MFKata

• 3 kisfiú anyukája • műkörömépítő • blogger • twimom • moly • sorozatfüggő • hobbicukrász •

Kapcsolat

 Moly.hu    Goodreads    Facebook
 Snitt    Pinterest   
   

Mérföldkövek

Legnagyobb napi letöltés 2014. május 26 > 1328
Legnagyobb havi letöltés 2015. április > 11 246
Legtöbbet látogatott post 2016-ban > 2915

0>> 2012. január 13.
1 000>> 2012. június
10 000>> 2013. április
50 000>> 2013. december
75 000>> 2014. május
100 000>> 2014. augusztus
200 000>> 2015. szeptember

Rendszeres olvasók

Látogatók

Ti ezt olvassátok tőlem

2013. május 17., péntek
Sorozat: -
Kiadó: Könyvmolyképző
Oldalak száma: 278
Borító: puhaborítású
ISBN: 9789632456768
Kiadás éve: 2012 
Fordító: Cziczelszky Judit
Eredeti ár: 2 499,- Ft
Goodreads: 3, 86
Moly: 79,96
MFKata:♥♥♥♥

Fülszöveg

Minden éjjel, miközben a tizenhat éves London Lane alszik, az aznapi események törlődnek az elméjéből. Reggelre csupán a jövőjére emlékszik. A lány megszokta már, hogy az előző este írt jegyzetei és egy bizalmas barátnő segítségével éli túl a napot. A dolgok azonban a fejük tetejére állnak, amikor az iskolában feltűnik egy új fiú. Luke Henry nem olyasvalaki, akit az ember csak úgy elfelejt, ugyanakkor - bárhogy is próbálja - London nem találja őt az előtte álló történések emlékképei között. Amit előre lát, az viszont egyre nyugtalanítóbb. Rájön, hogy ideje utánaeredni a múltnak, amit folyamatosan elfelejt még mielőtt elpusztítaná a jövőjét.

Könyv és Én

A könyv borítója keltette fel a figyelmem ismét, a vörös haj és ahogy repül... na és VP. Nálam ez ugye szinte kötelező, hogy a mániám kiéljem.
Amint a kezem ügyébe akadt a könyv, nem is teketóriáztam sokat, szinte azonnal elkezdtem, minden könyvet félretéve... mondjuk nem tartott sokáig :-)

Véleményem

Egy laza, könnyed, romantikus kis könyv, ami nekem Az 50 első randi című filmet juttatta az eszembe. Engem anno a film is megfogott, így most ez a könyv is. 

Itt is egy olyan lány a főszereplő, aki minden reggel úgy ébred, hogy nincsen rövid távú emlékei. Ellenben a filmmel, Londonnak viszont van egy különleges képessége, miszerint lát a jövőbe. Érdekes, nem?

Igazából nagyon tetszett ez az ötlet és kíváncsian vártam, hogy milyen komplikációk adódnak és mi az oka és van-e megoldás arra, hogy visszanyerje az emlékezetét London. 

Természetesen vannak benne szürke foltok, de talán nem is baj, hisz a könyv sem ad arra magyarázatot, hogy mi miért történt… 

Bár tény, hogy az ember néha csömört kap a sorozatoktól, azért én kíváncsi lennék, hogy mi lesz a jövőben Londonnal és Luke-kal. Még egy ilyen könnyed könyvet el tudnék olvasni, nem kell trilógiának vagy 8 részes csodának lennie. Csak egy záró résznek…

Update

Külföldi borító D
Külföldi borító A
Ez egy rendhagyó kritika lesz/lett, mert a könyvet még februárban olvastam, de akkor hosszútávú emlékeim is megismerhetitek.
volt a laptop-mentes időszakom, de úgy érzem, hogy mégiscsak kell írjak a könyvről... így közel 3 hónap távlatában már nem olyan egyszerű értékelni, de legalább így az én

Külföldi borító B
Külföldi borító C













Szóval innen nézve a könyv tetszett, de egy kicsit kidolgozatlannak érzem. Nagyszerű az alapötlet, az írónő stílusa is izgalmas és pörgős, a karaktereket is nagyon könnyen megszerettem... DE sokkal többet ki lehetett volna hozni belőle. Mint fent is említettem, hogy most az egyszer nem bántam volna, ha lett volna folytatás, mert akadt benne annyi lehetőség és akár függővég is, hogy szó nélkül megérdemelné. Szerintem ettől lett egy szívecskével kevesebb az értékelésem...









0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ha a blogról elviszel valamit,
kérlek jelöld meg az oldalam forrásként!

Facebook

Értékelés

★ ★ ★ ★ ★
Tökéletes.
Többször is újraolvasnám!
★ ★ ★ ★
Nagyon kellemes.
Lehet, hogy elolvasom még egyszer.
★ ★ ★
Jó, de nem ájultam el tőle.
Nem valószínű, hogy újraolvasom.
★ ★
Nem rossz, de nem is jó.
Nem szeretném újraolvasni.
Borzalmas.
Időpocsékolás.

Keress rá...

Blogarchívum