MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2012. április 20., péntek
Először is be kell valljam, hogy régen rengeteg Agatha Christie könyvet olvastam, egy volt osztálytársnőm ajánlására. Az ő kedvence volt és ő ajánlotta nekem (a hosszú buszozásokra). Hamar megszerettem, mert fordulatokban gazdag és izgalmas történetei vannak. Sosem találom el a gyilkost. Ha igen, akkor azt is csak a legvégén (mert folyton változik a tippem). Aztán sajnos évekig nem olvastam. Aztán, amikor megláttam a molyon, elfogott a vágy egy jó krimi után...

Viszont annyi kihívás és olvasnivaló közé nem tudtam beilleszteni, míg egy kedves kisgyermekes molytárs rá nem világított az ő titkára :-) Hangoskönyv. Először nagyon ellene voltam, hisz a könyvet olvasni szoktuk... vagy nem? Hisz gyerekként is hallgattam a Grimm meséket és mennyire szerettem! Rövid hezitálás után rájöttem, hogy ez mekkora ötlet! Hisz a házimunka elvégzése közben is olvashatok :-) Most már nincs megállás...


Shalott várának elvarázsolt kisasszonyát – Tennyson balladája szerint – az átok arra kárhoztatja, hogy a világból elzárva egyre csak szőjön, s ki se nézhessen az ablakon a folyóra, Camelot vára elé. A szerencsétlen várkisasszony szövi, szövi is a tarka kelmét, de egyszer aztán nem állja meg, kitekint az ablakon, s meglátja az arra lovagló Sir Lancelotot: és ekkor „lesújt az átok"… Shalott várkisasszonyának átoksújtott tekintetéhez fogható csak az a pillantás, amelyet a híres filmszínésznő Marina Gregg szemében jelenik meg hirtelen, miközben Gossington Hall lépcsőjén a Szent János Mentőszolgálat javára rendezett ünnepségre érkező vendégeit fogadja. Unalmat és rémületet, felismerést fejezett vajon ki ez a pillantás? És összefüggésben van-e a kisvártatva bekövetkezett gyilkosságokkal? A rejtélyt a "drága öreg Lord Tennyson” kiváló ismerője, Miss Marple oldja meg, akinek az orvos amúgy is, „egy jó kis gyilkosságot” írt fel kedélybetegsége ellen

Véleményem

Amint meghallottam az idézetet tudtam, hogy én ezt már olvastam. Viszont annyira régen, hogy nem ugrott be elsőre, hogy ki a gyilkos. Másodikra sem :-D És ez eszembe juttatta, hogy mennyire szeretem az írónő stílusát. Bár a vége felé csak beugrott, hogy mi történt valójában mégiscsak egy élmény volt. Miss Marple pedig az a típusú idős hölgy, akit nem lehet nem szeretni... a beszólásait meg végképp!

 

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum