MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. június 6., péntek

MFKata Hárem...
sokaknak ismerős lehet a rovatcím, mert már egy ideje én is gyűjtögetem az én kis könyves pasijaimat. Molyos polcot megnézem >>
Aztán látva pár külföldi blogot és Reelka rovatát, gondoltam én is bemutathatnám nektek,
hogy kik is pontosan az én háremem tagjai és mi az ami megfogott bennük.
Viszont már annyian vannak,
hogy én lassan nem is tudok választani, hogy kivel kezdjek, kit mutassak be,
így minden pénteken random randi lesz ;-)


Tavaly  kifejtettem, hogy Gideon miért is lehetne a legjobb könyves álompasi,
így nem véletlen, hogy a hárememben is helyet kapott!

Pár idézet, hogy miért is lett háremtag:
– Nem vagy hétköznapi, Gwendolyn – suttogta, miközben finoman végigsimított a hajamon. – Egészen rendkívüli vagy. Nem szükséges birtokolnod a holló hatalmát ahhoz, hogy számomra különleges légy. – Az arca ekkor még közelebb került hozzám. Amikor az ajka a számhoz ért, le kellett hunynom a szemem.
Oké, akkor most elájulok.
– Megtennéd, hogy egy percre elhallgatsz? Most épp össze kell ugyanis szednem minden bátorságomat, hogy szerelmet valljak neked. Az ilyesmikben egyáltalán nincs gyakorlatom. – Tessék?– Beléd szerettem, Gwendolyn.– Tényleg?
– Igen, tényleg. Tudom, hogy még egy hete sem ismerjük egymást, és eleinte eléggé… gyerekesnek találtalak, és valószínűleg undokul is viselkedtem veled. Borzasztóan bonyolult a személyiséged, soha nem lehet tudni, mit fogsz tenni legközelebb, és néhány dologban még ijesztően… tapasztalatlan vagy. Néha szeretnélek észhez téríteni.
– Oké, tényleg feltűnően gyakorlatlan vagy, ami a szerelmi vallomásokat illeti.
Amikor megcsókolsz, Gwendolyn Shepherd, az olyan, mintha elveszteném a kapcsolatot a szilárd talajjal. Fogalmam sincs, hogyan csinálod, vagy hol tanultad. Ha egy filmből, akkor mindenképpen meg kell néznünk együtt. – Egy pillanatra elhallgatott. – Amit tulajdonképpen mondani akartam: amikor megcsókolsz, akkor semmi mást nem akarok többé, mint téged érezni, és a karomban tartani.

Innen ismerheted: 


Név: Gideon de Villiers
Életkor: 18 éves
Státusz: 100% ember/ időutazó
Szem: élénkzöld
Haj: sötétbarna, félhosszú, göndör
Foglalkozása: egyetemista
Tulajdonságai: a hűvös és arrogáns páncél mögött humoros, sármos és bátor belső rejtőzik.
Hobbija: lovaspóló motorozás


Egy kis puncs, egy kis hegedű, kis Bon Jovi... ezek mind jöhetnek, ha ott van Gideon!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum