MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2014. május 30., péntek

MFKata Hárem...
sokaknak ismerős lehet a rovatcím, mert már egy ideje én is gyűjtögetem az én kis könyves pasijaimat. Molyos polcot megnézem >>
Aztán látva pár külföldi blogot és Reelka rovatát, gondoltam én is bemutathatnám nektek,
hogy kik is pontosan az én háremem tagjai és mi az ami megfogott bennük.
Viszont már annyian vannak,
hogy én lassan nem is tudok választani, hogy kivel kezdjek, kit mutassak be,
így minden pénteken random randi lesz ;-)

Pár idézet, hogy miért is lett háremtag:
Abban a pillanatban tudtam, amikor megláttalak, hogy van benned valami, amire szükségem van. Most derült ki, hogy mégsem benned van. Csak te vagy az, akire szükségem van.
Régen elhatároztam, hogy addig falom fel a dögkeselyűket, amíg meg nem jelenik egy gerle. Egy galamb. Olyan lélek, aki nem kolonc az ember nyakán, aki a maga dolgával törődik, és aki megpróbál úgy boldogulni az életben, hogy nem húz le mindenki mást az önző kis igényeivel és szokásaival. Egy bátor kis nő. Aki intelligens, gyönyörű, halk szavú. Aki egy életre választ párt magának. Aki elérhetetlen, amíg okot nem talál arra, hogy bizalmat szavazzon.
Tudom, hogy totál elvagyunk cseszve, oké? Ösztönösen cselekszem, indulatos vagyok, és te úgy fel tudsz bőszíteni, mint senki más. Az egyik pillanatban úgy viselkedsz, mintha gyűlölnél, a másikban szükséged van rám. Soha, semmit nem tudunk úgy csinálni, ahogy kell, és nem érdemellek meg… de a francba is, szeretlek, Abby! Jobban, mint az életemben valaha is bárkit vagy bármit. Amikor mellettem vagy, nincs szükségem piára, vagy pénzre, vagy verekedésre, vagy egyéjszakás kalandokra… nincs szükségem másra, csak rád. Csakis rád gondolok. Csakis rólad ábrándozom. Te vagy, akit akarok.

Innen ismerheted: 


Név: Travis 'Mad dog' Maddox
Életkor: 19 éves
Státusz: 100% ember
Szem: barna
Haj: tüsi barna
Foglalkozása: tanuló az Eastern egyetemen
Tulajdonságai: izmos testalkatú, tetovált, ezenkívül hűvös, agresszív, fékezhetetlen és rendkívül szenvedélyes
Hobbija: a motorja, egy Harley Night Rod

Őt sem utasítanám vissza, ha elvinne egy körre a motorjával ;-P


0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum