MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2015. június 25., csütörtök


Amióta az eszemet tudom, vonzott a sebesség, a motorok. Aztán jöttek a gyorsautók. 

Paul Walker halála után megbeszéltük a férjemmel, hogy a tiszteletünket mindenképpen a moziban rójuk le. Bizony kétszer is elindultunk megnézni a filmet, de hol a gyerek lett lázas, vagy kicsit lekéstük az előadást. De szombaton nem volt semmilyen akadály. Harmadjára elindultunk, hogy megnézzük Paul utolsó filmjét.

Sok trailert nem láttam, de azt természetesen tudtam, hogy a film forgatása közben halt meg PW, de valamilyen úton-módon sikerült a forgatókönyvíróknak kiírni őt. Ez bőven elég volt ahhoz, hogy minden veszélyes szituáció közben erősebben markoljam a szék karfáját.
Nincs szomorúbb, mint egy ketrecbe zárt fenevad!
Bár molyon megkaptam már, hogy milyen új szereplő-gárda és a történet részről részre ugyanaz, de én elfogult vagyok. Jason Statham kedvenc. Nagy kedvenc. Kurt Russelt gyerekkorom óta imádom, így természetes, hogy tárt karokkal fogadtam őket a Halálos Iramban :D
Azt viszont aláírom, hogy nincs új a nap alatt a bosszúnál, de Statham karaktere már az első pillanatban kiderült, hogy elmebeteg! Náluk nincs racionalitás ;-)
Nekem nincsenek barátaim, nekem családom van!
Dominik Toretto. Meg kell néznem a filmet újra és kiírni a "nagy" mondatait. És természetesen angol szinkronnal, mert imádom Din Viesel hangját is ;-)
Soha nem leszel egyedül többé.
Esküszöm.
Ahová te mész, megyek.
Ha száguldasz, száguldok.
Ha harcolsz, harcolok.
És ha meghalnál nekem Dominic Toretto, én is veled halok.
Hatalmas rajongója vagyok a Halálos iramban filmeknek és számomra hozta a színvonalat- a zene (soundtracket tessék meghallgatni!), az autók, az adrenalin, a humor, és persze minden egyben! Szükségem lesz egy HI-maratonra a fiúkkal. 
Viszont a film vége megviselt. Konkrétan az jutott eszembe, hogy ennyi év után pontosan úgy nőttek hozzá a szívemhez a karakterek, mint ha egy könyvet olvasnék. És egy karaktertől búcsúzni rettenetesen fájdalmas. Főleg, hogy tudod az itt megformáló karakter, valójában is eltávozik. Nem tagadom, hogy az utolsó perceket végigsírtam és persze ha rágondolok is potyognak a könnyeim.
Itt van a helye.
Itthon.
Mindig is itt volt a helye
Örülök, hogy sikerült betartanunk az ígéretünket a férjemmel és a magunk módján megemlékeztünk Paul Walkerről. 
Régen azt mondtam, negyed mérföldről negyed mérföldre élek, és azt hiszem, ezért vagyunk testvérek. Mert te is így éltél. Akárhol is vagy, legyen az negyed mérföldre, vagy a világ túlsó felén, mindig velem maradsz, és mindig a testvérem leszel.
Mi nem búcsúzunk.

For Paul




Mostantól más lesz minden.

2 megjegyzés:

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum