MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2012. október 9., kedd

A gyönyörű fiatal milliárdos, Christian Grey egyedi ízlésétől és sötét titkaitól elbátortalanodva Anastasia Steele kilép a kapcsolatból, és beindítja karrierjét a seattle-i könyvkiadónál. De a Christian iránt táplált vágy még mindig jelen van minden egyes ébredésénél, és amikor a férfi egy új megállapodást ajánl fel, Anastasia képtelen ellenállni. Újra lángra lobban perzselően érzéki viszonyuk, és Anastasia egyre többet tud meg sérült és megszállott „Ötven árnyalatának” szívszaggató múltjáról. Míg Christian belső démonaival harcol, Anastasiának szembe kell néznie a férfi korábbi partnerei iránt érzett dühével és féltékenységével, és meg kell hoznia élete legfontosabb döntését.

Vélemény

Ígéretemhez híven megemésztve és kedvvel jön az értékelés...
Jelen esetben szó szerint. Hisz ez egy olyan könyv volt, amire az első rész olvasása óta nagyon vágytam... 
És az első részhez hasonlóan nagyon etettem magát, viszont megfeküdte a gyomrom és talán ezért is emésztettem sokáig.

Csalódtam. Komolyan. Annyira vágytam a folytatásra és arra, hogy a híresztelésekkel ellentétben én ismét imádjam a könyvet... De ez nem jött össze. Vártam a nagy bummot a nagy történést, de semmi. Ha megkérdeznétek tőle miről szól a könyv, nem tudnám elmondani. Szex, szerelem és idegesítő Ana.  Ugyanis semmi nem történt azonkívül, hogy szerintem a főhősnőnk visszafejlődött. 
Nem 25 körüli felnőtt nő, hanem egy 14 éves csitri. 

Eszembe jut, hogy ez egy Twilight-fanfic... nos akárhogy emlékszem, azért Bella nem volt ennyire hisztis. De ha mégis, akkor az ő számláján ott van, hogy csak 17 éves... De Ana egy diplomás felnőtt nő, aki képtelen felfogni hogy a 29! éves fickójának voltak exei? Bár a könyv végére mintha, de mégsem... A pénzről meg nem beszélve. Vagyunk szerintem pár ezren a világban, akik örülnénk egy ilyen adakozó lelkű Szürke Krisztiánnak, aki csak úgy ad nekünk 24.000 $-t...

És ha már Christian. Nos még mindig imádom, bár most erőteljesen éreztem rajta az Edward feelinget. Kicsit elpuhult a szentem... tudom a szerelem ;-)

És hogy hány könyvecskét érdemel? Még mindig nem tudom. Nagyon akartam szeretni tényleg, de nem tudom. Annyira csalódott vagyok. Az írónő nagyon jól ír, de akárhányszor belefűzött valami izgalmat a könyvbe olyan elcseszett módon zárta le, hogy nem is értem... Jó könyv lehetne, ha legalább az egyik lehetőségből többet hozott volna ki. Akár Leila-t nézem, akár a Tango-t, de még Mrs. Robinson-tól is többet vártam. A függővég... nos az szintén nulla. Olvastam már olyan függővégeket, hogy még azóta is remeg a gyomrom, hogy mikor jön a következő rész. Itt semmi ilyet nem érzek...

El fogom olvasni a következő részt, de ebben a pillanatban az sem zavar, hogy esetleg csak 2 év múlva jelenik meg... Talán akkor a fordításbeli hibák amiket szintén nem hiszem el, hogy még mindig vannak és az elütésbeli hibák na erre aztán végképp nem számít az ember egy ilyen kategóriájú vagy árú könyvnél is kiküszöbölhetők lennének, illetve a könyv tárgyi minősége is elfogadható lenne...

Azt hiszem 3 könyvecske lesz... mert olyan semmilyen :-(

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum