sóhaj*

Először is a könyvről. A könyvet tavaly olvastam és véleményt is olvashattok róla itt >>
DE. A hónapok elteltével és egyre több friss könyvélménnyel a hátam mögött azt mondanám, hogy anno talán szigorúan pontoztam a könyvet. A mostani fejemmel szerintem inkább 4 vagy 4,5 csillagot adnék rá, bár lehet jobban járnék egy újraolvasással. Ha már előrendelés alatt van a filmes borítós változat ;-)

Visszatérve a filmre. Az egyik legrégebben várt film, amit már hónapok óta terveztünk molytársaimmal. Nem kicsit. Nagyon. Viszont az élet mindig közbeszól. Hiába terveztünk előre, hiába beszéltük le a nagycsaládos premier előtti vetítésre a nyereményjátékra jelentkezést, a bébiszittert. Valami mindig közbejön.
Ez most sem volt másképp, de én mindenképpen el szerettem volna menni. Akár egyedül is. Végül a molyon sikerült egy extra mini molytali keretében a premierre megrendelni a jegyeket. A férjem elhozta... és én csak mosolyogtam és vigyorogtam, hogy végre!!! Napok óta a TV spotok, a FB bejegyzések erről szólnak és végre láthatom. Vége az önsanyargatásnak miszerint, semmilyen belső infót nem nézek meg a forgatásról.

És eljött a film. Zsanival kb 3 perc alatt csacsogósra fogtuk a figurát és alig vártuk, hogy kezdődjön a film. Jöttek árnyvadászok rúnákkal (én a szívemben hordom őket és hamarosan tetkózom egyet becsszó)
Aztán már kezdtünk morogni, hogy már negyed órája mennie kéne a filmnek, amikor is elhalványultak a fények... és kezdődött...

Imádtam. Nagyon féltem Jamie-től. Nekem ő első ránézésre minden csak nem Jace. Pettifiú sem rögtön, de
őt inkább tudtam elképzelni. Viszont Jamie alakított és a film felénél már erőteljes olvadozásba kezdtem!!! Aztán az üvegházas jelenetnél még a mécses is eltört. A zene, a képek, az érzések... OMG!!! Spoileres, csak az nézze, aki ennek tudatában van!!!


Ma átnézve és kis segítséget kérve Ramónától megtudtam, hogy a jelenet alatt szól AZ A Demi Lovato szám, amit én még meghallgatni sem mertem, mert úgy voltam vele, hogy majd a film nézése közben fejti ki a legnagyobb hatást. Milyen jól gondoltam!!! A zene... szerintem csengőhangom is lesz :-))



Szeretném megemlíteni a hatalmas spoilerről a véleményem:

SPOILER
Mi olvasók (mármint a TMI-t olvasottak) tudjuk, hogy mi igaz és mi nem. Míg az olvasatlanok (akik csak filmet látják/látták) azoknak fogalmuk sincs, hogy ez rávezetés vagy Valentine már ezt eddig is tudta, hisz azzal, hogy visszahozza Jamie emlékeit és abban ő szerepel, mint Apa eléggé kétértelművé teszi a dolgot. Kitalálta vagy rávezették? Ez megmarad bennük kérdésként, egészen addig amíg mi olvasók rá nem vágjuk, hogy ez spoiler, mert kiderül hogy nem testvérek. Illetve nézzük azt az oldalát, hogy mi lett volna a mozifilmmel, ha benne hagyják, hogy két testvér csókolózik? A kritikusok darabokra szedték volna... Szerintem.
SPOILER

Illetve Clary szemöldökével nem voltam kibékülve. Aztán 5 perc múlva fel sem tűnt. És hála az égnek az össze szereplőt hamar el tudtam fogadni. Magnus, Alec, Isabelle, Simon és Valentine. Ő nagyon tetszett!!! Nekem bejött a stílusa. És a film vége felé azon kattogtam, hogy vajon ki lesz majd Sebastian??? ;-)

És igen. A filmben is szintén vannak kutyulok, kivettek jelentet, betettek. Ezzel sajnos nincs mit tenni, de mégis azt mondom, hogy nekem hozta a hangulatot. Sőt, többet is. Kedvem lett újraolvasni a történetet, újraélni a világban és árnyvadász akarok lenni!!! Megnevettetett, megríkatott és még meg is ijedtem!!! 
Akkorát ugrottam, hogy szegény Zsanit ezzel ijesztettem meg :-D

Nekem az egyik kedvenc filmemmé lépett elő, melyet ma is megnéznék a moziban vagy holnap is és a DVD-t is akarom és tuti egy hétig egyfolytában azt fogom nézni!!!



Bátran ajánlom!!! Moziban, ahol egész mozivászonnyi Jace után lehet olvadozni :-D



0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum