MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2012. július 25., szerda



Clara Gardner nemrégiben szerzett tudomást arról, hogy félig-meddig angyal. Az ereiben csörgedező angyalvérnek köszönhetően nemcsak okosabb, erősebb és gyorsabb, mint az emberek (akik közé mostantól már nem számíthatja magát), hanem rendeltetést is kap, azaz el kell végeznie valamit ezen a világon. Csakhogy nem könnyű kiokoskodnia, mi is ez a feladat. Látomása – pontosabban az ott megjelenő erdőtűz és vonzó külsejű idegen – hatására új városba költözik, új iskolába kerül. Miután megismerkedik Christiannel, aki nem más, mint – a szó szoros értelmében – álmai fiúja, kezd összeállni a kép, ám ugyanakkor minden összezavarodik. Feltűnik ugyanis egy másik srác, Tucker, akinek szemlátomást Clara emberi vonásai tetszenek. Ahogy Clara próbál kiigazodni az érthetetlenné vált világban, addig nem sejtett veszélyek mellett olyan döntési kényszerekkel is szembesül, amelyekről nem is hitte volna, hogy bekövetkeznek az életében – őszinteség és színlelés, szerelem és kötelesség, jó és rossz között kell választania. Végre a látomásából ismert tűz is föllobban, de vajon Clara készen áll-e, hogy vállalja a sorsát? Az Angyalsors megindító mese szerelemről és sorsról, egy lány vívódásáról, hogy a szabályokat kövesse vagy inkább a szívére hallgasson. A regény egy trilógia első része, amely már az egész világon nagy sikert aratott. A második kötet 2012 őszén fog megjelenni.

Véleményem

A könyvet anno a Goodreadsen láttam meg, amikor gyönyörű borítókat nézegettem. Nagy örömömre itthon is megjelent. Nagyon féltem tőle, hogy nem tetszik, ezért relative sokáig húztam. A könyv7en végül megvettem, mert nem bírtam várni. Jutalmam egy Angyalsors-os jegyzetfüzet :-)
Nagyon hamar ráhangolódtam Clara-ra. Nem tudom, hogy más is volt-e már így vele, de nekem folyton a 16 éves MFKata jutott eszembe. Az érzések, a cselekedetek annyira ismerősek voltak. Persze én nem voltam és nem is vagyok angyal, de ez volt a plusz. CH angyalos világát szép fokozatosan ismerhetjük (bár még mindig rengeteg kérdés van) meg, de mindezt Clara szemszögéből. Úgy, ahogy ő ismeri meg. Mintha újra lány lennék és kínoznak a gondolatok, hogy mi is van a színfalak mögött... persze azért a gondolatunk elkalandozik Christian felé. Nem tudom, hogy miért de ez is ismerős volt. Bár egy idő után valami gyanúm volt, hogy nem stimmel vele valami. Nem tudtam megmondani mi, de én egyre inkább arra hajaztam, hogy ő gonosz. Arról nem is beszélve, hogy egy kis párhuzamot vontam Christian és Nightshade Shay között (meghalt szülők, nagybácsi nevel és irtó jóképű, akinek a főhősnőnk képtelen ellenállni)....
Az első percektől Tucker az én szívem választottja. A srác, aki bár nem a suli sztárja mégis mindenki szereti. Szexi, de nem a legszexisebb. Természetes és nem veti meg a kétkezi munkát. Azért valljuk be magunknak, hogy jobban izgatja a fantáziánkat az a félmeztelen fickó, aki a napon az állatok közt edzi a tökéletes testét....hmmmmmmmm... Így nagy örömömre szolgált, amikor a szerelmük beteljesülni látszódott... jaj milyen szép is a tiniszerelem nyáron... újra emlékeket csalt elő bennem a rész.
De mint mindenhol itt is minden csoda 3 napig tart. Sajnáltam. Rettenetesen. Viszont nem volt idő sajnálkozni, mert jött a rendeltetés, az ismeretlen, a feketeszárnyúak. Az utolsó 50 oldal akkora katarzist  nem tudom, hogy ez a jó kifejezés-e hozott számomra, hogy máris keresem az előrendelés gombot a következő részhez... Azt hiszem újabb kedvencet avatok, mert ez egyszerűen csodálatos. Nem akarok odákat zengeni róla, mert nem kell. El kell olvasni és mindenki egyet fog érteni velem. 

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum