MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2012. április 18., szerda
Anyukámmal hatalmas Titanic-rajongók vagyunk (már ha lehet ilyet írni, mert egy kicsit morbidnak tűnik így visszaolvasva). Nos a lényeg az, hogy nagyon sok Titanic-kal kapcsolatos könyvet olvastunk, filmet láttunk és még Millenárison is voltunk a kiállításon is 2007-ben....



A lényeg, hogy április 15-én volt a Titanic elsüllyedésének 100. évfordulója. Gondoltam, hogy méltó módon emlékezem rá és régi nagy kedvencünket (Anyukámmal) olvasom újra... Bővebben a Titanic történetéről


A Titanic, a valaha épített legnagyobb hajó első útjára indul, és egy különleges család élete darabokra hullik…
A húszéves Edwina Winfield angliai eljegyzéséről tart haza családjával, amikor a tragédia bekövetkezik. Öt fiatalabb testvérével együtt beszáll a Titanic egyik mentőcsónakjába, de anyjuk nem tart velük. Nem hagyja el a férjét, akinek a lány vőlegényével együtt a süllyedő hajón kell maradnia.
San Francisco-ba visszatérve Edwina egy csapásra felnőtté válik. Irányítja a családi vállalkozást, neveli kistestvéreit, próbálja összetartani a népes famíliát. Ám néha-néha, amikor az emberfeletti munka engedi, elsiratja a Titanicon maradt szeretteit. Csak anyja miatt táplál felemás érzéseket: sehogy sem tudja megérteni, hogyan lehetett erősebb az asszony szerelme a gyermekei iránt táplált szereteténél.
Edwina hosszú éveken keresztül tartózkodik minden romantikus kapcsolattól, ám amikor az ő életébe is belép valaki, akiért minden áldozatra kész lenne, megbékül anyja emlékével…

Véleményem

  Az könyv eleje, ami konkrétan a Titanic süllyedésével foglalkozik rettenetesen megrázó. Rég olvastam, így nem emlékeztem, hogy mi fog történni és nagyon izgultam mi lesz Alexis-szel és végigsírtam, amíg újra egymásra nem találtak... még mindig ledöbbent, hogy a Titanic katasztrófája, ahogyan percre pontosan kísérjük végig a történéseket...

A könyv nem tipikus romantikus történet; hisz szerelmi szál akad benne, de nem ez a fő vezető vonal, hanem az, hogy Edwina miképp éli meg és hogyan tartja egyben a csonka családját. Néha látjuk a testvérei szemszögét is, ami teljesebb képet ad róluk. Bátran ajánlom a könyvet azoknak, akik szeretik a romantikus történeteket és nem kifejezett love story-ra vágynak...

Milyenre értékelem?  Először arra gondoltam, hogy nem kapja meg tőlem az öt könyvecskét, mert néha untam, hogy Edwina nem képes a saját életét élni. De rá kellett jöjjek, hogy valószínűleg én is így viselkedtem volna az ő helyében. Olyan fiatalon és árván maradni ennyi testvérrel abban a korban, tényleg nem lehetett más választása. A fél könyvecske levonás viszont azért van, mert a végét kicsit összecsapottnak érzem. *spoiler* A hajóúton még Patrick-ba szerelmes és utána nem sokkal már rájön, hogy egész életében Samre várt? Értem én, hogy az élet nem habos-babos, de eleget szenvedett szerintem ahhoz Edwina, hogy Patrick is megszabaduljon a nejétől és boldogan éljenek, amíg...*spoiler* Ettől eltekintve még mindig szeretem DS-t. Szeretem a könnyed és romantikus stílusát :-)

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum