MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. május 16., csütörtök
Sorozat: Stark #1
Kiadó:  Athenaeum
Oldalak száma: 398
Borító: füles, kartonált
ISBN: 9789632932484
Kiadás éve: 2013 
Fordító: Sóvágó Katalin
Eredeti ár: 3 490,- Ft
Goodreads: 4,16
Moly: 78,38
MFKata: ♥♥♥♥

Fülszöveg

Egy férfi, aki mások szenvedélyével játszik.
Egy nő, aki belemegy a játékba, de nagy árat kér érte.
Damien Stark sportolóból lett milliárdos, akinek nem sokan mernek nemet mondani.
Nikki Fairchild az egyetlen nő, aki felkorbácsolja a szenvedélyét.
Milyen titkokat rejteget Nikki, az egykori szépségkirálynő?
És milyen démonok üldözök Starkot?
Ki bírja tovább ezt a kíméletlen játékot?

A Forró rabság szexi, provokatív és lebilincselő. Csak felnőtt olvasóknak!

Véleményem

Amikor elkezdtem olvasni a könyvet, meglepett a reakció, amit kiváltott a Molyon. Kezdtem aggódni, hogy vajon jó választás volt-e?
Damien Stark
Ebből adódóan az olvasás az elején lassan ment és éreztem, ahogyan előítéleteket szült bennem a molyos reakció. Ezért egy-két napra félretettem. Nem akartam, hogy bármi befolyásoljon.

Jól is tettem, mert azt kell mondjam, hogy nekem tetszett a könyv. A hibái ellenére, mert azért sajnos akadt benne. Volt, ami fordítás és volt, ami úgy érzem egy kicsit sok volt az én ízlésemnek. De kezdjük az elején.

A történet tagadhatatlanul hasonlít a fent említett két trilógiához: szintén egy nagyhatalmú és irányításmániás fickóba, Damien Starkba botlunk, aki megdobogtatja a női szíveket, ha akarjuk, ha nem.
Az ifjúság hetykeségét felváltotta az érett magabiztosság. Egy személyben Iaszón, Héraklész és Perszeusz, olyan gyönyörű, erős és heroikus, hogy az istenek vérének kell folynia az ereiben. Különben hogy létezhetne ebben a világban egy ilyen nemes férfipéldány?
A főhősnőnk csinos, de mégis okos és a saját démonaival küzd, de nem hagyja el magát. Próbál saját maga lenni és új életet kezdeni a barátai segítségével.

Viszont az elődöktől eltérően az írónő nem vág rögtön bele a sűrűbe és elkezdődik egy kis huzavona, ami nekem személy szerint nagyon tetszett. Sosem értettem, hogy az emberek hogyan képesek rövid ismeretség után ripszropsz ágyba bújni. Oké értem én, hogy vágy meg perzselő tűz, de akkor is. Itt most volt egy kis ismerkedés, randevú, romantika, játék...

Ami számomra sok volt az nem más, mint a vulgáris szavak. De még ezek felett is képes lettem volna eltekinteni,de a "szag" nagyon zavart!
„...egyedül lehettem a limó hátsó ülésén, a maga szagában.”
Ez egy cseppet kiborított. Szerintem az embereknek illatuk van és nem szaguk. Többször megnéztem az eredeti szöveget és simán lehetett volna illatnak is fordítani. Azt hiszem ezért is vontam le a végén fél pontot.Bár azért meg kell, hogy valljam, hogy ez még mindig nem olyan elkeserítő és sokszor használt, mint a "basszantyú" és a "szent szar". Mégis ezzel egy kicsit mocskosabbá teszi a karaktereket, feleslegesen.

A jó hír viszont, hogy ez nem sokszor fordul elő és nem veszi el az az erotikus részektől az ember hangulatát. Sőt! Mint irányításmániás fickó, számíthatunk ugye SM részletekre, viszont kevésbé drasztikus tálalásban, mint anno a szürkében. Az írónő megmaradt a szenvedélyes kategóriában és nem próbált túlszárnyalni - így hiteles maradt.

A könyv vége után úgy érzem, hogy még mindig tartogat meglepetéseket a trilógia, nem csömörlöttem meg, még mindig kíváncsi vagyok és alig várom, hogy többet tudjak meg Damien Starkról. 

Azt gondolom, bár az elmúlt időszakban felhígult a piac és a kategória kedvelői is kezdenek besokallni a hasonló könyvektől, de ha megpróbáljuk előítélek nélkül olvasni, akkor a Stark trilógia mégis okozhat kellemes meglepetést és izgalmas perceket! ;-)

Folytatás


A Stark trilógia második része az Édes Rabság várható megjelenése 2013. szeptember 30, a zárórész az Örök Rabság, pedig 2013. december 2-ra várható.

A könyvet köszönöm az Athenaeum Kiadónak!!!

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum