MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. augusztus 1., csütörtök

A könyveket olvasva többször találkozunk ételekkel / italokkal, amiket elkészítenek, esznek/ isznak, ennének/ innának vagy csak megemlítenek. Ilyenkor mindig megjön a kedvem, hogy egyek-igyek és úgy döntöttem, hogy miért is ne? Hisz van több két blogom is egy könyves blog és egy konyhás blog, miért ne lehetne egy közös rovatuk? Így ajánlva nektek könyvet és a benne szereplő ételt/ italt is?

Így jött létre ez az új rovat, mellyel egyelőre két hetente szándékozom megjelenni, mert nem tudom, hogy találok-e olyan könyveket, amiből tudok főzni/sütni. Persze vannak ötletek régi könyvekből is, de ugye ehhez elő is kell készülni :-)




 A könyvet nemrégiben olvastam és miközben olvastam vagy pont fordítva palacsinát süttöttem. Tudjátok, amíg megsül a palacsinta egyik fele, az nekem pont egy oldalnyi idő :D Minden alkalmat ki kell használni az olvasásra!
De mi történik a könyvben? Nos... az iskolában palacsinta-nap van!!! Háromszor olvastam el. Ezt igazi jelnek vettem! Nincs mese, induljon a rovat!!!

Kerstin Gier: Zafírkék

A könyvről a napokban írtam véleményt, megtekinthető itt >>
Szeretem, ha egy könyv izgalmas és lehet rajta nevetni. Ha ebben van egy kis természetfeletti, legyen az démon vagy időutazás, akkor az csak plusz. És ha ez a könyv még jól is van megírva, akkor az csakis kedvenc lehet!!!
Palacsinta és Zafírkék

Palacsinta

A péntek palacsintanap a suliban, ilyenkor senki nem hagyja ki az ebédet a menzán, mert kábé ez az egyedüli étel ott, amely valamelyest élvezhető. Mivel tudtam, hogy Leslie él-hal a palacsintáért, nem engedtem, hogy bent maradjon velem az osztályteremben, ahol Jamesszel volt találkozóm.
A palacsinta receptje megtekinthető itt >>

Puncs

A híres-nevezetes puncs. Amikor olvastam eszembe jutott, hogy én is mennyire szeretem és biztos sokan megkóstolnátok, hogy melyik az az ital, amitől Gwen teljesen feloldódik és kedve támad énekelni, illetve amitől Gideon hegedűjátéka is szexi varázslatos lesz :-D
A puncs, amelybe eleinte alig mertem belekortyolni, fantasztikus volt. Leginkább gyümölcsíze volt, egy kis fahéjjal és még valamivel. A gyomrom kellemesen felmelegedett tőle. Egy pillanatra teljesen ellazultam, és élvezni kezdtem a pompásan kivilágított terem és a sok jól öltözött ember látványát.
A puncs receptje megtekinthető itt >>

A puncs, mely nálam karácsonykor elengedhetetlen!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum