MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2012. november 16., péntek

Először is nagyon örültem Klausnak. Aztán azt hittem, hogy bármi is lehet közte és Caroline közt... de szomorúan figyeltem a kimenetet. De azért a végén mégiscsak jóra fordulnak a dolgok.

A rész izgalmas volt, de mégis azt gondolom, hogy szintén egy lightosabb részt láthattunk. Kis előkészítés az új vámpírvadászra, az új ellenségre Shane személyében...

Volt egy kis emlékezés Alaric-ra is, amit nem tudok hova tenni. Ne értsetek félre, bírtam a mi kis töritanárunk. De senkit nem emlegettek ilyen sokáig a halála után. Gondoljatok csak bele! Vannak visszatérő nevek, Lexi-Jenna stb de nem ennyiszer... csaknem láthatjuk még őt???

Aztán a végkifejlet. Hatalmas Stelena fan vagyok, mint azt már tudja mindenki. Hisz Damont magamnak tartogatom ;-) Nem örültem, annak, ami történt. Az előzetesről nem beszélve. Jobban örültem volna, ha nem elmúlik a Stefan iránti szerelem, hanem megerősödik. Mi lesz most veled drága Stefan? Harcolni fogsz? Damon? Vajon ő pedig szó nélkül tűri, hogy az öccse szenvedjen? Mert azért valljuk be, hogy bármennyire is szereti Elena-t, a testvéréért is bármit megtenne. Még akkor is ha kisgenyó álarca van.

Szóval ez a rész számomra inkább szomorú volt és kevésbé várom a következő részt. Vagy lehet inkább feldolgoznom kéne a dolgokat??? Végülis időm van rá, mert most 2 hét szünet jön... amit talán azért nem is bánok, mert azt már az új házikónkban nézhetek elvileg.

Drága olvasók? Meséljetek, hogy ti mit szűrtetek le? Végleges Elena döntése? Vagy újra ember lesz és akkor újra Stelena lesz???

2 megjegyzés:

  1. Hát, tudod, én már rohadtul sajnálom Stephant...Mégis mit képzel már ez a csaj? Egyszer jobbra, egyszer balra és közben egyfolytában nyavalyog...Jobb lenne, ha S. keresne magának végre valami rendes lányt...Most már nagyon ki vagyok rajta akadva!
    Én vártam -nagyon vártam, hogy a töriteremben megjelenik Alaric...és biztos vagyok benne, hogy jön ő még...csak minél előbb...

    Ééés ... nekem mindig is Carolyn volt a kedvencem (jó, Alaric mellett). És most is nagyon szurkolok neki. Én szeretem Tylert, és örültem nekik, de annyi-annyi fantáziát látok Klausban! (tudtátok, hogy a Halhatatlanban ő volt az áruló...úúúúgy meglepődtem!) szóval érzem köztük az izzást, a feszültséget, annyira más az, mikor egy szemkontaktussal elhitetik veled, hogy ez az! Ez az a vibrálás, amit mindenki vár....Most már csak egyedül rájuk vagyok kíváncsi...túl sok a szenvedés....

    VálaszTörlés
  2. Én még nem láttam ezt a részt, majd vasárnap fogom, de már látom nekem se fog tetszeni. Én is imádom Stephant, és szerintem is egy másik lány kellene neki, mert ez az Elena borzalmas! Az előző részben utáltam eddig a legjobban. S. mindent megtesz érte, a hülye döntéseit mindig!!! tiszteletben tartja, csak annyit kért tőle, hogy bízzon benne. De E. mit csinál?! Inkább hallgat D-re!
    Kész vagyok ettől a nőtől!
    Kíváncsi vagyok mi lesz ebben a részben, de már előre szomorkodok S. miatt. :(

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum