MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2012. május 11., péntek

rendező: Gary Ross
író: Suzanne Collins
forgatókönyvíró: Gary Ross, Billy Ray
zeneszerző: T-Bone Burnett, James Newton Howard
operatőr: Tom Stern
producer: Nina Jacobson, Jon Kilik
vágó: Stephen Mirrione, Juliette Welfling
Szereplő(k): 
Jennifer Lawrence (Katniss Everdeen)
Josh Hutcherson (Peeta Mellark)
Elizabeth Banks (Effie Trinket)
Liam Hemsworth(Gale Hawthorne)
Stanley Tucci (Caesar Flickerman)
Woody Harrelson (Haymitch Abernathy)
Toby Jones (Claudius Templesmith)



Valószínűleg, ha előbb látom a filmet (mármint olvasás előtt) akkor nagyon tetszett volna. Biztos vagyok benne, hogy elolvastam volna hatására a könyveket is. Nem kizárt, hogy a kedvenceltem volna.

Filmesítés oldalról nézve nekem nagyon hiányos. Tudom én, hogy nem lehet bele vinni mindent, sőt nem is kivitelezhető sok dolog, de nekem annyira hiányoztak... Minduntalan kerestem azokat a dolgokat, amiket olvastam... pl. Haymitch leesését a színpadról vagy a mutánsok bevonulása és a mutánsok "bemutatása".
Egy dolog viszont rettenetesen idegesített. Nem emlékszem, hogy ez így lett volna a könyvben és nem hiszem, hogy nem lehetett volna  filmben csinálni valamit ellene. Vagyis, hogy Katniss magasabb Peeta-nál ;-)

Mozi szempontból viszont zseniális. Nem véletlenül lesz/lett akkora siker. Megmaradt az izgalom és sokk, amit a könyv is sokszor adott. Sőt éreztem a gyomromban azt a feszültséget is, amit a könyv olvasása alatt. :-)

Szereplők: én teljesen másképp képzeltem el őket. Nem is tudom miért... viszont a film végére nagyjából megszoktam mindenkit, kivéve Peeta-t. Ez lehet, hogy Peeta-s, de nekem nem jött be... de Gale... na ő már inkább :-D Haymitch-et viszont nagyon eltalálták. Végiggondolva a további olvasmányaimat is- ő az, akit pontosan így képzeltem el. Snow elnök is nagyszerű választás. A legmegdöbbentőbb és a könyv is ugye így fejezi, az nem más, mint Effie. Nagyon durva lett és mégis nagyszerű :-D Cinna-t is megemlíteném, hogy az ő karakteréhez is nagyszerű színészt találtak.

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum