MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. július 3., szerda
Nagyon régen nem jelentkeztem már beszerzős posttal. Az első csúszást emlékszem még a laptopom nemműködése okozta, aztán pedig szépen lassan elmaradt és csak halogattam. Illetve, amikor eszembe jutott, akkor már igencsak hó végén jártunk és nem akartam már akkor megírni a hó eleji beszerzést...
De most még időben kapcsoltam!!!

És íme az elmúlt hónap szerzeményei. Ó, igen! Bűnös vagyok!!! És az elmúlt napok bizonyítják, hogy javíthatatlan is :-))


Így jobban megnézve a könyveket, egy szavam sem lehet, hisz a könyvek nagy részét csere útján szereztem, illetve a Könyvhétnek köszönhetek sokat.
A 25 könyvből 7-et cserével szereztem, ami nem is igazán könyvbeszerzés, hisz a könyvállományom nem nőtt. Vagy ne is beszéljek sületlenségeket?? Hisz a postaktg kicsit megdobta a budget-t...
A könyvheti beszerzések. Nos ez majdnem egy kisebb vagyon, de nem hiszem, hogy sokat költöttem volna, igyekeztem szűk keret közé szabni: 4 könyvet rendeltem, kuponnal és végül az Obszidiánt a Mindig jól jársz nyereményjáték keretein belül sikerült megnyerni is!
Konkrétan a Vérvonalak 500Ft-ba került, illetve az Ally Carter könyv is elméletileg 590Ft, illetve A soha határa kihagyhatatlan 50%os akció keretein belük 1750Ft volt, amihez hozzájön még egy 1500Ft értékű kupon és egy ajándék Barbibébi. Ugye, hogy megérte?
Bár a Lázadóért fizettem, de ez egy megkésett születésnapi ajándék volt. Ahogyan a drága lilahajú boszitól a staffordshire terrieres könyv is. Azóta sem kapok ám szikrát, hogy egy beszerezhetetlen könyvet kaptunk. Kaptunk, mert a könyv az egész család szíve vágya volt...

Viszont a polchiány miatt most már mindenhol könyvkupacok vannak... Kéne már egy fincsi polc... vagy beépített polc vagy valami... tessék szurkolni, hátha az lesz a jövő havi meglepi ;-))

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum