MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. július 3., szerda

Sorozat: A soha határa #1
Kiadó: Ulpius
Oldalak száma: ?
Borító: kartonált
ISBN: 9789632547749
Kiadás: 2013. június 6.
Fordító: Medgyesi Csilla
Ár: 3 490,- Ft
Goodreads: 4,46
Moly: 93,02
MFKata: ⋆⋆⋆⋆⋆

Camryn Bennett még csak húszéves, de azt hiszi, pontosan tudja, milyen lesz majd az élete. Ám egy vad éjszaka után az észak-karolinai Raleigh legmenőbb belvárosi klubjában ismerősei és önmaga elképedésére úgy dönt, otthagyja megszokott életét, és elindul a vakvilágba. Egy szál táskával és a mobiltelefonjával felszáll egy távolsági buszra, hogy megtalálja önmagát – és helyette rálel Andrew Parrish-re.
A szexi és izgató Andrew úgy éli az életét, mintha nem lenne holnap. Olyan dolgokra veszi rá Camrynt, amilyenekre a lány sosem hitte magát képesnek, és megmutatja neki, hogyan adja meg magát a legmélyebb, legtiltottabb vágyainak. Hamarosan ő lesz Camryn merész új életének központja – olyan szerelmet, vágyat és érzelmeket kelt, amilyeneket a lány korábban elképzelni sem tudott. De Andrew nem árul el mindent Camrynnak. Ez a titok vajon örökre összehozza őket – vagy mindkettőjüket elpusztítja?


A könyv és én

Őszintén megmondom, hogy nem akartam a könyvet. Úgy gondoltam, hogy ez is a tucaterotika kategória. Viszont a borítója tetszett, ezért az egyszer elolvasnám kategóriába került. Vártam a megjelenést és a megjelenéssel kapcsolatos post készítése közben ért az első kellemes meglepetés, miszerint a GR akkor 4,48 volt. Addig én nem is láttam ilyen magas értéket. Aztán pedig lassan csepegtetve jöttek az értékelések és lassan csepegtetve kezdtem érezni, hogy ez a könyv talán must have kategória lesz. Múlt héten pedig féláras lett az Ulpiusnál és ennek már nem bírtam ellenállni és a polcon, illetve a kezembe landolt.

Véleményem

Az egyik félszem az volt, hogy egy modern vagy extra romantikus Bonnie és Clyde történetet fogok olvasni már az eredetit sem szerettem. Talán ezért is ment olyan lassan az eleje, de amikor rádöbbentem, hogy teljesen másról van szó, akkor már faltam a lapokat. Annyira, hogy a felénél már éreztem, hogy ez bizony egy újabb kedvenc lett. 
Szó sincs rablásról és kamikaze-életről, inkább egy útról, ahol azt keresik, hogy mit is szeretnének valójában.
A másik félelem, pedig a fent említett tucaterotika. Természetesen van a könyvben erotika, de ez még az a mennyiség és minőség, ami nem too much.

Miről is van szó? 
Adott egy lány, aki keresi önmagát és elindul a vakvilágba, hátha rájön útközben, hogy merre tovább.
Adott egy fiú, akinek az életmottója a Carpe Diem, melynek szerintem az az oka, hogy élete tragédiája előtt áll.
Keresztezik egymás útját és egyikük sem érti, hogy miért, de végül képtelenek elszakadni egymástól. Működik a kémia! De ez nem elég, mindketten nehéz titkokat rejtegetnek. 
Orfeusz és Euridiké
Ha a múlton rágódsz, akkor nem tudsz továbblépni, ha pedig túl sokáig tervezed a jövőt, akkor vagy visszacsúszol, vagy örökre ott maradsz, ahol voltál. – Mereven a szemembe néz, hogy hangsúlyozza a mondanivalója komolyságát. – Ha a mának élsz, ahol minden éppen megfelelő, akkor elfoglalod magad, korlátot állítasz a kellemetlen emlékeknek, és simábban, hamarabb eléred a célodat.
Az út során egymásra találnak, így utólag azt mondanám, hogy egy igazi romantikus történet, de ez jóval több ennél. Egy útmutató is lehetne, hogy, hogy megtaláljuk önmagunkat. Hogy merjük felvállalni, azt akik vagyunk és mondjuk ki, tegyük meg, éljük meg!!!

Andrew Parrish pedig tipikus imádnivaló figura: tetkók, gitár, picit heves vérmérséklet és csodás autók... Camrynhez hasonlóan szép lassan én is (képletesen) beleszerettem.
Szerintem képtelenség igazán kiszeretni valakiből. – Látom a szemében, hogy átvillan egy gondolat az agyán. – Azt hiszem, hogy ha szerelmes lesz az ember, igazán szerelmes, akkor az egy életre szól. Minden más csak élmény és illuzió.
1969-es Camaro
A váltott szemszög alapján folyamatosan látjuk-érezzük, hogyan közeledik egymáshoz Andrew és Camryn, viszont Andrew titkára sokáig nem derül fény. Annyira, hogy én teljesen más irányba keresgéltem a sötét foltot a múltján. Aminek az lett a következménye, hogy amikor kiderül, akkor megfogadtam Lakatos Levente tanácsát és pár zsepit telesírtam...
Rettegve olvastam tovább a könyvet, de mégis olyan lett a vége, ami rátette az i-re a pontot (vagyis a kedvencre) :-)
Lehet sokan megköveznek érte, de nálam ez lett a méltó befejezése!!! Nem éppen követendő példa egy 20 éves lány részére, de akkor is...
Második rész borítója



Mégsem befejezés. hisz a könyv szintén egy sorozat. (egy sor ugrálás, hogy még több Parrish jön). Legalábbis van még egy rész The Edge of Always címmel, amiben tovább olvashatjuk Andrew és Camryn történetét, bár a fülszöveg alapján sok minden nem szivárgott ki.
Sexy. Daring. Dangerous. THE EDGE OF ALWAYS takes you on a ride you won’t forget. 


Az olasz borító




Nem tudok szó nélkül elmenni az olasz borító mellett. Annyira gyönyörű és találó, hogy muszáj megmutatnom! (aki még nem látta volna Kellyolvas karcát)




1 megjegyzés:

  1. Én is hasonló hatás alatt vagyok. Az utolsó 50-70 oldalnál alig vártam, hogy folytatni tudjam a történetet, a buszon, a fürdőkádban...és rettegtem hogy egyszer a végére érek :) Nem kiszámítható...te jó ég nem sok kellett, hogy a végére lapozzak és meg tudjam, mi lesz velük. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum