MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2016. június 2., csütörtök
A WOW Kiadó jelenteti meg a Könyvhétre Kim Holden: Bright Side című regényét, amit már nagyon várnak a new adult műfaj magyar rajongói. Ez a könyv garantáltan szívfacsaró, nincs olyan olvasó, akire ne lenne hatással Kate Sedgwick azaz Bright Side története. Kövessétek végig a nyolc állomásos turnénkat, a bloggereink véleményei mellett sok érdekességet is találtok, valamint nyereményjátékunkon megnyerhetitek a WOW Kiadó által felajánlott példány egyikét.

Szerző: Kim Holden

Kiadói sorozat: -

Sorozat: Bright side #1

Besorolás:  New Adultrealistaromantikus

Oldalak száma: 496

ISBN: 9786158027076

Fordította: Bótyik Bettina Zora

Megjelenés: 2016. könyvhét

Eredeti ár: 3 690,- Ft

MFKata: ★★★★★ (kedvenc)

 Moly Goodreads  Gabo  Blogturné Klub  Olvass bele! Rendeld meg!

Titkok. Mindenkinek van egy. 
Némelyik nagyobb, mint a másik. 
És amikor a titkokra fény derül… 
Némelyik meggyógyít… 
Míg más elpusztít.
Kate Sedgwick élete minden, csak nem átlagos. Megrázó veszteségeken és tragédiákon ment keresztül, mégis sikerült megőriznie az optimizmusát, és továbbra is mindenben a szépet keresi (elvégre megvan az oka, miért szólítja Bright Side-nak a legjobb barátja, Gus). Kate erős akaratú, vicces, okos és rendkívül tehetséges zenész. Aki soha nem hitt a szerelemben. Ezért, amikor elhagyja San Diegót, hogy egy kisvárosi főiskolán folytassa tanulmányait Minnesotában, egyáltalán nem számít arra, hogy beleszeret Keller Banksbe. Mindkettejükben fellángolnak az érzelmek.
Mindketten harcolnak ellene. 
Mindketten titkolnak valamit. 
És amikor a titkokra fény derül… 
Némelyik meggyógyít… 
Míg más elpusztít.

Véleményem

A WOW Kiadó tavalyi sikeres debütálása utána izgatottan vártam, hogy milyen új kötetekkel lepik meg az olvasókat. Kim Holden könyvének visszhangja hatalmas volt én nagyon kíváncsi voltam, hogy miért.

A válasz elsőként Kate karakterével érkezett meg, mert szinte az első oldaltól kezdve szimpatikus volt, mi több meglepett, hogy mennyire közel éreztem magamhoz a stílusát, humorát és persze a kávéimádatát. Ehhez persze hozzá tartozik az E/1 is és az hogy egy közvetlen és csupa szív lélek, akit nem nehéz azonnal megkedvelni.
... a nevetés nekem olyan, mint az oxigén, nagy szükségem volt rá. Nekem ez a gyógyszerem.
A történet napról napra zajlik és nagy döbbenetet okozott nekem, hogy jó pár nap elteltével megismerkedünk Keller szemszögével is. Először azt hittem, hogy csak egy szemszögből íródott a könyv, de ahogy haladunk előre az időben egyre több Keller szemszög kap teret. Az első döbbenet után, amikor már megismerkedünk ezzel a szépfiúval, akkor már nem is gond, hisz a srác mindenkit lesöpör a pályáról. 

Még Gust is, akiről pedig azt hittem, hogy ő lesz a nagy ő. De tévedni emberi dolog, hisz Gus és Kate kapcsolata sokkal bensőségesebb és testvéribb. Egy igazi barátság fiú és lány között.
Néhány ember művészi szintre emelte az ölelést. Valahogy sikerül az egész lényükkel átkarolniuk, nem csak a kezükkel. A testükből áradó meleg körbeveszi minden porcikádat. Olyan érzés, mintha babusgatnának és vigasztalnának.
Az írónő stílusa magával ragadó, könnyen olvasható és humoros. A hangulata miatt úgy éreztem, hogy nagyon hasonlít a Lélekvesztőkre, de végül ezt a gondolatot elhessegettem, mert az úgy egy picit sírós könyv és a könyv felénél én csak sejtettem a titkokat és tragédiákat. Úgy gondoltam, hogy azokkal elbírok, de a meglepő fordulatra nem számítottam. 

Azt hittem, hogy sejtem, hogy a könyv mondandója hasonló a new adult könyvekhez, hogy a szerelem ránk talál és képesek vagyunk túllépni a dolgokon és új életet kezdeni. És akkor arculcsapásként érkezik a valóság vagy végzet. Amit senki nem kerülhet el. Mondhatja bárki, hogy ez ez túlzás volt az írónőtől, de sajnos a hetekben tapasztaltam meg én is, hogy az élet mennyire kegyetlen tud lenni.
A végsőkig bíztam az írónőben, Kate-ben. Akartam a csodát… de a könyv második felére egyáltalán nem lehet felkészülni. 
Többé nem köszönök el tőled.
Külön piros pontot érdemel a zene iránti szeretet, ami a könyvben megnyilvánul. Nem egyszerűen csak egy rocksztár szárnyalásáról van szó, gitározásról és hegedülésről. Igazi zenészekről, akik minden örömöket és bánatukat vagy éppen a dühöt ezzel fejezik ki, dalszövegírással, énekléssel és tánccal. 
Annyira boldoggá tesz, amikor valaki rátalál az ilyen szerelemre. Mert ez ritka. Az emberek általában nem veszik az időt és a fáradtságot arra, hogy keressék. Vagy túl könnyen elengedik. Vagy nem tudják, milyen értékes, amikor megtalálják.
Hemzseg a könyvem a kijelölt idézetektől, egytől egyig nagyszerű gondolatok gyönyörűen megírva. Szinte a fél könyvet megmutatnám nektek és így olvasgatva döbbenek rá a rejtett utalásokra. Annyira erősen koncentráltam a jelenre, hogy észre sem vettem a fától az erdőt. Azt hiszem vállalom újra a könnyeket, de még egyszer el kell olvasnom a könyvet úgyis, hogy értem a célozgatásokat!
Alkoss maradandót!
Kate tíz szabályáról nem is beszélve, szebb és jobb tanácsot nem is tudna adni senkinek. Nekem is és mindenkinek át kéne gondolnia azokat és mantrázni őket! Én biztosan így fogok tenni, mert mélyen megérintett a személyisége és hozzáállása az élethez és az őt körülvevő emberekhez. Tényleg ő maga a Bright Side!
Az olvasás menekülést biztosít a való világból. Egy kicsit mindenkinek szüksége van erre, hogy megőrizze a józan eszét.
Ajánlom-e a könyvet? Kötelező. Nevetős és sírós könyv egyszerre, de aki nem ijed meg a papírzsepiktől és szerette a Csillagainkban a hibát és vagy a Lélekvesztőt, azoknak feltétlenül meg kell ismerkedniük Kate-tel.
Megteszett? 
Rendeld meg az ikonra kattintva>> Megveszem!

Játsszunk!

Sokunk kedvencei közé tartoznak a menő rockbandák frontemberei, a történetben Gus testesíti meg ezt a karaktert, hozzájuk kötődik a játékunk is. A képek alapján fel kell ismernetek a bandákat, a nevüket be kell írnotok a rafflecopter doboz megfelelő sorába. Tehát nem az énekesek, frontemberek nevét várjuk, hanem az együttesek nevét!
Figyelem!
A sorsolásban azok vesznek részt, akik minden kérdésre helyesen válaszoltak, valamint felhívjuk a figyelmeteket, hogy a válasz elküldése után már nem áll módunkban manuálisan javítani rajta.
A kiadó csak Magyarország területére postáz. A nyerteseket e-mailben értesítjük. Amennyiben 72 órán belül nem jelentkezik a szerencsés, újabb nyertest sorsolunk.

A blogturné állomásai


05.29 Angelika blogja
05.31 Deszy könyvajánlója
06.02 MFKata gondolatai
06.04 Letehetetlen
06.06 Kelly és Lupi olvas
06.09 Dreamworld
06.10 CBooks
06.12 Kristina blogja

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum