MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. április 24., csütörtök


A Maxim Kiadó jóvoltából április 24-én megjelenik Wendy Higgins: Angyali szövetség című könyve, a nagysikerű Angyali gonosz sorozat második kötete. Ennek örömére a Blogturné Klub tizenhárom bloggere egy blogturné keretein belül bemutatja Anna Whitt démoni kalandjának folytatását! 

2014. április 24-től minden nap egy-egy blogger teszi közzé a véleményét a könyvről, illetve rengeteg, a történethez kapcsolódó érdekességgel is találkozhattok majd, ha velünk tartotok. 

Érdemes követni a turnét, ugyanis nem csak plusz információkat tudhattok meg a könyvről és szereplőiről, de ahogyan az lenni szokott, nyerhettek is!
Sorozat: Angyali gonosz #2
Kiadó: Maxim
Oldalak száma: 384
Borító: puhaborítású
ISBN: 9789632614526
Megjelenés: 2014 Könyvfesztivál
Fordító: Béresi Csilla
Ár: 2 999,-Ft
MFKata: 5
Anna Whitt, egy őrangyal és egy démon lánya megfogadta, hogy soha nem követi apja példáját, nem rontja meg az embereket. Naivitás volt ez tőle. Ahogy sok minden más is. A suttogók rákényszerítik, hogy túlélése érdekében megszegje fogadalmát, akkor is, ha ezzel engednie kell lénye sötét oldalának, és hírhedtté válni iskolatársai között. Élete sivárabbnak tűnik, mint valaha. Ráadásul ott van Kaidan Rowe is, a Bujaság hercegének fia, ő tölti be minden gondolatát. Mikor aztán váratlanul tudomást szerez egy réges-régi jövendölésről, a világot kezdi járni Kopano – a Harag hercegének fia – kíséretében, hogy megszervezze a démonokkal szembeni ellenállást. Hamarosan kiderül ugyanis, hogy az óriások felszabadítása nem mehet vérre menő küzdelem nélkül. A végső győzelemig Annának és Kaidannak félre kell tennie érzéseit, és leküzdeni élete legnagyobb kísértését. Vajon megéri-e életüket kockáztatniuk a szerelemért?

Véleményem

Tavaly szintén egy blogturné keretein belül olvashattam az első részt, melyről bővebben itt >> 
Nem is gondoltam volna, hogy ilyen hamar olvashatom újra  a folytatást...

Kaidan
Akkor úgy éreztem, hogy jó a könyv és jó a történet, a fickó is elvarázsolt, de úgy gondoltam, hogy egy csipet valami hiányzik belőle...

Kedves Mindenki! Örömmel jelentem be, hogy ezt a csipet pluszt az írónő erre a részre tartogatta és konkrétan a második oldaltól kezdve olvasható! Nem tudom mi történt, de az első fejezet után azt mondtam, hogy ha ez így megy a könyv végéig, konkrétan ez a kimondatlan erotika és sistergés... bizony én meg fogok sülni!!!

Ha bárkinek is lenne kétsége abban, hogy ebben a részben változik az érzése Kaidan iránt, az most felejtse el. Már az első részben Háremtag lett, de most...
Besorolok azok közé a lányok közé, akik semmi másra nem vágynak csak arra, hogy ez a démoni dobos fiú ráemelje a gyönyörű kék szemeit!!! Amikor éppen nem szerepel a könyvben Annával együtt kapartam a falat utána. Minden érzésével és tettével abszolút egyet értettem és megértettem. 
... túl sok minden volt, ami egymáshoz vonzott minket, de ugyanennyi el is taszított bennünket egymástól.
Kiderül a jóslat, amire annyira vártunk az előző részben, melynek hatására Anna elutazik több helyre is és több új óriásbarátra tesz szert, valamint Kopanot is jobban megismerjük és ő lesz a mi kis szerelmi háromszögünk harmadik csücske. De gondolom mondanom sem kell, hogy én melyik fiúnak szurkoltam ;-)
Ami kicsit furcsa volt nekem az előző részben az, hogy nem éreztem azt, hogy Anna komolyan venné a hercegek fenyegetését. Komolyan tartana attól, hogy megjelenik egy suttogó és beárulja őt és minden óriást, hogy nem végzik a munkájukat rendesen vagy éppen szövetkeznek ellene. Erre is választ kapok és Anna is rájön, hogy ez nem játék. Sőt! Jelbeszédet használnak/tanulnak, hogy tudjanak úgy is beszélgetni, hogy bárki meghallaná őket, valamint Anna küzdősportokat kezd, hogy meg tudja védeni magát. Akadtak olyan részek a könyvben, amikor elfogott a rettegés, hogy főhős ide vagy oda, bizony ennek nem lesz heppiend a vége. 
Anna

Be kell valljam, hogy az elmúlt időszakok tapasztalatai alapján erőteljes félszem volt a folytatásokkal kapcsolatban. Valahogy úgy éreztem, hogy a második kötetek "átka" ül az olvasmányaimon. Örülök, hogy ez az átok ennél a sorozatnál megtört, mert imádtam a könyv hangulatát, az utazásokat, az új barátságokat, a friss szerelmet és a minden mögött megbúvó rettegést a suttogóktól és a hercegektől. Alig várom a folytatást, ami külföldön 5!!! nap múlva jelenik meg és remélem a Maxim Kiadó sem várat sokáig magára, hogy olvashassuk itthon is. Kérhetem a Jézuskától??? *-*





Beleolvasó


Megtetszett?
A képre kattintva előrendelheted!

Bögrés süti

- Bögrés süti, el se lehet rontani. Csak ki kell önteni, ami a dobozban van. Majd én felügyelem a munkálatokat.
...
- A sütés legjobb része, hogy kinyalhatod a tálat- mondtam.
Szerettem volna többet idézni nektek a könyvből, hogy miért pont ezt a sütit választottam extrának. De nem!!! Nem leszek a jó elrontója ;-P

Bár a könyvben Kai dobozos (itthon zacskós változat kapható) bögrés sütit süt, elnézést kérek érte, de én gyorsan összedobtam egy házi változatot. Szerintem ez egy cseppnyivel sem rosszabb, mint a másik változat. Az egyetlen hiba a bögre méretével volt :-D


Hozzávalók
4 evőkanál liszt
1 kk sütőpor
4 ek porcukor
2 ek  kakaópor
1 db tojás
3 ek tej
3 ek  olaj

Elkészítés
A hozzávalókat egy nagyobb bögrében vagy müzlis tálban összekeverjük. Majd teljes fokozaton mikrohullámú sütőben megsütjük 3 perc alatt.

Jó étvágyat kívánok!!!



Nyereményjáték

Hallottatok már az auráról? 

Anna Whitt hatodik érzékkel született, színek kavalkádjaként látja mások érzéseit. Képes megállapítani pusztán a színek és azok árnyalatai alapján, milyen érzések kavarognak adott pillanatban az emberekben. 

Ezt látva sötétzöldre váltott az aurátok? Netán ti magatok is szeretnétek kipróbálni, milyen lehet másokban olvasni? Nos, most megtehetitek. 

Minden blogon találtok egy-egy mondókát, melynek segítségével kitalálhatjátok, melyik színhez milyen érzés tartozik.
  1. Vízszintesen haladva töltsétek ki a keresztrejtvényt.
  2. Minden nap elküldhetitek az aznapi megfejtést/érzést, így plusz esélyekkel gyarapodhattok.
  3. Néhány betűhöz nem tartozik kérdés. Azokat nektek kell kitalálnotok, de ha szétnéztek a Blogturné Klub hivatalos blogján, könnyen megtalálhatjátok őket.
  4. A vastaggal kiemelt rész egy olyan dolog megfejtését tartalmazza, melynek fontos szerepe lesz a történetben, s ennek a megfejtése éri a legtöbb pontot.
A nyeremény pedig nem más, mint a Maxim Kiadó által felajánlott 3 (!) Angyali szövetség könyv egyike.
(Csak Magyarország területén érvényes a postázás!)

Mikor a rózsaszín sötétebbre vált,
benned úrrá lesz a vágy.



A blogturné állomásai


04/21 Dreamworld - Ismerd meg az új szereplőket
04/23 Nem harap a... - Pál apostol
04/24 MFKata gondolatai - Bögrés süti
04/25 Deszy könyvajánlója - Törölt jelenet
04/26 Kristina blogja - Térkép Kope és Anna utazásáról
04/27 Always Love a Wild Book - Karakterinterjú: Kopano
04/28 Angelika blogja - Playlist
04/29 Kelly & Lupi olvas - Kérdezz-felelek
05/01 Insane Life - Anna karakterinterjú
05/02 CBooks
05/03 Függővég - 10 ok, miért szexi Kaidan

MFKata a Blogturné Klub csoport tagja

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum