MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2012. október 9., kedd
Mert várólistám már nemcsak könyvekből van... Persze szorosan kapcsolódik a könyvekhez, de az alábbi filmek/sorozatok megjelenését nagyon várom...

A Vámpírnaplók... Mondanom sem kell, hogy már múlt héten rázizzentem, mert azt hittem, hogy akkor van az első rész az évadból. Azt a csalódást :-(( Erre az előzetesre is most találtam rá és már zsong a vérem :-) Ki vagyok éhezve... és a zene... Team Stefan... Team Damon... Team Klaus :-D



Aztán az én nagy kedvencem... a nagy szerelem... Melynek egy részét láttam moziban és ha minden igaz, akkor az utolsó befejező részt, ami ráadásul a nagy-nagy kedvenc könyvben is azt is megnézhetem. Remélem Roni nem felejtetted el ;-) ÉN bizony nem és ha kell, már most lefoglalok akár 3!!! bébiszittert is :-D A filmről annyit, hogy igyekszem most is elkerülni minden képet, hírt a filmmel kapcsolatban, mert a történetet már úgyis tudom, legalább a kép legyen meglepetés. De a trailert nem lehet kihagyni! Ki tudja melyik filmről beszélek???  ;-))



A nyár nagy könyvsikere az Időtlen szerelem sorozat volt. Vártam rá hónapok óta, aztán akadt pár szabad nap a kihívásoktól és neki is estem. Milyen jól tettem... Viszont a filmes szakma is lecsapott a könyvre. Nem véletlenül. Kiaknázatlan terep nagyszerű történettel, nagyszerű karakterekkel, sok humorral és szerelemmel. Szuper recept!!! És íme az előzetes. Férjemnek megmutattam, mert kíváncsi voltam, hogy egy laikus, akinek fogalma sincs a könyvről és képes elfogulatlanul nézni a bemutatót, mit szól hozzá... A válasz a legnagyobb örömömre az volt, hogy a moziban folytatjuk :-D

És még egy filmes adaptáció. Cassandra Clare Csontváros című könyvének filmesítését megkezdték, így erről egyelőre nincs trailer, de természetesen egy-két finomságot tartalmazó kép megjelent. A ruhákat imádom, de érdekes, hogy én a karaktereket teljesen másképp képzeltem...






0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum