MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2012. október 26., péntek


Ismét péntek és a kedvenc sorozatom. Megmondom őszintén, hogy éreztem én a lecsengést és már nem is annyira vonzott a következő rész :-( Azt nem mondom, hogy feladtam, de már nincs az a bizsergés...

Eljött az este és az én időm... és megnéztem végre a sorozatot. Ami lehet előzetes kevés elvárás miatt de ezt azért kétlem  nagyon jó volt!!! Olyan, mint régen! Nevettem, izgultam, meglepődtem és néha csak kamilláztam!

Kezdjük csak az elején!

Rögtön meglepett a kedvenc új vámpírvadászunk méreglevétele! Erre nem számítottam és nagyon durván megcsinálták... nekem tetszett ;-))

Rebekah... még mindig kis szipirtyó és én bírom, mert egy ősnek ilyennek kell lenni.

Tyler és Hayley. Mivel én ugye Caroline-Klaus párti vagyok, így természetesen ennek az új szálnak rettenetesen örülök. Persze annak is, hogy Klaus rögtön vette a lapot és elővette a kedves énjét... hmmmmmmm!!!

Damon-Elena banzáj még mindig nem vonz. Keressünk már ennek a fickónak valami dögös, igazi vérszívót... Rebekah esetleg?

Elena változása nekem kezd sok lenni, de még elviselem. Főleg, amíg így motorozik Stefannal és én is és @Reelka is arra várunk, hogy mikor harap bele egy szembejövő faágba xD Remélem most mindketten megtanulnak nemvega, de nem ripper vámpírok lenni!

No és a kedvenc jelenetem: Klaus és Damon! Lehet ennél jobb párost összehozni??? Kötve hiszem! Imádtam!!! Hajrá fiúk remélem még sok ilyet látunk! Amit el is tudok képzelni, mert Klaus ugye a zárójelenetben hozza a formáját és a szokásos függővéget...

Konkluzió: MÉG MINDIG IMÁDOM A TVD-T!!!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum