MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. április 10., csütörtök

Maxim Kiadó jóvoltából hamarosan megjelenik Rebecca Donovan Elakadó lélegzet nagysikerű regényének a második része, a Visszafojtott lélegzet.

Emma és Evan történetének folytatásáról 2014. április 8-tól minden másnap a
Blogturné Klub kilenc bloggere teszi közzé a véleményét.
Ahogyan azt már megszokhattátok minden állomáson a könyvhöz kapcsolódó érdekességek, idézetek, trailer, beleolvasó és nyereményjáték is található, ahol 3db nyereménykönyv is gazdára talál.

Tartsatok velünk!

Sorozat: Csak lélegezz! #2
Kiadó: Maxim Kiadó
Oldalak száma: 528
Borító: puhaborítású/ keménykötésű
ISBN: 9789632614625 / 9789632614632
Megjelenés: 2014 Könyvfesztivál
Fordító: ?
Ár: 3 299,-Ft/ 3 999,-Ft
MFKata: 
Weslynben most mindenki tudja Emma titkát, de Carol már nem bánthatja. Vannak, akiket még mindig kísértenek annak az éjszakának a borzalmai, és vannak, akik kénytelenek szembenézni döntésük következményeivel. Emma csak most kezd visszatérni az igazi hétköznapokba, és ebben segítségére van életének két legfontosabb személye, szerelme, Evan és legjobb barátnője, Sara. A lány úgy dönt, hogy itt az ideje, hogy anyjával is szorosabbra fűzze a viszonyát, ennek előmozdítása érdekében hozzá költözik. De biztosan ez a legjobb döntés? Képes lesz – e szembenézni mindazzal, amit múltja rejteget?

Véleményem

A könyv előzménye anno hatalmas kedvencem lett. Napokig a hatása alatt voltam és számoltam vissza a napokat, hogy mikor jön a folytatás. Megnézem az értékelést >>
Hála az égnek nem kellett rá éveket várni és amint a kezem közé került, azonnal elkezdtem olvasni.
De volt valami, ami miatt úgy éreztem, hogy ezt kicsit pihentetnem kell. Vallom, hogy bizonyos könyvekhez megfelelő hangulat és érzelmi állapot kell, hogy úgy tudjuk értelmezni a történetet, ahogyan azt az író nekünk szánta. Ezért úgy döntöttem, hogy pár nap pihenőt adok a Emma és Evan történetének. 

Milyen jól tettem... ugyanis tegnap este, ahogyan a kezembe vettem, azonnal éreztem, hogy újra Weslynben vagyok és újra azt az Emmát és Evant látom, akiket az előző könyvben megismertem.
Fél év telik el az előző könyv lezárása óta és Emma még mindig szenved a múltban történt eseményektől. Még mindig rémálmai vannak és visszahúzódó, de úgy dönt új életet kezd az anyjával. Az anyjával, akiről az előző részben megtudhattuk, hogy nem túl jó a viszonya és bizony alkoholproblémákkal küzd.
Ezennel be is mutattam nektek az új mumust a könyvben.

Persze az élet nem egyetlen egy problémából áll, hanem legalább háromból. Legalábbis az én listám ennyire bővült, akik szépen felbőszítettek a könyvben. 
  1. Rachel - Emma anyja, aki számomra minden csak nem anya és leginkább egy buta és szánalmas nő, aki a saját önsajnálatától nem lát semmit és bizony orvosi eset.
Én legalább annyira nem tudtam, hogyan legyek a lánya, amennyire ő sem tudta, hogyan legyen az anyám.
  1. Jonathan - Rachel pasija, akitől az első pillanattól fogva viszolyogtam. Tény, hogy segít Emmának, de mégiscsak érzem, hogy nem a helyén való a fickó. Nem szívesen látott figura, aki a könyv végére eléri, hogy az első helyre kerüljön a Pofozandók listáján.
  2. Analie- az új lány a suliból. Aki persze Evanra vetett szemet. Kell még többet mondanom?
Szóval e három vétkes az, aki szerintem megkeseríti Emma életét és kívántam végig és izgultam, hogy lássa meg a fától az erdőt és kicsit adjon magából többet. Ebben hatalmas segítsége Evan és Sara. 
Remélem, tudod, milyen szerencsés vagy, hogy ott van neked Evan. Mindent megtenne, mindenről lemondana érted.
Evan, akit anno a háremembe fogadtam és nem kellett benne csalódnom. Evan ugyanaz a szerethető nagyon kedves fiú, akiben az első könyvben megkedveltem, bár nem mondom, hogy nem volt időszak, amikor azt hittem, hogy ő is csak egy tipikus pasi, de aztán kiderül, hogy minden mozdulata mögött a szerelem áll.

Illetve Sara, Emma barátnője is ugyanolyan odaadó barát, mint az első könyvben. Még mindig teljes mellszélességgel áll ki a lány mellett és még mindig ugyanaz a humoros és szókimondó, pörgős lány!
Sara olyan lány volt, akivel nagyon könnyen ki lehetett jönni és az emberek többsége azonnal megszerette. De ha Sara valakit nem szeretett... nagyon gonosz tudott lenni.
Azon gondolkoztam, hogy milyen találó a címválasztás. Míg az első részben Emma lélegzete elakadt és úgymond a túlélésért küzdött, addig most a lélegzetét kell visszafojtania és a kérdés, hogy sikerül-e kiengednie... Vajon mi lesz a harmadik rész magyar címe (Out of breath)?
Lélegezz mélyeket, Emma - sürgetett. - Lassan, mélyen. Csak lélegezz.
Miért vonok le mégis fél csillagot? A történet végéért, mert haragszom az írónőre. Csak azt kérdezem, hogy miért? Illetve, hogy mikor jön a következő rész???








Idézet-gyűjteményem

Nem azt mondtam, hogy csodálatosan nézel ki... hanem azt, hogy csodálatos vagy.
- Hol voltál abban az öt évben?
- A pokolban.
... az idő teljesen kiesett, múlt nélküli jelenben ragadtam
Néha azt kívánom, bárcsak ott lennék még, mert akkor minden tökéletes volt és boldog voltam: csak elhintáznám az életem.
 A logika nem számít, ha az embert, akit szeretek, elveszik tőlem.
Te vagy az ok, szinte minden mögött, amit teszek... és ezen soha nem akarok változtatni. 
- Jaj, kipusztulok tőletek! Hogy a csudába lehetne romantikus az, hogy megtervezitek a szexet? Hol van a vágy és a szenvedély?
- Nem ismered Evant. 
 Azon az éjszakán, amikor ott feküdtél sebesülten és alig lélegeztél, megígértem. Megígértem, hogy örökké szeretni foglak, és soha senki nem bánthat téged.
Minden olyan lehetségesnek tűnik, amikor felnézel az égre és az univerzum ragyogását látom magam előtt. 

Megtetszett?
A képre kattintva előrendelheted!


Nyereményjáték

A nyeremény ezúttal sem marad el!
Nincs más dolgod, mint kitölteni az alábbi Rafflecoptert.
A játék végén kisorsolunk egy-egy példányt a Maxim Kiadó által felajánlott 3 darab Visszafojtott lélegzet könyv egyikéből. 
(A postázás csak Magyarország területén érvényes!)


A blogturné állomásai


04/08 Angelika blogja - Playlist
04/10 MFKata gondolatai - Idézet-gyűjtemény
04/12 Kelly&Lupi olvas - Kimaradt jelenet: Evan szemszögéből
04/14 Dreamworld - Emma szobája
04/18 Nem harap a… - Kimaradt jelenet: Korizás
04/22 Roni olvas - Az új szereplő > Jonathan
04/24 Könyvgalaxis - Az írónőről


MFKata a Blogturné Klub csoport tagja

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum