MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2012. november 17., szombat
Úgy alakult, hogy @Roni_olvas-sal nem jött össze a mozizás. De a tesóm beígért névnapi ajándéka is elmaradt, de egy kedves kicsi lila molyocska @Mazsidrazsi felajánlotta szolgálatait...
És nem is járhattam volna jobban :-D Nagyszerű társat keresve sem találhattam volna a egy nagyszerű film megtekintésére! City of Bones is the next...


Tudok mást mondani, mint azt hogy imádtam??? Nem! Ajánlom mindenkinek, hogy nézze meg és ha teheti, akkor moziban, mert a hatás felülmúlhatatlan!

Kezdjük az elején.
Tanulva az Eclipse előzetesen mutatott stillekből és infókból, most szintén hírzárlat volt nálam a filmmel kapcsolatban. Egyedül a trailernél engedtem a csábításnak. Sőt! Az előzetes tervekkel ellentétben a könyvet sem olvastam újra idén.

Egy szónak is száz a vége, szinte tudatlanul létem át a mozi küszöbét. Még a mosdóba menet is befogtam a fülem, amikor az előttem sétáló párocska arról kezdett beszélni, hogy milyen megoldások voltak a filmben.

És a film. Elvarázsolt. Szinte minden megoldás tetszett. Szerettem az új Bellát a filmben is, mint a könyvben. Végre élet volt benne, mint a mi hőn szeretett Edwardunkban is. Mosolygott. Ó de nem az a megszokott kis félmosoly... És a poénok! Már az elején brillíroztak. Egyedül Reneesme-vel nem voltam teljesen kibékülve. Vagyis a kicsi változataival és a happend részénél.... Annyira nem tűnt életszerűnek, bármennyire is igyekeztem betudni az új faj csodájának.

A színészek közül senkit nem tudnék kiemelni rossz példának. Mert szerintem mindenki tökéletes volt. Az Amazonas vidéki vámpírok, Kate vagy Galett, vagy a román vámpírok (SPOILER ahogy Jacob mondja Drakula 1 és 2 xD SPOILER ) mindenki nagyszerűen teljesített!!!

És a film vége. SPOILERVESZÉLY
Nem szerettem volna spoilerezni, de ezt a részt kénytelen vagyok magamból kiírni. 
Szóval azt már említettem, hogy "tudatlanul" mentünk a moziba. Jött a nagy Volturis jelenet. Alice megmutatja Aro-nak a tudását. És elszabadul a pokol. Miután @Mazsidrazsival felváltva szukáztuk Jane-t és könnyeztük meg Carlaise-t, Jaspert, Seth-et, Leah-t már megkérdeztem, hogy most ez benne volt a könyvben? Kihagytam pár oldalt vagy a korom miatt nem emlékszem a történetre??? A válasz az volt, hogy mondták, hogy más lesz a vége, mint a könyvben. Jött a pánik. Micsoda??? Ez nem, ez nem lehet. Carlaise? Jasper? A farkasok? Mi van? Már igazán kezdtem aggódni Edwardért és Bellaért... és Alice... annyira bevadult, hogy komolyan féltem. Markoltam ezzerrel a karfát és Mazsival együtt csak hűztünk és háztunk, hogy mi lesz itt...
... egy látomás. Az egész mozi hangosan könnyebbült meg! Az egész egy látomás??? OMG! OMG! OMG! Jelentem a rendezőnek, a producernek és Stephenie Meyernek, hogy imádom őket!!! SPOILERVESZÉLY VÉGE

A film végén az összeállítást is imádtam. A zenékkel együtt... hallgassátok csak... még hogy nem lehet szeretni??? ;-)

Képesek voltak a kedvenc könyvem kedvenc részéből akkora kedvencet csinálni, hogy könyörgöm a Jézuskának, hogy a fa alatt várjon a dupla lemezes változat. Mert ez az a kategória.

A Twilight a szívem csűcske. Rengeteget köszönhetek neki. Régen és most is. A film pedig méltó lezárása a sorozatnak. A zenékkel, szereplőkkel... Twilight forever! Ereklyegyűjtés ezennel indul...


Egy örök Twimom


0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum