MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2015. szeptember 8., kedd

Egy év türelmetlen várakozás után végre elhozza a Maxim Kiadó az olvasóknak a Cseresznyepiros nyár folytatását, mely a Türkizzöld tél címet viseli.

Ennek örömére a Blogturné Klub hat bloggere is egy turnéra invitál benneteket, melyben megismerhetitek a véleményüket a könyvről, illetve sok érdekességet megtudhattok a Türkizzöld tél történetével kapcsolatban.

A blogturné 2015. szeptember 5-én indul és minden nap szeretettel várja az olvasókat és ne feledjétek, hogy a Maxim Kiadó felajánlott 3 könyvet is, melyet megszerezhettek a turnéjáték során.



Szerzők: Carina Bartsch

Kiadói sorozat: Dream válogatás

SorozatCseresznyepiros nyár #2

BesorolásromantikusNA

Oldalak száma: 424

ISBN: 9789632616421

Fordító: 

Megjelenés: 2015. szeptember 10.

Eredeti ár: 2 999,- Ft 

MFKata: ★★★★

Moly  Goodreads  Maxim Kiadó  Blogturné Klub  Olvass bele!  Vedd meg!

A helyes, vonzó, de egy csöppnyit arrogáns Elyas Emely idegeire megy. Halloweenkor meg mintha nem is lenne beszámítható. Emelynek nem hagy nyugtot a kérdés, hogy a fiú vajon miért lett hirtelen ilyen távolságtartó, és az egyre csak halogatott találkozó Lucával szintén rossz előérzetet kelt benne. Fellebben a türkizzöld szemű fiút körüllengő titok fátyla is, ám a valóság még rémisztőbb lehet, mint ahogyan azt Emely gondolná. Milyen mélyek valójában a múlt szakadékai? Emelynek pedig be kell látnia, hogy talán tévedett a fiú és a saját érzéseivel kapcsolatban. Az első nagy szerelem örökre összeköti őket, nem tudnak egymástól szabadulni: a szív és az ész harca örökös. Vajon melyik fog végül felülkerekedni? S mi lesz, ha a döntése áraként soha többé nem látja azokat a gyönyörű, türkizzöld szemeket?

Véleményem

Emlékszem a Cseresznyepiros nyarat nagyjából egy délelőtt leforgása alatt elolvastam, mert annyira tetszett Elyas és Emely közötti folytonos piszkálódás és szarkazmus. Hatalmasokat kacagtam a humorán és a könyv végeztével a folytatás azonnal a várólistám elejére ugrott.

Ezért volt számomra egy picit meglepő a folytatás. Bár a szereplők alapjában véve nem változnak, Emely ugyanolyan szarkasztikus maradt, míg Elyast még mindig csak imádni lehet, mégis óhatatlanul más hangulata lett a könyvnek. A problémák felbukkanásával, mintha sokkal komolyabban vennék a dolgokat a szereplők, így a köztük lévő huzavona sem annyira játékos. Persze, hisz a tét a boldogságuk, de én mégis egy picit több humort vártam. És talán pont ezért éreztem a konfliktusokat is elnagyoltnak.  

Ettől függetlenül persze a szereplőket még mindig imádom. Emely és Elyas jelleme és viselkedése annyira reális, hogy szerintem sokan felfedezünk magunkban vagy ismerőseinkben hasonló vonásokat. Imádtam a karácsonyozásukat, szinte láttam őket magam előtt és akaratlanul is eszembe juttatta a mi nagy családos karácsonyainkat a piszkálódással, apró balesetekkel és a jókedvükkel együtt. 
A kettejük kapcsolatának alakulásával az írónő úgy felcsigázott, hogy a tíz körmöm lerágtam a kedvenc párosomért. Nagyon aggódtam, hogy végre sikerüljön egymásra találniuk és ha nem akkor azt mégis hogyan fogja az írónő kijátszani... 
Ez több, mint szerelem. Valami mélyebb, mintha te volnál az, ami mindig is hiányzott nekem. Ha nem vagyok veled, ürességet érzek magamban, és csak te tudod ezt az ürességet betölteni.
Bár Elyasra egy csöppet neheztelek az ő "vélt okaival" (mert engem is jól átrázott), de ez nem elég ok arra, hogy száműzzem MFKata Háreméből. Mert azok a türkizzöld szemek… nos azok még mindig az utolsó oldalig rabul ejtenek.
Ez annyira jellemző rá: még éppen kedves, és már megint disznó.
Utolsó oldal. Mennyire utálom az érzést, amikor lapoznék tovább és már nincs mit. Arról nem is beszélve, hogy ugye ez záró kötet volt, ergó a lapozás utáni vágy még jobban fáj.
A történet szempontjából ez egy kerek egész és attól függetlenül, hogy a fentiekből kiindulva néha túl soknak éreztem a bonyodalmat, mégiscsak el kell engednem a szereplőket és én pont így… képtelen vagyok. Hiányozni fognak.
Ezúton szeretném felhívni az írónő figyelmét arra, hogy nekem szükségem van egy kiegészítő kötetre például Alex és Sebastian történetével, hogy nyugodt szívvel engedhessem el Elyast. Na jó és Emelyt.
Egy elveszett rész, egy hiányzó elem, amely nélkül nem érezhettem magam egésznek.
Most megtaláltam. Teljes voltam.
Biztosan veletek is előfordult már, hogy olvastatok egy nagyon jó sorozatindító részt, ami aztán olyan magasra teszi a lécet, hogy még te magad is úgy érzed, hogy irreálisan magas elvárásaid lesznek a folytatással. Szerintem én így jártam a Türkizzöld téllel, mert a lécet nem sikerült megugrani, de ettől függetlenül, jó szívvel gondolok a történetre és az egész sorozatra. Sőt nagy valószínűséggel többször fogom leporolni a könyvet újraolvasás címen.

Bátran ajánlom a két kötetet egyben minden romantika és/vagy new adult kedvelőnek. Egy kis forró csokival igazi őszi csemege lesz számukra!

Megteszett? 
Rendeld meg a könyveket az ikonra kattintva>>  Vedd meg!

Játsszunk!!!

Az írónő címadására jellemző, hogy színeket használ, de nemcsak ő alkalmazza ezt a módszert, hanem mások is előszeretettel adnak vagy adtak színekkel kapcsolatos címet. Összegyűjtöttünk párat, az lesz a feladatotok, hogy kitaláljátok ezeket a “színes” könyvcímeket. Segítségül elrejtettük a betűket a bejegyzésekben, ha kitaláltátok, írjátok be a Rafflecopter megfelelő mezőjébe az oldalak lájkolása mellett.
Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz. 
E. L. James által írt erotikus regény, mely sok vitát váltott ki olvasók és kritikusok körében is.

A blogturné

09/05 Deszy könyvajánlója
09/06 CBooks
09/07 Kelly & Lupi olvas
09/08 MFKata gondolatai
09/09 Könyvszeretet
09/10 Dreamworld

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum