MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2017. október 27., péntek
Két évvel ezelőtt született meg az első Book Tag a blogon.
Azóta is nagy sikernek örvendenek a mindenféle Book Tagek,
ezért úgy döntöttem, hogy pénteki rovatként hozok én is egy-egyet.
Így született meg a BookTag PénTek!
Egyenlőre magamtól és tovább "taggelés" nélkül,
de ha bárkinek van kedve csatlakozni,
akkor szívesen várom!
Akad elmaradásom a jelölt BookTagek terén is, 
ezért itt az idő, hogy ezt a listát is csökkentsük 😉


Az alábbi Taget K.A.Hikari kérésére töltöm ki

Melyik könyvet jelölted be utoljára olvasottként?

Kerstin Gier: Az álmok harmadik könyve 

Mi az aktuális olvasmányként bejelölt könyved?

Erin Watt: A papírhercegnőElkezdtem és eddig tetszik, csak valaki adja kölcsön Hermione időnyerőjét!!!

Milyen könyvet adtál hozzá utoljára a várólistádhoz?

Jaymin Eve – Leia Stone: Ash – Parázs
Nincs túl jó visszhangja, de zafírpöttyös, ezért megérdemel egy esélyt, nem?
Bár most látom, hogy 69%os az értékelése... lehet mégsem lesz várólistás???

Milyen könyvet tervezel legközelebb elolvasni?

KylieScott-KylieScott-KylieScott!!! Tudom, hogy van befejeztlen olvasmányom, ami szintén jó lehet, de nah... Team StageDive! 😍

Használod a csillagozós értékelési rendszert?

Igen. Bár az évek alatt kopnak a csillagok értékei, a nagy kedvencek maradnak, de néha úgy érzem elég jószívűen osztogattam a csillagokat. Szigorúbbnak kéne lennem!

Részt veszel-e valamilyen kihíváson?

Régen nagyon sokra jelentkeztem. Valahogy akkor működött a kihívásra olvasás... most már kevésbé.

Használod a kívánságlistát?

Igen. De időnként célszerű átnéznem, hogy biztosan akarom-e azokat a könyveket. Illetve van kiemelt kívánságlistám. Azok mindenképpen polcra kerülnek. 

Milyen könyvet fogsz venni legközelebb?

Jön a karácsony, így a fiúknak tervezek venni pár könyvet. Na és persze vadászom a hiányzó pár kötet Klasszikus Disneyt is. Magamnak? Hmmm... ugye nem csak egyet választhatok? :D 
Szépség és a Szörnyeteg? Brittainy C. Cherry: Csendfolyó? Raasch: Jég, mint tűz! Na őt, tuti!!!

Van kedvenc idézeted? Melyik idézetet kedvencelted utoljára?

Kb 65 oldalnyi kedvenc idézetem van és 759 idézet, amit én vittem fel a Molyra. Nem szeretnék választani egy kedvencet, mert nem lehet.
Az utolsó kedvencelt idézetem
Beth Flynn: Kilenc perc

Kik a kedvenc szerzőid?

Sokan vannak: Colleen Hoover, Jamie McGuire, Samantha Young, J. L. Armentrout, Simone Elkeles, Kerstin Gier, Kylie Scott, Nalini Singh, Jeaniene Frost és Meyer asszony (még akkor, ha az utolsó könyvével nagyon nem vagyok kibékülve)

Csatlakoztál valamilyen zónához?

A Megjelenésre várva zóna kegyetlen gazdája vagyok 😁 Illetve akad még pár zóna a tulajdonomban, de csatlakoztam is sok zónához 

Min változtatnál a moly.hu oldalán?

Szívfájdalmam, hogy a tiltott tagok ugyanúgy látják a profilom. Okkal tiltottam őket, nem szeretném, ha a profilomat szondáznák állandó jelleggel.
De végülis... ők is a rajongói klubomhoz tartoznak 😂😇😆

AniTiger kérdése: Mik azok a FRISSeidben, amikre azonnal rákattintasz és mit az, amit ha olyan a kedved, akkor lazán leszűrsz?

Ízlésőrségemet csekkolom első körben.Aztán a karcok, idézetek és random szörfölök az oldalon.

K.A.Hikari kérdése: Mi az első dolog, amit megnézel egy másik moly adatlapján?

A kitüntetései. Sokat elárul arról, hogy van-e közös bennünk. Sajnos a könyvtesós dolog nem az igazi sztem.

Te milyen kérdést tennél hozzá a taghez? 

Hogyan találtál a molyra?

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum