MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2012. április 25., szerda

Meghan Chase-re titkokkal teli sors vár – olyan, amit még kigondolni sem tudott volna.
Valami furcsa mindig volt Meghan életében; már hatéves kora óta, amikor édesapja eltűnt a szeme elől. Az iskolában sem tudott teljesen beilleszkedni… és otthon sem.
Amikor egy gyanús idegen kezdi távolról figyelni, és tréfakedvelő legjobb barátja egyszeriben a védelmezőjévé válik, Meghan érzi, hogy minden meg fog változni, amit csak ismer.
De a valóságot álmában sem tudta volna elképzelni – hogy ő egy mesebeli Tündérkirály lánya, és egyben tehetetlen báb egy öldöklő háborúban. De idővel kiderül, mire hajlandó azért, hogy megmentsen valakit, akit szeret, vagy hogy útját állja egy rejtelmes gonosznak, akivel egyetlen tündér sem mer szembenézni… és hogy megtalálja-e a szerelmet egy ifjú herceggel, aki szívesebben látná őt holtam, semhogy közel engedje jeges szívéhez.

 Véleményem

Először is szeretnék köszönetet mondani Lupinak, hogy a segítségével elolvashattam az ARC példányt.
Nos hónapok óta szemeztem a borítóval, mert annyira gyönyörű. Aztán Elhaym mondta, hogy olyan mint a Labirintus c. fim... és jött a félelem, hogy lehet nem tetszik?

De igen! Imádtam. Elvarázsolt, ahogy egy tündérvilág elvarázsolhat. Bár néha meglepődtem, hogy milyen kegyetlenek is a tündérek, de ez kellett. Az árnyudvar hercege pedig az első pillantással levett a lábamról. Kétségem nem volt, hogy én bizony soha nem leszek Puck pajtás pártján. Team Ash Forever!
Ahogy olvastam az értékeléseket bevillant nekem is, hogy kicsit gyurmázott a sztori (Szentivánéji álom, Mátrix) de én nagyon élveztem. Izgalmas volt, nem unatkoztam. Mindig történt valami, de mégsem maradtak ki események... és még nincs vége!!!
 
Akárhogy is, aki egy kis izgalmas tündérmesére vágyik szerelemmel és humorral fűszerezve, az olvassa el mindenképpen (amint megjelenik)!!!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum