MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2012. november 9., péntek

Úgy néz ki, hogy ez az évad márcsak ilyen hullámzó lesz.

Ez a rész ismét nem nyerte el úgy a tetszésem, de a vége... nos abban már látok nem kevés fantáziát...


Szinte várható volt, hogy Elena gyilkol. Bár egy kicsit untam már ezt a jaj nem akarok megölni senkit dumát. Illetve elég elkeserítő számomra, hogy már csak Jeremy miatt van itt. És akkor Stefan? Ő mi? Kispárna?  Kungfu-tanár? Azért én személy szerint mindkettőnek elfogadnám xD

Jeremy as a hunter. Nos, ez sem volt meglepő. Egyáltalán nem. Sőt kifejezetten vártam, mert akkora előkészítést kapott, hogy nem is lehetett másképp. Az a tetoválás meg nagyon állat :-)

Caroline-Tyler. Nos Ty barátunk nagyon jól hazudik. Ha az előzetesen megtekintett képeket nézem, akkor remélem Car nem is dől be neki. Ez a Hayley nem úgy tűnik nekem, aki megelégszik azzal, ha csak megfogja a pasi kézt ;-)

Bonnie. Pici boszi... Welcome back! De a hipnózisos fickó nagyon ravasz! Ott van a topon! Üdv a csapatban!!!

És a végkifejlet.... nagyszerű húzás! Kíváncsi is leszek mit hoznak ki ebből a producerek. Az előzetest megnéztem éééés... képtelen vagyok magamban tartani, hogy újra jön Cathrine! Ó igazi madame :-D

Damon és Stefan kakaskodása is kicsit idegesít. Nem értem én sem Stefan-t, hogy most mi baja van. Kicsit hisztizik Elena a vámpírsága miatt, ez tény. De a nagy igyekezetében, hogy újra embert faragjon belőle, nagyon csúnya dolgokat csinál.
Damon pedig... eddig is tudtuk, hogy a rózsaszín ködtől nem lát semmit :-D

Kíváncsi vagyok mi lesz jövő héten... de szeretném, ha mindenki észben tartaná a jobb oldalon lévő kicsi számlálót is...

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum