MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. július 10., szerda
Szerintem sokan tudják rólam, hogy a könyvek mellett vagy után a másik nagy mániám a TV sorozatok. Nem emlékszem az első kedvenc sorozatomra, de azt tudom, hogy már két kezemen nem tudom megszámolni, hogy mennyit néztem végig...
Egy ideje érlelem a gondolatot, hogy ezt is megbeszéljük valamilyen formában, de még nem jöttem rá pontosan, hogy milyen formában legyen. Egy időben írogattam a TVD után postokat, de elmaradt és nem éreztem szükségét. Viszont felbukkanak új sorozatok, amiről beszélnék. Ha más nem azért, hogy a figyelmetekbe ajánljam... Így jött az ötlet, hogy lesz egy Sorozat-ajánló. Ahol beszélhetek akár egy részről is vagy évadzáróról vagy egy egész évadról... mint most ;-)



Talán feltűnt, hogy az elmúlt napokban "eltűntem" és csak egy szusszanásnyi időre bukkantam fel... Ilyen elő szokott fordulni, ha nagyon jó könyv kerül a kezembe vagy családi program van. De most egyikről sincs szó.
Szombat este egy kellemes családi program után (a fiaimmal és az unokahúgaimmal voltunk a győri állatkertbe, amit mindenkinek csak ajánlani tudok) azon kaptam magam, hogy egy szabad estém van. A fiaim 7kor kidőltek, a férjem autóversenyen és egy igazi csajos estére vágytam. Gondoltam egy kis Rubinvörös kell nekem, de felszaladtam a kedvenc online filmes oldalamra és megláttam a Beauty and the Beast sorozatot. Láttam én már másoknál. hogy ez jó és fúú micsoda fickó, de a kép alapján nem igazán éreztem kedvet hozzá, hogy megnézzem. De gondoltam most teszek egy próbát...


The Beauty and the Beast- The series


Cat - Kristin Kreuk
Vincent - Jay Ryan
Catherine „Cat” Chandlert (Kristin Kreuk) tinédzser korában szörnyű tragédia érte, szeme előtt ölte meg édesanyját két fegyveres. Rá is ez a sors várt volna, ha valaki – vagy valami – meg nem menti. A történtek hatására kemény, határozott nyomozó válik belőle, aki társával, Tess-szel (Nina Lisandrello) egy halottnak hitt, afganisztáni szolgálatai alatt elesett doktor nyomaira bukkan. A doktor, Vincent Keller (Jay Ryan) szörnyű titkot őriz: ha dühös, félelmetes fenevad válik belőle, aki nem képes kontrollálni elképesztő erejét. És ha ez még nem lenne elég, kiderül, hogy ő volt a rejtélyes megmentő azon a szörnyű éjszakán. Catherine alkut köt Vincenttel: a férfi segít megtalálni édesanyja gyilkosait, ő pedig nem fedi fel valódi természetét. Ezzel kezdetét veszi kettejük bonyolult és veszélyes kapcsolata…


Hajjaj. Azt hiszem rébuszokban tudok csak beszélni. ÚJ szerelmem született a sorozat által. Mindig is szerettem a Szépség és a Szörnyeteg történetét, de féltem, hogy ez csak egy újabb bőr, amit lehúznak a történetről. De tévedtem. Számomra egy jó pillanatban talált sorozat, ami izgalmas és romantikus és humoros. A CW ismét eltalált egy sorozatával és megvett a függővégekkel. Kezd az októberem első hete egy CW órarendre hasonlítani :-) Ugyanis a sorozat következő része október 7-én, hétfőn kerül bemutatásra.
Nem tudok spoilerek nélkül nyilatkozni... egyszerűen imádom. Tessék megnézni és csatlakozni a BatB rajongók táborába!!! Aztán garantálom, hogy mindenki tűzlépcsőn való beszélgetéseket szeretne éjszaka egy sebhelyes arcú, de irtó sexy hangú "szörnyeteggel"...

Egy dal a sorozat betétdalai közül
Bár a sorozatot én online néztem angolul (oké mankóval), de szerintem jelent valamit, hogy jelenleg hazánkban két csatorna műsorán is megtekinthető, bár ott már szinkronnal.
És ha már megnézted a sorozatot, akkor októberig egy kis válogatott finomság ;-)



0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum