MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. szeptember 25., szerda

A Könyvmolyképző Kiadó gondozásában szeptember 30-án megjelenik Kelly Creagh: Nevermore - Soha már című regénye, mely egy trilógia első része. A Blogturné Klub nyolc bloggere a Nevermore blogturné keretein belül bemutatja Isobel és Varen világok közt átívelő történetét. 

Szeptember 18-i kezdéssel minden nap egy-egy blogger teszi közzé a véleményét a könyvről, illetve rengeteg, a történethez kapcsolódó érdekességgel találkozhattok, ha velünk tartotok.

Érdemes követni a turnét, ugyanis nem csak plusz információkat tudhattok meg a könyvről és szereplőiről, de nyerhettek is! A Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából, a turné végén kisorsolunk 2 példányt a Nevermore-ból! A bejegyzések végén találtok egy Rafflecopter dobozt, aminek egyszeri, helyes kitöltésével versenybe szállhattok a könyvekért (nem kell minden állomáson kitölteni!).


Sorozat: Nevermore #1
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalak száma: ?
Borító: kartonált/ keménytáblás védőborítóval
ISBN: 9789633730881/ 9789633730881
Fordító: Lánc Brigitta
Várható megjelenés: 2013. szeptember 30.
Eredeti ár: 2 999,- Ft/ 3 999,- Ft
Goodreads: 3,93
Moly: -
MFKata:  ⋆⋆⋆⋆
„Az író egy lépéssel mindig az olvasó előtt jár, amitől a Soha már egy olyan könyv lett, amiben könnyű elmerülni, rágódni rajta és ízlelgetni.” 
–New York Journal of Books 
Isobel Lanley, a pom-pom lány elborzadva veszi tudomásul, hogy Varen Nethers-szel kell megírnia az angol dolgozatát. A dolgozat leadási határideje hihetetlenül igazságtalan módon a rivális focicsapat elleni nagy mérkőzés napjára esik. A hűvös és tartózkodó, cinikus és éles nyelvű Varen már az elején tisztázza, hogy a dolgozaton kívül nem akar a lánytól semmit. Isobel azonban hamarosan kifogásokat kezd keresni, hogy Varen-nel találkozhasson, miközben egyre jobban elszakad barátaitól és az erőszakos és féltékeny barátjától. Isobel egyre mélyebbre merül Varen álomvilágába, ami a jegyzetfüzetébe írt sorokból kelt életre, egy világba, ahol Edgar Allan Poe félelmetes történetei válnak valóra. 
Ahogy egyre jobban felfordul körülötte a virág, Isobel felfedezi, hogy az álmoknak és a szavaknak sokkal nagyobb az erejük, mint azt gondolta és, hogy a legijesztőbb valóság az, amit az elme annak hisz. Képes lesz megmenteni Varent az Őrülettől, ami fogva tartja őt vagy mindkettőjüket felemésztik Varen rémálmainak árnyai?

Én és a Könyv

Amikor megtudtam, hogy a történet egy gót fiúról szól, bevallom őszintén, hogy rögtön ellenállást éreztem. Volt már egy könyv, amiben gót fiúról volt szó és megmondom őszintén, hogy a frász kerülgetett tőle. De olyan reakciókat váltott ki a könyv érkezése, hogy úgy döntöttem, hogy egy esélyt kell adjak!

Véleményem

Isobel
A történet egy tipikus amerikai áloméletű lánnyal kezdődik, akinek megvan mindene amire vágyhat. Isobel a csapatkapitánya a szurkoló csapatnak, a jóképű futball kapitány a párja, nagyszerű szülei vannak. Az egyetlen gondját talán az jelenti, hogy angolból jó jegyet kell szerezzen. De ez nem olyan egyszerű, mert a társa lesz a gót fiú, akit mindenki utál...
Ám benne rögtön fellángol valami. Nem érti az okát és azt sem érti, hogy miért dob fel mindent, de Varen mellé állva elveszíti a barátait és majdnem a kapitányi posztját is. Viszont egyáltalán nem érzi veszteségként, de érzi, hogy valami nem stimmel. Lassan kiderül, hogy a gót fiú nem csak a külsejében gót és nem csak megjátssza magát. Démonokkal van tele az élete...

Varen
Kicsit furcsa volt olvasni, mert Varen nem az a tipikus fiú, akiért a szívünk megdobban. Nem a badass vagy a "húdejóképű vagyok" és "irtókockás a hasam" könyves álompasi. Mégis úgy érzem, hogy elég hamar elkezdtem gondolkozni, hogy vajon Isobelt mi vonzotta Varenhez. Eszembe jutott, hogy bizony az én életemben is volt ilyen típusú "lázadás", hogy "márpedigcsakazértis" jóban leszek azzal a fiúval... Először azt hittem, hogy Isobelnek is ilyen fellángolása van és az első akadálynál meghátrál. Meglepődtem, amikor nem tette. Mégsem az a tipikus amerikai álomlány, akinek tűnt az elején. Felvette a kesztyűt és szembeszállt mindenkivel és mindennel. 

Nagyon hamar megjelenik az első démon. Aztán az álmába is befészkeli magát... és jönnek az izgalmak. Olyan "Rémálom az Elm utcában" érzésem volt - én azt a filmet is paplan alól néztem és Isobelért is aggódtam. Mert én bizony sokszor nem tudtam megkülönböztetni, hogy hol kezdődik az álom és hol ér véget.

Pinfeathers
Meg kell említenem az egyik démont, Pinfeathers Elképesztő, hogy valakit lehet ilyen groteszknek és gonosznak ábrázolni és mégis olyan humora van, hogy én bizony megkedveltem! Szabad ilyet kívánni, hogy remélem olvasunk még róla???

Illetve Isobell családját is megemlíteném. Isobel öccsének is remek humora van, de nagyon tetszett, ahogy a szülők nevelik Isobelt. Igazi mintaszülők, akik nem attól lesznek példaképek, hogy tökéletesek, hanem attól, hogy ahogyan kezelik a problémákat. Nekem nagyon szimpatikus volt.

Edgar Allen Poe. Tartottam tőle, hogy vajon mi lesz az összefüggés közte és a könyv között, mert szégyenteljesen megvallom, hogy én nem olvastam egyik művét sem. Viszont a rengeteg utalás ellenére, most azon gondolkozom, hogy elő kéne vennem majd egy művét és megnézni, hogy tényleg őt is ugyanazok a démonok kerítették hatalmába, mint Varent?
Ez a párhuzam szerintem sokunkat fog még rávenni arra, hogy elolvassunk pár Poe könyvet.

A félelmeim ellenére ez a könyv a gót fiúval együtt tetszett. Most már nem érzem azt a keserű ízt, ha azt olvasom, hogy gót. Összefonódott Varen nevével és nagyon remélem, hogy hamarosan olvashatom a folytatást.

Fogadjátok sok szeretettel a könyv magyar trailerét!!!



A könyvet megrendelheted a képre kattintva 20% kedvezménnyel szeptember 30-ig!!!

Nyereményjáték!!!



A blogturné állomásai

3. 09/20. Dreamworld - interjúrészelet Kelly Creagh-vel
6. 09/23. Angelika blogja


MFKata a Blogturné Klub csoport tagja

4 megjegyzés:

  1. Szeptember 30!! Egyre közelebb :)
    Nagyon tetszik a trailer! :) :)
    Huhh, megszabad kérdezni, hogy ki a modell a Varen képen?

    VálaszTörlés
  2. Mi a szám alatta? :3 nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
  3. Sajnos nem találtam meg a modellt :-(
    De köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  4. Within Temptation: Stand my ground
    A zenelistából választotam :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum