MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2012. május 5., szombat

Észak-Amerika romjain ma Panem országa, a ragyogó Kapitólium és a tizenkét távoli körzet fekszik. A Kapitólium kegyetlenül bánik Panem lakóival: minden évben, minden körzetből kisorsolnak egy-egy tizenkét és tizennyolc év közötti fiút és lányt, akiknek részt kell venniük Az Éhezők Viadalán. Az életre-halálra zajló küzdelmet élőben közvetíti a tévé.
A tizenhat éves Katniss Everdeen egyedül él a húgával és az anyjával a Tizenkettedik Körzetben. Amikor a húgát kisorsolják, Katniss önként jelentkezik helyette a Viadalra, ez pedig felér egy halálos ítélettel. De Katniss már nem először néz farkasszemet a halállal – számára a túlélés a mindennapok része. Ha győzni akar, olyan döntéseket kell hoznia, ahol az életösztön szembe kerül az emberséggel, az élet pedig a szerelemmel.
Suzanne Collins regénye megjelenése óta hatalmas siker szerte a világon. Az izgalmakban és érzelmekben bővelkedő regényből hamarosan mozifilm is készü

Véleményem

Nemrég láttam a film előzetesét. Nem tetszett. A filmet nem is akartam megnézni... Aztán a premier idején, akkora híre lett, hogy úgy gondoltam, hogy most aztán nincs mese. Ha tetszik, ha nem én bizony elolvasom ezt a könyvet. Bár a fülszöveg nem vonzott. Disztópiás regényt meg még sosem olvastam...
De ennél jobb kezdésem nem is lehetett volna!

Már a könyv elején úgy gondoltam, hogy ez egy nagyon bugyuta világ. És akármennyire is rossz, akkor is tenni kellene ellene valamit. Ahogyan Gale is mondta. Ez az egész viadalosdi hatalmas nagy baromságnak tűnt. Valljuk be őszintén, hogy az is. De ahogy közeledett, egyre jobban vártam, hogy mi fog történni. Vajon milyen változásokon megy át Katniss? És mi lesz Peeta-val? Főleg amikor Peeta szerelmet vallott... Akkor éreztem, hogy ez több lesz egyszerű átváltozás egy gyilkológéppé.

Aztán elkezdődött a viadal és az izgalom hatalmas lett... pörögnek az események és én mégsem éreztem azt, mint Rómában a cirkuszban. Hasonló, ez tény és való, de mégsem.

Ruta halálát nagyon sajnáltam és majdnem el is sírtam magam. Pedig azt gondoltam, hogy nem fognak ennyire a szívemhez nőni ilyen rövid idő alatt.

Ahogyan fogynak a játékosok, úgy vártam a folytatást. Sőt! Egyenesen azt kívántam bár gyorsabban tudnék olvasni, hogy minél előbb megtudjam vajon mi történik. Mert a váratlan fordulatoktól a padlón voltam. Rettenetesen izgultam a főhőseinkért és végtelenül dühös a Kapitóliumra. Bolond bagázs, aknát nekik!!! De most komolyan olyan mérges lettem, hogy hangosan kifakadtam (párom legnagyobb rémületére).

*SPOILER*
Szóval a viadal legvége nagyon izgalmas és feszültséggel teli. Szó szerint letehetetlen. A mutánsok pedig egyenesen ledöbbentenek... rémisztő volt és felháborító egyszerre. Aztán, amikor újra megváltoztatják a szabályokat, akkor már meg sem lepődöm. Egy ilyen "vezetőségtől" nem várhat mást az ember. És már azon sem lepődtem meg, hogy nem hagyják annyiban a dolgot...
*SPOILER*

Az egyetlen dolog, ami nem tetszett, hogy Katniss nem veszi a lapot, hogy Peeta érzései komolyak. Annyira felnőttes a gondolkodása minden téren, de azt nem veszi észre, hogy valaki őszintén közeledik felé? Észreveszi mindenki hátsó szándékat, de pont Peeta-ét nem... kár :-( Remélem, hogy ez a következő részben orvoslásra kerül ;-) Team Peeta!!! :-)

2 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó, hogy elolvastad! És igggggen:Team Peeta! :-) Olvasd gyorsan a Futótüzet! Én ott szerelmesedtem bele igazán! :-) Örülök, hogy tetszett! :-)
    /látom, a matrica már kint van :-D/

    VálaszTörlés
  2. Olvasom ;-) Azt hiszem pár oldal és megint letehetetlen lesz (legalábbis remélem)Azt meg végképp, hogy Katniss hamarosan bePeetázik :-P
    A matrica meg az új mánia :-D

    Ha este minden jól megy végre a filmet is megnézem ;-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum